Philipp Plein, německý módní návrhář, začal svou kariéru navrhováním luxusních pelíšků pro psy. Postupným propracováním se až mezi návrhářskou elitu je nyní ve svých 41 letech v klubu milionářů, který si náležitě užívá. Vedle nemovitostí a žen jde samozřejmě i o auta. U něj doma byste našli třeba Rolls-Royce Phantom,  Lamborghini Urus  nebo zelené Ferrari 812 Superfast. Instagram: Philipp Plein

Philipp Plein, německý módní návrhář, začal svou kariéru navrhováním luxusních pelíšků pro psy. Postupným propracováním se až mezi návrhářskou elitu je nyní ve svých 41 letech v klubu milionářů, který si náležitě užívá. Vedle nemovitostí a žen jde samozřejmě i o auta. U něj doma byste našli třeba Rolls-Royce Phantom, Lamborghini Urus nebo zelené Ferrari 812 Superfast. | Instagram: Philipp Plein

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální  síti Instagram , kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka. Ferrari

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální síti Instagram, kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka. | Ferrari

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři. Ferrari

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři. | Ferrari

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat  vozy Ferrari  pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude. Ferrari

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat vozy Ferrari pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude. | Ferrari

Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou  limitovanou edici , musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného. Ferrari

Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou limitovanou edici, musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného. | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální  síti Instagram , kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka. Ferrari
Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři. Ferrari
Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat  vozy Ferrari  pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude. Ferrari
Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou  limitovanou edici , musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného. Ferrari
11
Fotogalerie

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

Philipp Plein, německý módní návrhář, začal svou kariéru navrhováním luxusních pelíšků pro psy. Postupným propracováním se až mezi návrhářskou elitu je nyní ve svých 41 letech v klubu milionářů, který si náležitě užívá. Vedle nemovitostí a žen jde samozřejmě i o auta. U něj doma byste našli třeba Rolls-Royce Phantom, Lamborghini Urus nebo zelené Ferrari 812 Superfast.

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální síti Instagram, kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka.

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři.

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat vozy Ferrari pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude.

Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou limitovanou edici, musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud