Britský Land Rover prozatím žádný elektromobil nenabízí. Aby tak udržel krok s tvrdými emisními limity, představuje dvě nové plug-in hybridní varianty své flotily, kterými jsou Land Rover Discovery Sport a Range Rover Evoque. Novinky přijaly označení PHEV, které se poprvé objevilo u klasického  Range Roveru.   Land Rover

Britský Land Rover prozatím žádný elektromobil nenabízí. Aby tak udržel krok s tvrdými emisními limity, představuje dvě nové plug-in hybridní varianty své flotily, kterými jsou Land Rover Discovery Sport a Range Rover Evoque. Novinky přijaly označení PHEV, které se poprvé objevilo u klasického Range Roveru.  | Land Rover

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a  Discovery Sport  od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru. Land Rover

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a Discovery Sport od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru. | Land Rover

Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Land Rover

Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. | Land Rover

Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží  Range Roveru Evoque  na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. Land Rover

Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží Range Roveru Evoque na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. | Land Rover

V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny. Land Rover

V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny. | Land Rover

Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice. range Rover Evoque zvládne akceleraci na 100 km/h za 6,4 sekundy. Discovery Sport je na stejné hodnotě o dvě desetiny déle. Evoque pak také slibuje kombinovanou spotřebu 1,4 l/100 km. Discovery Sport si na stejnou vzdálenost řekne o dvě deci více.  Land Rover

Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice. range Rover Evoque zvládne akceleraci na 100 km/h za 6,4 sekundy. Discovery Sport je na stejné hodnotě o dvě desetiny déle. Evoque pak také slibuje kombinovanou spotřebu 1,4 l/100 km. Discovery Sport si na stejnou vzdálenost řekne o dvě deci více.  | Land Rover

Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. Tomu bude samozřejmě odpovídat i cena. Ty české ovšem ještě neznáme. Pokud budeme vycházet z britského ceníku, vyjde nás Range Rover Evoque P300E na minimálně 1.366.000 Kč a Land Rover Discovery Sport P300E na nejméně na 1.414.000 Kč. Land Rover

Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. Tomu bude samozřejmě odpovídat i cena. Ty české ovšem ještě neznáme. Pokud budeme vycházet z britského ceníku, vyjde nás Range Rover Evoque P300E na minimálně 1.366.000 Kč a Land Rover Discovery Sport P300E na nejméně na 1.414.000 Kč. | Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a  Discovery Sport  od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru. Land Rover
Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Land Rover
Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží  Range Roveru Evoque  na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. Land Rover
V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny. Land Rover
36
Fotogalerie

Land Rover rozšiřuje nabídku o dva plug-in hybridy. Kteří velikáni dostali tříválec?

Do současné nabídky automobilky Land Rover se dostala kombinace tříválce a elektromotoru. I když to na první poslech nezní moc dobře, je to pro modely Discovery Sport a Range Rover Evoque vrcholná motorizace.

Britský Land Rover prozatím žádný elektromobil nenabízí. Aby tak udržel krok s tvrdými emisními limity, představuje dvě nové plug-in hybridní varianty své flotily, kterými jsou Land Rover Discovery Sport a Range Rover Evoque. Novinky přijaly označení PHEV, které se poprvé objevilo u klasického Range Roveru. 

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a Discovery Sport od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru.

Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Celkový výkon tak Land Rover uvádí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu.

Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží Range Roveru Evoque na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny.

Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice. Evoque zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 6,4 sekundy. Discovery Sport je na stejné hodnotě o dvě desetiny déle. Evoque pak také slibuje kombinovanou spotřebu 1,4 l/100 km. Discovery Sport si na stejnou vzdálenost řekne o dvě deci více. 

Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. Tomu bude samozřejmě odpovídat i cena. Ty české ovšem ještě neznáme. Pokud budeme vycházet z britského ceníku, vyjde nás Range Rover Evoque P300E v přepočtu na nejméně 1.366.000 Kč a Land Rover Discovery Sport P300E na 1.414.000 Kč.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud