Po nedávném faceliftu standardního modelu přišla řada i na nejsotřejší verzi.
Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV F-Pace SVR a posunul ho tak na ještě vyšší úroveň. Na první pohled to ale moc nevypadá. Designových změn na vozidle totiž moc není. Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník.
Uvnitř je nejvýraznější změnou nový infotainment s úhlopříčkou 11,4“, který si umí aktualizovat software bezdrátově. Nová je i hlavice řadicí páky s lepším gripem a řadící pádla pod volantem jsou nyní z pozinkovaného hliníku. Před řidičem stále zůstává 12,3palcový digitální přístrojový štít.
Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 405 kW (550 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h. I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic.
Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál. Odpružení vozu umí být ve sportovním naladění ještě tužší, zároveň ale klade větší důraz na komfort při běžné jízdě.
Nový Jaguar F-Pace SVR začne ze svých čtyř výfukových koncovek prskat do okolí během příštího roku. Kdy přesně to bude a kolik za něj automobilka bude chtít, zatím nebylo oznámeno.