Čínský trh je plný zajímavých modelů, které vznikají čistě s ohledem na poptávku místních zákazníků. To je případem i nového Audi A7L představeného na autosalonu v Šanghaji. | Audi A7L Zdroj: Audi

Čínský trh je plný zajímavých modelů, které vznikají čistě s ohledem na poptávku místních zákazníků. To je případem i nového Audi A7L představeného na autosalonu v Šanghaji. | Audi A7L | Zdroj: Audi

Prodloužený sedan A6L a klasické „čtyřdveřové kupé“ A7 Sportback tak nyní v Číně doplňuje i prodloužená verze A7 s dodatkem L – ta ovšem zahazuje splývavou záď a přijíždí jako klasický sedan. | Audi A7L Zdroj: Audi

Prodloužený sedan A6L a klasické „čtyřdveřové kupé“ A7 Sportback tak nyní v Číně doplňuje i prodloužená verze A7 s dodatkem L – ta ovšem zahazuje splývavou záď a přijíždí jako klasický sedan. | Audi A7L | Zdroj: Audi

Více místa pro cestující vzadu zajištuje prodloužený rozvor o 98 mm na celkem 3026 mm. Celková délka A7L je pak 5076 mm, čímž je model stále kratší než vrcholná limuzína A8 se standardním rozvorem. | Audi A7L Zdroj: Audi

Více místa pro cestující vzadu zajištuje prodloužený rozvor o 98 mm na celkem 3026 mm. Celková délka A7L je pak 5076 mm, čímž je model stále kratší než vrcholná limuzína A8 se standardním rozvorem. | Audi A7L | Zdroj: Audi

V porovnání rozvorů je nicméně A7L překvapivě o cosi delší než A8. Po stránce designu novinka nepřináší nic nového. | Audi A7L Zdroj: Audi

V porovnání rozvorů je nicméně A7L překvapivě o cosi delší než A8. Po stránce designu novinka nepřináší nic nového. | Audi A7L | Zdroj: Audi

Standardem je pro A7L adaptivní vzduchové odpružení i systém natáčení zadních kol pro lepší manévrovatelnost a stabilitu prodlouženého modelu. | Audi A7L Zdroj: Audi

Standardem je pro A7L adaptivní vzduchové odpružení i systém natáčení zadních kol pro lepší manévrovatelnost a stabilitu prodlouženého modelu. | Audi A7L | Zdroj: Audi

Pod kapotou zůstává mild-hybridní třílitrový V6 o síle 335 koní (246 koní) a točivém momentu 500 N.m. Pohon všech kol quattro a dvouspojková sedmistupňová převodovka jsou samozřejmostí. | Audi A7L Zdroj: Audi

Pod kapotou zůstává mild-hybridní třílitrový V6 o síle 335 koní (246 koní) a točivém momentu 500 N.m. Pohon všech kol quattro a dvouspojková sedmistupňová převodovka jsou samozřejmostí. | Audi A7L | Zdroj: Audi

Na prodloužené varianty si v Číně potrpí a Audi takových modelů nabízí hned několik včetně A3L a A4L nebo crossoverů a SUV Q2L e-tron a Q5L. Stejně reagují na místní poptávku i další značky. | Audi A7L Zdroj: Audi

Na prodloužené varianty si v Číně potrpí a Audi takových modelů nabízí hned několik včetně A3L a A4L nebo crossoverů a SUV Q2L e-tron a Q5L. Stejně reagují na místní poptávku i další značky. | Audi A7L | Zdroj: Audi

BMW nedávno představilo novou generaci řady 3  v prodloužené verzi Gran Limousine . S delším rozvorem pak nabízí i Škoda poslední generaci  Octavie s označením Pro . | Audi A7L Zdroj: Audi

BMW nedávno představilo novou generaci řady 3 v prodloužené verzi Gran Limousine. S delším rozvorem pak nabízí i Škoda poslední generaci Octavie s označením Pro. | Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

| Audi A7L Zdroj: Audi

| Audi A7L | Zdroj: Audi

Prodloužený sedan A6L a klasické „čtyřdveřové kupé“ A7 Sportback tak nyní v Číně doplňuje i prodloužená verze A7 s dodatkem L – ta ovšem zahazuje splývavou záď a přijíždí jako klasický sedan. | Audi A7L Zdroj: Audi
Více místa pro cestující vzadu zajištuje prodloužený rozvor o 98 mm na celkem 3026 mm. Celková délka A7L je pak 5076 mm, čímž je model stále kratší než vrcholná limuzína A8 se standardním rozvorem. | Audi A7L Zdroj: Audi
V porovnání rozvorů je nicméně A7L překvapivě o cosi delší než A8. Po stránce designu novinka nepřináší nic nového. | Audi A7L Zdroj: Audi
Standardem je pro A7L adaptivní vzduchové odpružení i systém natáčení zadních kol pro lepší manévrovatelnost a stabilitu prodlouženého modelu. | Audi A7L Zdroj: Audi
14
Fotogalerie

Audi A7L je prodlouženou verzí běžného Sportbacku. Nyní ovšem jako sedan

Ze „čtyřdveřového kupé“, které vzniklo na základě sedanu, je v prodloužené verzi opět sedan. Audi reaguje na poptávku v Číně.

Čínský trh je plný zajímavých modelů, které vznikají čistě s ohledem na poptávku místních zákazníků. To je případem i nového Audi A7L představeného na autosalonu v Šanghaji. Prodloužený sedan A6L a klasické „čtyřdveřové kupé“ A7 Sportback tak nyní v Číně doplňuje i prodloužená verze A7 s dodatkem L – ta ovšem zahazuje splývavou záď a přijíždí jako klasický sedan.

Více místa pro cestující vzadu zajištuje prodloužený rozvor o 98 mm na celkem 3026 mm. Celková délka A7L je pak 5076 mm, čímž je model stále kratší než vrcholná limuzína A8 se standardním rozvorem. V porovnání rozvorů je nicméně A7L překvapivě o cosi delší než A8. Po stránce designu novinka nepřináší nic nového. 

Standardem je pro A7L adaptivní vzduchové odpružení i systém natáčení zadních kol pro lepší manévrovatelnost a stabilitu prodlouženého modelu. Pod kapotou zůstává mild-hybridní třílitrový V6 o síle 335 koní (246 koní) a točivém momentu 500 N.m. Pohon všech kol quattro a dvouspojková sedmistupňová převodovka jsou samozřejmostí.

Na prodloužené varianty si v Číně potrpí a Audi takových modelů nabízí hned několik včetně A3L a A4L nebo crossoverů a SUV Q2L e-tron a Q5L. Stejně reagují na místní poptávku i další značky. BMW nedávno představilo novou generaci řady 3 v prodloužené verzi Gran Limousine. S delším rozvorem pak nabízí i Škoda poslední generaci Octavie s označením Pro.

Audi A7

Audi A7 je stylový liftback z dílny německé automobilky. A7 byla uvedena na trh v roce 2010 jako alternativa k sedanům A6 a A8. Na rozdíl od nich má dvouprostorovou karoserii s výklopnou zadní stěnou, jedná se tak o liftback.

Ceny a výbava • Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro • Hybridní plug-in • Test Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro

Doporučujeme

Články odjinud