Lidé, kteří mají rádi teplo proudící na jejich těla ještě dříve, než se zahřeje motor, si obvykle kupují vozy, které jsou vybaveny vyhřívání sedaček a v ideálním případě i vyhříváním volantu a čelního skla. Zkoumali jsme, jak jsou tyto prvky drahé v autech nižší střední třídy s karoserií hatchback
Kdo touží po komfortní výbavě zajišťující tepelnou pohodu v kabině osobního vozu, měl by zavítat do nějakého dealerství Fordu. Tam totiž, jak ukázal náš průzkum v cenících jednotlivých automobilek zastoupený na tuzemském trhu, získáte vyhřívání sedaček, volantu i čelního skla za nižší cenu, než jakou některé značky vyžadují za prvně jmenovaný prvek.
Technologie vyhřívání jak sedaček, tak i volantu, se přitom u řady značek nabízí již od konce minulého tisíciletí. Stačí do příslušného prvku vložit odporový drát. V řadě modelů se přesto ještě nyní například vyhřívaný volant vůbec nenabízí.
Projděte si náš přehled s cenami u dvaceti kompaktů: