Upravená BMW od Alpiny jsou vzácná auta již od samotné podstaty bytí, tato vyladěná řada 7 je ale navíc lakována ojediněle „mentolovým“ odstínem Mint Green. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

Upravená BMW od Alpiny jsou vzácná auta již od samotné podstaty bytí, tato vyladěná řada 7 je ale navíc lakována ojediněle „mentolovým“ odstínem Mint Green. | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

V šedožluté záplavě taxíků a fádních Toyot Camry bude tato německá limuzína naprosto nepřehlédnutelná. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

V šedožluté záplavě taxíků a fádních Toyot Camry bude tato německá limuzína naprosto nepřehlédnutelná. | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

Samozřejmě zde nechybí ani 20palcová kola Alpina Classic s ikonickým designem německého úpravce, zatímco uvnitř si majitel zamanul čalounění kůží Merino. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

Samozřejmě zde nechybí ani 20palcová kola Alpina Classic s ikonickým designem německého úpravce, zatímco uvnitř si majitel zamanul čalounění kůží Merino. | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

Standardem je u Alpiny B7 také posílení brzdové soustavy a upravený podvozek s adaptivními tlumiči, aktivními stabilizátory a řízením zadních kol. Vyladěná limuzína dokáže upalovat maximální rychlostí až 330 km/h, přičemž na stovku akceleruje za 3,7 vteřiny. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

Standardem je u Alpiny B7 také posílení brzdové soustavy a upravený podvozek s adaptivními tlumiči, aktivními stabilizátory a řízením zadních kol. Vyladěná limuzína dokáže upalovat maximální rychlostí až 330 km/h, přičemž na stovku akceleruje za 3,7 vteřiny. | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

Hlavním činitelem pod kapotou je totiž původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z BMW 750i, jenomže vyladěný na rovných 608 koní (447 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

Hlavním činitelem pod kapotou je totiž původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z BMW 750i, jenomže vyladěný na rovných 608 koní (447 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

Tento mentolový exemplář svým lakem určitě převýšil základní cenovku starší Alpiny B7, která byla pro americký trh stanovená na 137. 000 dolarů (asi 3,2 milionu korun). | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan

Tento mentolový exemplář svým lakem určitě převýšil základní cenovku starší Alpiny B7, která byla pro americký trh stanovená na 137. 000 dolarů (asi 3,2 milionu korun). | Alpina B7 Bi-Turbo | Zdroj: Instagram.com/BMW Manhattan

V šedožluté záplavě taxíků a fádních Toyot Camry bude tato německá limuzína naprosto nepřehlédnutelná. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan
Samozřejmě zde nechybí ani 20palcová kola Alpina Classic s ikonickým designem německého úpravce, zatímco uvnitř si majitel zamanul čalounění kůží Merino. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan
Standardem je u Alpiny B7 také posílení brzdové soustavy a upravený podvozek s adaptivními tlumiči, aktivními stabilizátory a řízením zadních kol. Vyladěná limuzína dokáže upalovat maximální rychlostí až 330 km/h, přičemž na stovku akceleruje za 3,7 vteřiny. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan
Hlavním činitelem pod kapotou je totiž původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z BMW 750i, jenomže vyladěný na rovných 608 koní (447 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 Bi-Turbo Zdroj: Instagram.com/ BMW Manhattan
6
Fotogalerie

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

Možná jste o něm slyšeli, možná jste jeho součástí. Řeč je o kultu pistáciových fábií. Facebookovém „hnutí“, které se zabývá čistě jen láskou k fábiím v tomto poměrně vzácném odstínu, jenž zpopularizovala první generace českého hatchbacku. Zahlédnutí pistáciové Fabie Sedan se v tomto případě nepochybně rovná spatření magického jednorožce.

Ve stejně kouzelném světě se přitom nacházíme i v případě jednoho z posledních kusů starší Alpiny B7 před faceliftem, kterou si u dealera BMW na Manhattanu specifikoval jeden ze zákazníků. Upravená BMW od Alpiny jsou vzácná auta již od samotné podstaty bytí, tato vyladěná řada 7 je ale navíc lakována ojediněle „mentolovým“ odstínem Mint Green.

V šedožluté záplavě taxíků a fádních Toyot Camry bude tato německá limuzína naprosto nepřehlédnutelná. Samozřejmě zde nechybí ani 20palcová kola Alpina Classic s ikonickým designem německého úpravce, zatímco uvnitř si majitel zamanul čalounění kůží Merino.

Standardem je u Alpiny B7 také posílení brzdové soustavy a upravený podvozek s adaptivními tlumiči, aktivními stabilizátory a řízením zadních kol. Vyladěná limuzína dokáže upalovat maximální rychlostí až 330 km/h, přičemž na stovku akceleruje za 3,7 vteřiny.

Hlavním činitelem pod kapotou je totiž původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z BMW 750i, jenomže vyladěný na rovných 608 koní (447 kW) a 800 N.m točivého momentu. Nový je u B7 i koncový díl výfuku se čtyřmi koncovkami, osmistupňový automat prý řadí ještě rychleji a vyladěním prošel i pohon všech kol xDrive.

Tento mentolový exemplář svým lakem určitě převýšil základní cenovku starší Alpiny B7, která byla pro americký trh stanovená na 137. 000 dolarů (asi 3,2 milionu korun). Prostě o pár melounů více než vaše pistáciová Fabia.

Alpina

Alpina je automobilka, která vyrábí vozy na základě modelů BMW. Společnost na přestavbu aut založil Burkard Bovensiepen v roce 1965.

Alpina B3 • Alpina D3 S • Alpina XB7 • Alpina B7

Doporučujeme

Články odjinud