Za zhruba čtvrt milionu korun dostane indický zákazník vůz s výbavou XE a motorem o výkonu 45 kW (61 k) plus 110 Nm točivého momentu. Zdroj: Tata

Za zhruba čtvrt milionu korun dostane indický zákazník vůz s výbavou XE a motorem o výkonu 45 kW (61 k) plus 110 Nm točivého momentu. | Zdroj: Tata

Baterie má kapacitu 19,2 kWh a poskytuje dojezd až 250 kilometrů dle indické normy MIDC. Zdroj: Tata

Baterie má kapacitu 19,2 kWh a poskytuje dojezd až 250 kilometrů dle indické normy MIDC. | Zdroj: Tata

Vyšší výbavy disponují 24kWh akumulátorem, s nímž mohou zvládnout až 315 kilometrů. Jejich výkon je 55 kW (75 k) a maximum točivého momentu činí 114 Nm. Zdroj: Tata

Vyšší výbavy disponují 24kWh akumulátorem, s nímž mohou zvládnout až 315 kilometrů. Jejich výkon je 55 kW (75 k) a maximum točivého momentu činí 114 Nm. | Zdroj: Tata

Nabíjení je možné buď 3,3 kW nebo 7,2 kW, z deseti na sto procent zabere u základní verze necelých sedm a u silnější necelých devět hodin. Zdroj: Tata

Nabíjení je možné buď 3,3 kW nebo 7,2 kW, z deseti na sto procent zabere u základní verze necelých sedm a u silnější necelých devět hodin. | Zdroj: Tata

Pro zajímavost, do kufru se vejde 240 litrů nákladu a světlost je 166 mm. Za jízdy je možné rekuperovat ve čtyřech úrovních. Zdroj: Tata

Pro zajímavost, do kufru se vejde 240 litrů nákladu a světlost je 166 mm. Za jízdy je možné rekuperovat ve čtyřech úrovních. | Zdroj: Tata

Model Tiago je na indickém trhu k dostání od roku 2016. Zdroj: Tata

Model Tiago je na indickém trhu k dostání od roku 2016. | Zdroj: Tata

Tata Tiago EV Zdroj: Tata

Tata Tiago EV | Zdroj: Tata

Tata Tiago EV Zdroj: Tata

Tata Tiago EV | Zdroj: Tata

Tata Tiago EV Zdroj: Tata

Tata Tiago EV | Zdroj: Tata

Baterie má kapacitu 19,2 kWh a poskytuje dojezd až 250 kilometrů dle indické normy MIDC. Zdroj: Tata
Vyšší výbavy disponují 24kWh akumulátorem, s nímž mohou zvládnout až 315 kilometrů. Jejich výkon je 55 kW (75 k) a maximum točivého momentu činí 114 Nm. Zdroj: Tata
Nabíjení je možné buď 3,3 kW nebo 7,2 kW, z deseti na sto procent zabere u základní verze necelých sedm a u silnější necelých devět hodin. Zdroj: Tata
Pro zajímavost, do kufru se vejde 240 litrů nákladu a světlost je 166 mm. Za jízdy je možné rekuperovat ve čtyřech úrovních. Zdroj: Tata
9
Fotogalerie

Ultralevný elektromobil Tata Tiago EV strčí do kapsy i Dacii Spring. Stojí 250 tisíc a ujede 250 km

Již poněkolikáté se indická automobilka pokouší přinést masovou mobilitu za bezkonkurenční cenu. Tentokrát v elektrickém pojetí…

Tiago je na indickém trhu k dostání od roku 2016. Vozítko o délce 3,7 metru mm navazuje na modely Bolt a Indica – jejich posláním je a byla dostupnost v kombinaci s rozumným vnitřním prostorem. Nové elektrické provedení v tradici výhodných cen pokračuje – startuje na zhruba čtvrt milionu korun. Za tyto peníze dostane indický zákazník vůz s výbavou XE a motorem o výkonu 45 kW (61 k) plus 110 Nm točivého momentu. Baterie má kapacitu 19,2 kWh a poskytuje dojezd až 250 kilometrů dle indické normy MIDC.

Vyšší výbavy disponují 24kWh akumulátorem, s nímž mohou zvládnout až 315 kilometrů. Jejich výkon je 55 kW (75 k) a maximum točivého momentu činí 114 Nm. Z tabulky parametrů můžeme vyčíst, že silnější model zrychlí na 60 km/h za 5,7 sekundy, slabší to zvládne za 6,2 sekundy. Nabíjení je možné buď 3,3 kW nebo 7,2 kW, z deseti na sto procent zabere u základní verze necelých sedm a u silnější necelých devět hodin.

Pro zajímavost, do kufru se vejde 240 litrů nákladu a světlost činí 166 mm. Za jízdy je možné rekuperovat ve čtyřech úrovních. Výše uvedená základní cena se vztahuje na prvních deset tisíc zákazníků, vrcholné provedení XZ+ Tech LUX má v přepočtu stát lehce přes 300 tisíc korun.

Doporučujeme

Články odjinud