Kromě velkého SUV, modelu ML, nadělila stuttgartská automobilka lehčí omlazení také třídě B. Ta je na trhu již tři roky, a tak si menší modifikace rozhodně zasloužila. A co je nové?
Především je třeba zmínit pozměněnou přední část vozu s agresivnějším nárazníkem. Odlišná jsou také zpětná zrcátka a pokud budete všímaví, spatříte také nové zadní svítilny a přepracovaný nárazník pod nimi. V interiéru bude na výběr více látkových kombinací sedadel a také nová kůže Artico.
Pod kapotou bude k dispozici šestice motorů. Benzínové verze zahrnují model B150 (95 koní), B170 s výkonem 116 koní (druhá verze NGT flex-fuel schopna spalovat jak benzin tak zemní plyn), pak následuje model B200 se 136 koňmi a vrchol nabídky tvoří B200 Turbo s výkonem 193 koní. Naftové motory jsou k dispozici pod označením B180 CDI s výkonem 109 k a B200 CDI s výkonem 140 koní.
Automobilce se podařilo u omlazené třídy snížit kombinovanou spotřebu průměrně o 7 procent. K tomu napomohla také nová technologie Start-Stop, která například při stání na křižovatce vypne motor a ten v případě potřeby akcelerace ihned naskočí.
Třída B po faceliftu