Existuje jen málo offroadů, které se můžou bez obav vydat do skutečně náročného terénu. Massif je jedním z nich.
Iveco představilo model Massif, který se radí do třídy off-roadů. Karoserii, ze které je hned znát charakter tohoto vozu, navrhoval Giugiaro. Samotná technika, která se pod ní ukrývá, není žádnou novinkou - Iveco ji používá také ve svých modelech Daily 4x4.
Pro pohon byly zvoleny dvě pohonné jednotky – přeplňované vznětové čtyřválce s objemem tři litry. Slabší z dvojice (3,0 HPI) dosahuje maximum výkonu 147 k v rozmezí 3000–3500 ot./min., točivý moment pak vrcholí na hodnotě 350 Nm v rozmezí 1400–2800 ot./min. Silnější agregát nese označení 3,0 HPT a dosahuje výkon 175 k v pásmu 3200–3500 ot./min a 400 Nm při 1250–3000 ot./min.
Massif pochopitelně disponuje pohonem všech kol, s připojitelnou přední nápravou a redukční převodovkou. K dispozici je tak tucet převodů vpřed a dva na zpátečku. Uzávěrka zadního diferenciálu je k dispozici jako příplatková výbava, Massif ale nedisponuje mezinápravovým diferenciálem.
Iveco bude Massif produkovat ve čtyřech karosářských verzích, jako tří i pětidveřové. Zajímavé jsou ale informace o terénních schopnostech. Přední nájezdový úhel dosahuje hodnoty 50 stupňů, zadní pak 34 stupňů a zároveň se vůz může pyšnit brodivostí rovných půl metru.
Automobilka nepolevila ani v interiéru a pro své zákazníky nabízí luxusní prvky jako i jiné automobilky. Nechybí kožené čalounění, navigační systém nebo kvalitní audio. K dispozici jsou také různé pracovní verze s odolnějším pracovním vybavením.
Iveco Massif