Nedlouho poté, co se objevily špionážní snímky  kupé sourozence M4 , se BMW již naplno pouští do vlny upoutávek na novou generaci ostrého sedanu M3. | BMW M3 Zdroj: BMW

Nedlouho poté, co se objevily špionážní snímky kupé sourozence M4, se BMW již naplno pouští do vlny upoutávek na novou generaci ostrého sedanu M3. | BMW M3 | Zdroj: BMW

Zatím se můžeme podívat na maskované prototypy, které najíždí testovací kilometry na Nordschleife a jejím okolí, přičemž inženýři divize M potvrzují první detaily o technice. | BMW M3 Zdroj: BMW

Zatím se můžeme podívat na maskované prototypy, které najíždí testovací kilometry na Nordschleife a jejím okolí, přičemž inženýři divize M potvrzují první detaily o technice. | BMW M3 | Zdroj: BMW

Například už víme, že M3 přijede s pohonem všech kol podobně jako větší M5 či M8, u kterých lze pohon předních kol deaktivovat. Osmistupňová automatická převodovka je samozřejmostí... | BMW M3 Zdroj: BMW

Například už víme, že M3 přijede s pohonem všech kol podobně jako větší M5 či M8, u kterých lze pohon předních kol deaktivovat. Osmistupňová automatická převodovka je samozřejmostí... | BMW M3 | Zdroj: BMW

...ačkoliv se stále mluví o takzvané „Pure“ variantě M3, která by dostala výhradně pohon zadních kol a nejspíš i možnost manuální skříně. | BMW M3 Zdroj: BMW

...ačkoliv se stále mluví o takzvané „Pure“ variantě M3, která by dostala výhradně pohon zadních kol a nejspíš i možnost manuální skříně. | BMW M3 | Zdroj: BMW

Ve vrcholné Competiton variantě se však pohon všech kol bude hodit, jelikož použitý dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec má v M3 (a tedy i M4) nabídnout až 510 koní (375 kW). | BMW M3 Zdroj: BMW

Ve vrcholné Competiton variantě se však pohon všech kol bude hodit, jelikož použitý dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec má v M3 (a tedy i M4) nabídnout až 510 koní (375 kW). | BMW M3 | Zdroj: BMW

Motor s kódovým označením S58 budou vozy sdílet s ostrými  SUV X3 M a X4 M . Zmíněná Pure verze M3 by nabídla o cosi nižší hodnotu kolem 480 koní (353 kW). | BMW M3 Zdroj: BMW

Motor s kódovým označením S58 budou vozy sdílet s ostrými SUV X3 M a X4 M. Zmíněná Pure verze M3 by nabídla o cosi nižší hodnotu kolem 480 koní (353 kW). | BMW M3 | Zdroj: BMW

Datum uvedení M3 se z upoutávky nedozvíme, vedoucí divize M Markus Flasch nicméně už dříve potvrdil, že M3 a rovněž kupé M4 budou mít premiéru letos v září. Očekávejte tedy další nálož postupného odhalování obou vozů. | BMW M3 Zdroj: BMW

Datum uvedení M3 se z upoutávky nedozvíme, vedoucí divize M Markus Flasch nicméně už dříve potvrdil, že M3 a rovněž kupé M4 budou mít premiéru letos v září. Očekávejte tedy další nálož postupného odhalování obou vozů. | BMW M3 | Zdroj: BMW

| BMW M3 Zdroj: BMW

| BMW M3 | Zdroj: BMW

| BMW M3 Zdroj: BMW

| BMW M3 | Zdroj: BMW

Zatím se můžeme podívat na maskované prototypy, které najíždí testovací kilometry na Nordschleife a jejím okolí, přičemž inženýři divize M potvrzují první detaily o technice. | BMW M3 Zdroj: BMW
Například už víme, že M3 přijede s pohonem všech kol podobně jako větší M5 či M8, u kterých lze pohon předních kol deaktivovat. Osmistupňová automatická převodovka je samozřejmostí... | BMW M3 Zdroj: BMW
...ačkoliv se stále mluví o takzvané „Pure“ variantě M3, která by dostala výhradně pohon zadních kol a nejspíš i možnost manuální skříně. | BMW M3 Zdroj: BMW
Ve vrcholné Competiton variantě se však pohon všech kol bude hodit, jelikož použitý dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec má v M3 (a tedy i M4) nabídnout až 510 koní (375 kW). | BMW M3 Zdroj: BMW
9
Fotogalerie

Nové BMW M3 na první upoutávce: Pohon všech kol potvrzen, premiéra bude v září

BMW nás poprvé oficiálně láká na novou generaci M3, a to hned videem z vývoje vozu.

Nedlouho poté, co se objevily špionážní snímky kupé sourozence M4, se BMW již naplno pouští do vlny upoutávek na novou generaci ostrého sedanu M3. Zatím se můžeme podívat na maskované prototypy, které najíždí testovací kilometry na Nordschleife a jejím okolí, přičemž inženýři divize M potvrzují první detaily o technice.

Například už víme, že M3 přijede s pohonem všech kol podobně jako větší M5 či M8, u kterých lze pohon předních kol deaktivovat. Osmistupňová automatická převodovka je samozřejmostí, ačkoliv se stále mluví o takzvané „Pure“ variantě M3, která by dostala výhradně pohon zadních kol a nejspíš i možnost manuální skříně.

Ve vrcholné Competiton variantě se však pohon všech kol bude hodit, jelikož použitý dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec má v M3 (a tedy i M4) nabídnout až 510 koní (375 kW). Motor s kódovým označením S58 budou vozy sdílet s ostrými SUV X3 M a X4 M. Zmíněná Pure verze M3 by nabídla o cosi nižší hodnotu kolem 480 koní (353 kW).

Datum uvedení M3 se z upoutávky nedozvíme, vedoucí divize M Markus Flasch nicméně už dříve potvrdil, že M3 a rovněž kupé M4 budou mít premiéru letos v září. Očekávejte tedy další nálož postupného odhalování obou vozů.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud