S představením elektromobilu ID.3 se Volkswagen vydá do zcela nové éry, kterou bude lemovat i nové logo automobilky a celkově jiný vizuální styl prezentace značky.
Odvážnější, barevně pestřejší a digitální. Pár slov, kterými Volkswagen popisuje svůj nový vizuální styl prezentace značky „New Volkswagen“, který poprvé na veřejnost uvede elektromobil ID.3 na autosalonu ve Frankfurtu. S novým pojetím bude souviset i uvedení nového loga automobilky, jež se rovněž poprvé ukáže na ID.3.
Podle Volkswagenu bude nový vizuální styl značky výrazně odlišný od dosavadního způsobu, jakým se německá automobilka prezentovala. Barevněji než doposud už působí i první zveřejněné propagační fotografie v galerii.
Samotné ID.3 má označovat vstup do zcela nové éry – významem na úrovni představení prvního Golfu nebo dokonce Brouku. I když se ale mnohé změní, Volkswagen chce být i nadále značkou nabízející lidová auta. Nechce vytvářet auta pro milionáře, nýbrž pro miliony.
Nové logo, jehož odhalení se na ID.3 dočkáme ve Frankfurtu, bude prý modernější, čistější a jednodušší. Logo bylo redukováno na podstatné součásti. Díky novému ploššímu vzhledu ve formátu 2D bude flexibilně použitelné a v digitálních médiích skvěle rozpoznatelné. Logo VW tedy nadále všichni poznají na první pohled.
Poprvé bude mít Volkswagen také své zvukové logo, které nahradí dosavadní slogan značky, a bude jej doprovázet ženský hlas. Příhodné načasování, když nedávno Volkswagenu zakázali ve Velké Británii reklamu, která měla stereotypicky vyobrazovat ženy.
Již výstavní prezentace ve Frankfurtu bude oděna do nového stylu Volkswagenu. Souběžně dojde také k odhalení nového loga na výškovém domě centrály společnosti ve Wolfsburgu. Frankfurtský autosalon startuje pro novináře již 10. záři.
Galerie doplněna o maskovaný prototyp Volkswagen ID.3.