Po stanovení  nového rekordu na Nürburgringu v kategorii SUV  již Porsche naplno odhaluje ještě sportovnější variantu modelu Cayenne. Novinka Turbo GT je dostupná výhradně s karoserií Coupé... | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Po stanovení nového rekordu na Nürburgringu v kategorii SUV již Porsche naplno odhaluje ještě sportovnější variantu modelu Cayenne. Novinka Turbo GT je dostupná výhradně s karoserií Coupé... | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

...a kromě specifického vyladění nabízí dle Porsche všechny technologické vychytávky pro „vynikající jízdní dynamiku s vysokou úrovní každodenní využitelnosti“. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

...a kromě specifického vyladění nabízí dle Porsche všechny technologické vychytávky pro „vynikající jízdní dynamiku s vysokou úrovní každodenní využitelnosti“. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Aerodynamicky se Turbo GT odlišuje od standardního modelu Turbo větším splitterem vpředu, zvětšenými otvory přístupu vzduchu, černými blatníky... | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Aerodynamicky se Turbo GT odlišuje od standardního modelu Turbo větším splitterem vpředu, zvětšenými otvory přístupu vzduchu, černými blatníky... | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

...nebo o 25 mm větší odtrhovou hranou na automatickém spoileru vzadu. Karbonová střecha SUV je standardem a navazuje na ni ještě větší pevný spoiler. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

...nebo o 25 mm větší odtrhovou hranou na automatickém spoileru vzadu. Karbonová střecha SUV je standardem a navazuje na ni ještě větší pevný spoiler. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Pod kapotou má Turbo GT v tuto chvíli nejsilnější osmiválec, který značka nabízí (bez elektrifikace). | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Pod kapotou má Turbo GT v tuto chvíli nejsilnější osmiválec, který značka nabízí (bez elektrifikace). | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Čtyřlitrový twin-turbo V8 povýšil výkonem na celkem 640 koní (471 kW) a točivý moment 850 N.m, tedy o 90 koní (67 kW) a 80 N.m více než v normálním Cayenne Turbo Coupé. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Čtyřlitrový twin-turbo V8 povýšil výkonem na celkem 640 koní (471 kW) a točivý moment 850 N.m, tedy o 90 koní (67 kW) a 80 N.m více než v normálním Cayenne Turbo Coupé. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Díky tomu zvládá novinka sprint na 100 km/h za 3,3 sekundy (o 0,6 s rychleji) a maximálně dosáhne 300 km/h (nárůst o 14 km/h). | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Díky tomu zvládá novinka sprint na 100 km/h za 3,3 sekundy (o 0,6 s rychleji) a maximálně dosáhne 300 km/h (nárůst o 14 km/h). | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Osmistupňová převodovka Tiptronic S teď řadí ještě rychleji, Porsche zde nasadilo i dodatečné vodní chlazení... | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Osmistupňová převodovka Tiptronic S teď řadí ještě rychleji, Porsche zde nasadilo i dodatečné vodní chlazení... | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

...a standardně je ostřejší SUV vybaveno také novým odlehčeným sportovním výfukem s titanovými částmi a pro GT středově umístěnými koncovkami. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

...a standardně je ostřejší SUV vybaveno také novým odlehčeným sportovním výfukem s titanovými částmi a pro GT středově umístěnými koncovkami. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Ve srovnání se standardním Cayenne Turbo Coupé má GT o 17 mm nižší světlou výšku, vyladěno je dále pro lepší ovladatelnost a stabilitu v zatáčkách adaptivní vzduchové odpružení, variabilní posilovač řízení... | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Ve srovnání se standardním Cayenne Turbo Coupé má GT o 17 mm nižší světlou výšku, vyladěno je dále pro lepší ovladatelnost a stabilitu v zatáčkách adaptivní vzduchové odpružení, variabilní posilovač řízení... | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

...kdy v novém nastavení fungují i aktivní stabilizátory, systémy natáčení zadních kol a vektorování točivého momentu. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

...kdy v novém nastavení fungují i aktivní stabilizátory, systémy natáčení zadních kol a vektorování točivého momentu. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Přední náprava se dočkala o palec širších kol a negativní odklon byl zvětšen o 0,45 stupně. Turbo GT přitom jezdí i na vlastní směsi 22palcových pneumatik Pirelli P Zero Corsa, standardní výbavou je také karbon-keramická brzdová soustava. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Přední náprava se dočkala o palec širších kol a negativní odklon byl zvětšen o 0,45 stupně. Turbo GT přitom jezdí i na vlastní směsi 22palcových pneumatik Pirelli P Zero Corsa, standardní výbavou je také karbon-keramická brzdová soustava. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Uvnitř přináší sportovní atmosféru standardní čalounění Alcantarou, sportovní sedačky vpředu a výhradně konfigurace se zadní dvojicí samostatných sedaček. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Uvnitř přináší sportovní atmosféru standardní čalounění Alcantarou, sportovní sedačky vpředu a výhradně konfigurace se zadní dvojicí samostatných sedaček. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

Multifunkční volant dostal středovou značku. Jinak se Turbo GT dočkalo i nové generace infotainment systému PCM 6.0. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

Multifunkční volant dostal středovou značku. Jinak se Turbo GT dočkalo i nové generace infotainment systému PCM 6.0. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

České cenovky nového Porsche Cayenne Turbo GT zatím neznáme. K dealerům se novinka dostane v polovině letošního září. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

České cenovky nového Porsche Cayenne Turbo GT zatím neznáme. K dealerům se novinka dostane v polovině letošního září. | Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

| Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

| Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

| Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche

| Porsche Cayenne Turbo GT | Zdroj: Porsche

...a kromě specifického vyladění nabízí dle Porsche všechny technologické vychytávky pro „vynikající jízdní dynamiku s vysokou úrovní každodenní využitelnosti“. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche
Aerodynamicky se Turbo GT odlišuje od standardního modelu Turbo větším splitterem vpředu, zvětšenými otvory přístupu vzduchu, černými blatníky... | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche
...nebo o 25 mm větší odtrhovou hranou na automatickém spoileru vzadu. Karbonová střecha SUV je standardem a navazuje na ni ještě větší pevný spoiler. | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche
Pod kapotou má Turbo GT v tuto chvíli nejsilnější osmiválec, který značka nabízí (bez elektrifikace). | Porsche Cayenne Turbo GT Zdroj: Porsche
17
Fotogalerie

Nové Porsche Cayenne Turbo GT oficiálně: 640 koní se okruhu nezalekne

Více koní, specifické naladění a všechny technické vychytávky. Takto si Porsche představuje SUV, se kterým můžete vyrazit i na okruh.

Po stanovení nového rekordu na Nürburgringu v kategorii SUV již Porsche naplno odhaluje ještě sportovnější variantu modelu Cayenne. Novinka Turbo GT je dostupná výhradně s karoserií Coupé a kromě specifického vyladění nabízí dle Porsche všechny technologické vychytávky pro „vynikající jízdní dynamiku s vysokou úrovní každodenní využitelnosti“.

Aerodynamicky se Turbo GT odlišuje od standardního modelu Turbo větším splitterem vpředu, zvětšenými otvory přístupu vzduchu, černými blatníky nebo o 25 mm větší odtrhovou hranou na automatickém spoileru vzadu. Karbonová střecha SUV je standardem a navazuje na ni ještě větší pevný spoiler.

Pod kapotou má Turbo GT v tuto chvíli nejsilnější osmiválec, který značka nabízí (bez elektrifikace). Čtyřlitrový twin-turbo V8 povýšil výkonem na celkem 640 koní (471 kW) a točivý moment 850 N.m, tedy o 90 koní (67 kW) a 80 N.m více než v normálním Cayenne Turbo Coupé. Díky tomu zvládá novinka sprint na 100 km/h za 3,3 sekundy (o 0,6 s rychleji) a maximálně dosáhne 300 km/h (nárůst o 14 km/h).

Osmistupňová převodovka Tiptronic S teď řadí ještě rychleji, Porsche zde nasadilo i dodatečné vodní chlazení a standardně je ostřejší SUV vybaveno také novým odlehčeným sportovním výfukem s titanovými částmi a pro GT středově umístěnými koncovkami.

Ve srovnání se standardním Cayenne Turbo Coupé má GT o 17 mm nižší světlou výšku, vyladěno je dále pro lepší ovladatelnost a stabilitu v zatáčkách adaptivní vzduchové odpružení, variabilní posilovač řízení, kdy v novém nastavení fungují i aktivní stabilizátory, systémy natáčení zadních kol a vektorování točivého momentu.

Přední náprava se dočkala o palec širších kol a negativní odklon byl zvětšen o 0,45 stupně. Turbo GT přitom jezdí i na vlastní směsi 22palcových pneumatik Pirelli P Zero Corsa, standardní výbavou je také karbon-keramická brzdová soustava.

Uvnitř přináší sportovní atmosféru standardní čalounění Alcantarou, sportovní sedačky vpředu a výhradně konfigurace se zadní dvojicí samostatných sedaček. Multifunkční volant dostal středovou značku. Jinak se Turbo GT dočkalo i nové generace infotainment systému PCM 6.0.

České cenovky nového Porsche Cayenne Turbo GT zatím neznáme. K dealerům se novinka dostane v polovině letošního září.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud