Správná propagace je základem úspěchu každého nového auta. A „zdravé“ sebevědomí automobilky je rovněž důležité, jak nyní dokazuje i japonská Mitsuoka.
Mitsuoka je už dlouhá léta tím bizarním výrobcem automobilů, jehož vozy mohou zaujmout nejspíš jenom opravdu výstřední jedince nezapadající do šedé většiny. Už jen samotný „neo-barokní“ designový směr modelů Mitsuoky je vskutku prapodivný a mnohým přijde vcelku úsměvný. Navíc, když pod skořápkou takto „pseudo“ honosných vozů je zcela normální technika.
Tak například poslední generace modelu Galue, který stojí na základu sedanu Nissan Teana. Ani samotný Nissan by si nedovolil svůj komfortní model propagovat tak očividně noblesním způsobem. V případě Mitsuoky je to ale jiný případ a nejnovější reklama na Galue se snaží model vyobrazit jako epický úspěch motorismu. Což samozřejmě berte s dávkou sarkasmu.
Nicméně pokud někdo o koupi Galue opravdu začne přemýšlet, záběry reklamy už budou posledním impulsem k návštěvě dealera Mitsuoky. Zamrzlé vodopády, vlny oceánu, polární záře, blesky, tryskající lávu a noční městské panorama totiž doplňují podobné „úžasné“ záběry na křivky vozu, jeho levně vypadající kola a interiér převzatý přímo od Nissanu, samozřejmě vůbec neladící s exteriérem.
Kdo by tomu odolal? Úsměvný designový směr automobilky tak pochopitelně umocňuje i podobné úsměvná propagační stránka věci. Mimochodem, zájemce o Galue shání Mitsuoka i mimo Japonsko, jelikož nabízí i variantu s levostranným řízením. Prodejce značky najdete překvapivě i ve Velké Británii a Monaku.
Modelová nabídka Mitsuoky je kompletně bizarní. Kromě Galue se v portfoliu nachází i další sedan s podobným designem Ryugi (základ Toyota Corolla Axio) nebo dvojka sporťáků Himiko (se vzhledem starých britských roadsterů) a Rock Star (připomínající starý Chevrolet Corvette). Oba však stojí na základě Mazdy MX-5.