V roce 2020 se Audi chystá ukončit výrobu svého supersportovního vozu R8. Zájem je totiž menší, než se očekávalo.
V roce 2020, kdy se má představit nová generace vozu desetiválcového sporťáku Lamborghini, sjede z výrobní linky poslední kousek supersportu Audi. O tento vůz prý totiž není takový zájem, jaký manažeři značky předpokládali.
Ještě předtím se ale objeví nová verze tohoto vozu. Pohánět ji má nový motor 2,9 V6 představený již letos v RS5 Coupé a RS4 Avant. V supersportu ale má být vyladěn na maximální výkonu 470 koní, což je o dvacet více než dosud.
Audi už na záměr nabízet kromě klasických limuzín, kombi a SUV také vozy pro volný čas už zřejmě úplně rezignovalo. Podle dostupných informací byl totiž také ukončen projekt tisícikoňového hypersportu s pracovním označením Scorpion. Ten měl pro svůj pohon využívat agregát vzniklý propojením čtyř motocyklových motorů Ducati.
Otázkou tedy také zůstává, v jakých modelech se nakonec objeví další nový motorkářský počin značky se čtyřmi kruhy. Tím je propojení zážehového motoru s elektromotorem o výkonu přibližně 114 koní. Je totiž možné, že chystané nové RS6 a RS7 zůstanou u klasického čtyřlitrového osmiválce. Případně je ve hře využití pohonné jednotky z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.