V polovině roku automobily obvykle procházejí pravidelnou modelovou péčí. Nevyhnul se ani Peugeot 308 druhé generace, který si na našem trhu kroutí už sedmou sezónu. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

V polovině roku automobily obvykle procházejí pravidelnou modelovou péčí. Nevyhnul se ani Peugeot 308 druhé generace, který si na našem trhu kroutí už sedmou sezónu. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Peugeot 308 druhé generace vstoupil na český trh v závěru roku 2013 a laťku tehdy nasadil vysoko. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Peugeot 308 druhé generace vstoupil na český trh v závěru roku 2013 a laťku tehdy nasadil vysoko. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Skvěle vypadal, dobře jezdil, měl silné čtyřválcové motory, elektronickou parkovací brzdu a stal se jedním z průkopníků v boji proti velkému množství fyzických tlačítek na přístrojové desce. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Skvěle vypadal, dobře jezdil, měl silné čtyřválcové motory, elektronickou parkovací brzdu a stal se jedním z průkopníků v boji proti velkému množství fyzických tlačítek na přístrojové desce. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

 Podle dřívějších informací  měla třetí generace Peugeotu 308 dorazit už v letošním roce, místo toho ale vůz prochází malou modernizací, která se časem promítne i do dalších modelů Peugeotu. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Podle dřívějších informací měla třetí generace Peugeotu 308 dorazit už v letošním roce, místo toho ale vůz prochází malou modernizací, která se časem promítne i do dalších modelů Peugeotu. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

České zastoupení značky v tiskové zprávě zmiňuje například nový modrý odstín Vertigo, dva nové typy litých kol nebo novou strukturu výbavy, která by vůz měla posunout k luxusnějším kategoriím. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

České zastoupení značky v tiskové zprávě zmiňuje například nový modrý odstín Vertigo, dva nové typy litých kol nebo novou strukturu výbavy, která by vůz měla posunout k luxusnějším kategoriím. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

K stávajícím liniím přibyl mezistupeň nazvaný „Pack“, i standardní výbava je však vyšší. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

K stávajícím liniím přibyl mezistupeň nazvaný „Pack“, i standardní výbava je však vyšší. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Všechny verze mají nově digitální příjem rádia (DAB), v základní linii Active je nově zahrnuta třeba dvouzónová automatická klimatizace či zadní parkovací asistent a linie Allure byla obohacena o balíček asistenčních systémů Safety Plus | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Všechny verze mají nově digitální příjem rádia (DAB), v základní linii Active je nově zahrnuta třeba dvouzónová automatická klimatizace či zadní parkovací asistent a linie Allure byla obohacena o balíček asistenčních systémů Safety Plus | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Sportovněji laděná linie GT dostala balíček Driver Sport, zahrnující systém pro zvýraznění zvuku motoru či specifické nastavení posilovače řízení a reakcí na sešlápnutí pedálu plynu. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Sportovněji laděná linie GT dostala balíček Driver Sport, zahrnující systém pro zvýraznění zvuku motoru či specifické nastavení posilovače řízení a reakcí na sešlápnutí pedálu plynu. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Pomineme-li nový lak a jiný design litých kol, změn souvisejících s modelovou péčí si možná ani nevšimnete. Uvnitř už je ale situace jiná. Po vzoru nových generací modelů 208 a 2008 totiž i „dožívající" Peugeot 308 dostal digitální přístrojový štít s 10palcovým displejem s vysokým rozlišením a středovou obrazovku a lesklým kapacitním displejem. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Pomineme-li nový lak a jiný design litých kol, změn souvisejících s modelovou péčí si možná ani nevšimnete. Uvnitř už je ale situace jiná. Po vzoru nových generací modelů 208 a 2008 totiž i „dožívající" Peugeot 308 dostal digitální přístrojový štít s 10palcovým displejem s vysokým rozlišením a středovou obrazovku a lesklým kapacitním displejem. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Systém zrcadlí displej mobilního telefonu (Android Auto, Apple CarPlay), 3D navigace umožňuje hlasové ovládání a díky službě TomTom Traffic získáte informace o aktuálním provozu v reálném čase (v ČR od podzimu). | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Systém zrcadlí displej mobilního telefonu (Android Auto, Apple CarPlay), 3D navigace umožňuje hlasové ovládání a díky službě TomTom Traffic získáte informace o aktuálním provozu v reálném čase (v ČR od podzimu). | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Současná generace Peugeotu 308 „dožije“ s tříválcovými benzinovými motory PureTech 100 a PureTech 130, z nichž ten silnější je vedle manuální šestistupňové převodovky nabízen i s osmistupňovým automatem. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Současná generace Peugeotu 308 „dožije“ s tříválcovými benzinovými motory PureTech 100 a PureTech 130, z nichž ten silnější je vedle manuální šestistupňové převodovky nabízen i s osmistupňovým automatem. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Stejné je to i s naftovými agregáty BleuHDi 100 a BleuHDi 130.  V nabídce nadále zůstává i ostrá verze GTi  poháněná čtyřválcovou šestnáctistovkou THP s výkonem 263 koní a točivým momentem 340 N.m. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

Stejné je to i s naftovými agregáty BleuHDi 100 a BleuHDi 130. V nabídce nadále zůstává i ostrá verze GTi poháněná čtyřválcovou šestnáctistovkou THP s výkonem 263 koní a točivým momentem 340 N.m. | Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 2020 | Foto: Peugeot

Peugeot 308 druhé generace vstoupil na český trh v závěru roku 2013 a laťku tehdy nasadil vysoko. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot
Skvěle vypadal, dobře jezdil, měl silné čtyřválcové motory, elektronickou parkovací brzdu a stal se jedním z průkopníků v boji proti velkému množství fyzických tlačítek na přístrojové desce. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot
 Podle dřívějších informací  měla třetí generace Peugeotu 308 dorazit už v letošním roce, místo toho ale vůz prochází malou modernizací, která se časem promítne i do dalších modelů Peugeotu. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot
České zastoupení značky v tiskové zprávě zmiňuje například nový modrý odstín Vertigo, dva nové typy litých kol nebo novou strukturu výbavy, která by vůz měla posunout k luxusnějším kategoriím. | Peugeot 308 2020 Foto: Peugeot
19
Fotogalerie

Peugeot 308 prošel modernizací. Zvenku ji skoro nepoznáte, uvnitř nepřehlédnete

V polovině roku automobily obvykle procházejí pravidelnou modelovou péčí. Nevyhnul se jí ani Peugeot 308 druhé generace, který si na našem trhu kroutí už sedmou sezónu.

Peugeot 308 druhé generace vstoupil na český trh v závěru roku 2013 a laťku tehdy nasadil vysoko. Skvěle vypadal, dobře jezdil, měl silné čtyřválcové motory, elektronickou parkovací brzdu a stal se jedním z průkopníků v boji proti velkému množství fyzických tlačítek na přístrojové desce. Tenkrát jsme řadu funkcí schovaných v infotainmentu často kritizovali, dnes jde v podstatě o standard i u konkurence.

Podle dřívějších informací měla třetí generace Peugeotu 308 dorazit už v letošním roce, místo toho ale vůz prochází malou modernizací, která se časem promítne i do dalších modelů Peugeotu. České zastoupení značky v tiskové zprávě zmiňuje například nový modrý odstín Vertigo, dva nové typy litých kol nebo novou strukturu výbavy, která by vůz měla posunout k luxusnějším kategoriím.

K stávajícím liniím přibyl mezistupeň nazvaný „Pack“, i standardní výbava je však vyšší. Všechny verze mají nově digitální příjem rádia (DAB), v základní linii Active je nově zahrnuta třeba dvouzónová automatická klimatizace či zadní parkovací asistent, linie Allure byla obohacena o balíček asistenčních systémů Safety Plus a sportovněji laděná linie GT dostala balíček Driver Sport, zahrnující systém pro zvýraznění zvuku motoru či specifické nastavení posilovače řízení a reakcí na sešlápnutí pedálu plynu.

Pomineme-li nový lak a jiný design litých kol, změn souvisejících s modelovou péčí si možná ani nevšimnete. Uvnitř už je ale situace jiná. Po vzoru nových generací modelů 208 a 2008 totiž i „dožívající" Peugeot 308 dostal digitální přístrojový štít s 10palcovým displejem s vysokým rozlišením a středovou obrazovku a lesklým kapacitním displejem. Systém zrcadlí displej mobilního telefonu (Android Auto, Apple CarPlay), 3D navigace umožňuje hlasové ovládání a díky službě TomTom Traffic získáte informace o aktuálním provozu v reálném čase (v ČR od podzimu).

Současná generace Peugeotu 308 „dožije“ s tříválcovými benzinovými motory PureTech 100 a PureTech 130, z nichž ten silnější je vedle manuální šestistupňové převodovky nabízen i s osmistupňovým automatem. Stejné je to i s naftovými agregáty BleuHDi 100 a BleuHDi 130. V nabídce nadále zůstává i ostrá verze GTi poháněná čtyřválcovou šestnáctistovkou THP s výkonem 263 koní a točivým momentem 340 N.m.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud