Výrobci sportovních vozů Alpine se daří, což potvrzuje mimořádný meziroční růst prodejů. Po Maďarsku a Slovinsku vstupuje značka oficiálně i do České republiky.
Výrobce sportovních vozů Alpine naplno rozjel novou strategii zaměřenou na masivní expanzi. Chce tak podpořit velkolepý růst z loňského roku, kdy bylo prodáno 2659 vozů představujících meziroční nárůst 74 %.
Alpine cítí přítomnost značného potenciálu a aktivně rozšiřuje své zázemí napříč evropskými zeměmi. Po Maďarsku a Slovinsku vstupuje značka oficiálně i do České republiky. Nově dokončený showroom o rozloze 180 m2 otevře brány koncem června.
Nachází se v rušné obchodní zóně v pražských Průhonicích. Zázemí poskytuje jeden z největších prodejců vozů Renault a Dacia, společnost Pyramida Průhonice. Zákazníky čeká nejen příjemné prostředí odrážející DNA automobilky, ale také moderní formy prezentace vozu.
Nutno podoktnout, že Alpine v současné době nabízí pouze model A110, který se těší mimořádné oblibě pro svoji agilitu a výživný jízdní zážitek. Jeho výroba probíhá ve francouzské fabrice v Dieppe. Do budoucna chce automobilka vstoupit i do dalších segmentů. Mezinárodní mediální pozornost na sebe strhla v souvislosti s víkendovou Velkou cenou Miami. K této příležitosti vydala speciální edici A110 s tematicky namíchanými odstíny. Ty odrážejí místní atmosféru i působnost značky ve formuli 1.
Značka Alpine vznikla v roce 1955 rukou Jeana Rédélé, syna francouzského dealera automobilky Renault. První vůz, model A106, byl představen téhož roku a během šesti let výroby údajně vzniklo 251 kusů.
Značka slavila úspěchy především v motorsportu, v roce 1996 však zanikla. Podařilo se ji oživit až v roce 2012 konceptem A110-50. Produkční model A110 platí za jeden z nejřidičtějších sportovních vozů druhé dekády jednadvacátého století.
Alpine A110