Díky extra podvozkovým dílům ladiči malé Suzuki přizvedli o 7,5 centimetru a dalších 2,5 centimetru světlosti dodalo pořádné terénní obutí. Zdroj: Z.Mode

Díky extra podvozkovým dílům ladiči malé Suzuki přizvedli o 7,5 centimetru a dalších 2,5 centimetru světlosti dodalo pořádné terénní obutí. | Zdroj: Z.Mode

Tím se výrazně zlepšila průjezdnost terénem – přední nájezdový úhel je 51 stupňů, zadní 60 stupňů a přejezdový 38 stupňů. Zdroj: Z.Mode

Tím se výrazně zlepšila průjezdnost terénem – přední nájezdový úhel je 51 stupňů, zadní 60 stupňů a přejezdový 38 stupňů. | Zdroj: Z.Mode

Dospodu přibyla ochrana diferenciálů, lepší poloosy a také demontovatelný stabilizátor. Zdroj: Z.Mode

Dospodu přibyla ochrana diferenciálů, lepší poloosy a také demontovatelný stabilizátor. | Zdroj: Z.Mode

ůz Golden Queen dále dostal folii odolnou proti poškrábání, novou čelní masku, kabinu čalouněnou Alcantarou  a královskou sošku na palubní desku. Zdroj: Z.Mode

ůz Golden Queen dále dostal folii odolnou proti poškrábání, novou čelní masku, kabinu čalouněnou Alcantarou  a královskou sošku na palubní desku. | Zdroj: Z.Mode

A pokud vám u něj vzadu něco chybí – ano, zadní část střechy je odříznutá. Zdroj: Z.Mode

A pokud vám u něj vzadu něco chybí – ano, zadní část střechy je odříznutá. | Zdroj: Z.Mode

Speciál sice na prodej není, ale Z.Mode jsou schopni dodat vůz v prakticky totožné úpravě dvaadvaceti nejrychlejším zákazníkům. Zdroj: Z.Mode

Speciál sice na prodej není, ale Z.Mode jsou schopni dodat vůz v prakticky totožné úpravě dvaadvaceti nejrychlejším zákazníkům. | Zdroj: Z.Mode

Pod kapotou se také děly pořádné změny. Atmosferická patnáctistovka byla osazena sadou pro přeplňování, která se skládá z turba Garrett T25, vstřikovačů, mezichladiče a dalších prvků. Zdroj: Z.Mode

Pod kapotou se také děly pořádné změny. Atmosferická patnáctistovka byla osazena sadou pro přeplňování, která se skládá z turba Garrett T25, vstřikovačů, mezichladiče a dalších prvků. | Zdroj: Z.Mode

Ze sériových 75 kW (102 k) a 130 Nm se tak stalo příjemných 125 kW (170 k) a 270 Nm. Zdroj: Z.Mode

Ze sériových 75 kW (102 k) a 130 Nm se tak stalo příjemných 125 kW (170 k) a 270 Nm. | Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode | Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode | Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode | Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode | Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode Zdroj: Z.Mode

Suzuki Jimny Z.Mode | Zdroj: Z.Mode

Tím se výrazně zlepšila průjezdnost terénem – přední nájezdový úhel je 51 stupňů, zadní 60 stupňů a přejezdový 38 stupňů. Zdroj: Z.Mode
Dospodu přibyla ochrana diferenciálů, lepší poloosy a také demontovatelný stabilizátor. Zdroj: Z.Mode
ůz Golden Queen dále dostal folii odolnou proti poškrábání, novou čelní masku, kabinu čalouněnou Alcantarou  a královskou sošku na palubní desku. Zdroj: Z.Mode
A pokud vám u něj vzadu něco chybí – ano, zadní část střechy je odříznutá. Zdroj: Z.Mode
13
Fotogalerie

V Česku vzácné Suzuki Jimny vzniklo i jako oturbený drsňák. Má 170 koní a ještě schopnější podvozek

Opět se ukazuje, že stačí jen trochu podpořit talent japonského minioffroadu a vznikne velmi zajímavý stroj.

Italská dílna Z.Mode postavila parádní showcar s názvem Golden Queen, kterým uctila svého nedáno zesnutého zakladatele Giuseppeho Quintavalli. Díky extra podvozkovým dílům jej přizvedli o 7,5 centimetru a dalších 2,5 centimetru světlosti dodalo pořádné terénní obutí. Tím se výrazně zlepšila průjezdnost terénem – přední nájezdový úhel je 51 stupňů, zadní 60 stupňů a přejezdový 38 stupňů. Dospodu přibyla ochrana diferenciálů, lepší poloosy a také demontovatelný stabilizátor.

Pod kapotou se také děly pořádné změny. Atmosferická patnáctistovka byla osazena sadou pro přeplňování, která se skládá z turba Garrett T25, vstřikovačů, mezichladiče a dalších prvků. Ze sériových 75 kW (102 k) a 130 Nm se tak stalo příjemných 125 kW (170 k) a 270 Nm. Vůz Golden Queen dále dostal folii odolnou proti poškrábání, novou čelní masku, kabinu čalouněnou Alcantarou  a královskou sošku na palubní desku. A pokud vám u něj vzadu něco chybí – ano, zadní část střechy je odříznutá.

Speciál sice na prodej není, ale Z.Mode jsou schopni dodat vůz v prakticky totožné úpravě dvaadvaceti nejrychlejším zákazníkům. Připomeňme, že Suzuki Jimny patří k docela vzácným vozům na českém trhu. Trvalo dlouho, než se dostalo alespoň pár kusů k českým zákazníkům, pak ale přišla dočasná stopka kvůli emisním limitům. Není to tak dávno, co čeští koumáci uměle vyhnali cenu Jimnyho nahoru, klidně až k milionu! Oficiálně je přitom vůz zpátky v české nabídce za 569.900 Kč.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud