Na výstavišti v Ženevě představí Ginetta své vlastní superauto inspirované závodní technikou a schopné rychlosti přes 320 km/h. Zdroj: Ginetta

Na výstavišti v Ženevě představí Ginetta své vlastní superauto inspirované závodní technikou a schopné rychlosti přes 320 km/h. | Zdroj: Ginetta

Superauto využije lehkého karbonového šasi, ze stejného materiálu bude karoserie a vozidlo nabídne pokročilé aerodynamické vlastnosti.  Zdroj: Ginetta

Superauto využije lehkého karbonového šasi, ze stejného materiálu bude karoserie a vozidlo nabídne pokročilé aerodynamické vlastnosti.  | Zdroj: Ginetta

Značka si tak zajistí i vlastní konstrukci motoru, kterým má být šestilitrový atmosféricky plněný osmiválec s hliníkovým blokem.  Zdroj: Ginetta

Značka si tak zajistí i vlastní konstrukci motoru, kterým má být šestilitrový atmosféricky plněný osmiválec s hliníkovým blokem.  | Zdroj: Ginetta

Nečekejte ovšem umístění motoru uprostřed, ve výsledku totiž půjde spíše o super-GT s motorem vpředu za úrovní přední nápravy. | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta

Nečekejte ovšem umístění motoru uprostřed, ve výsledku totiž půjde spíše o super-GT s motorem vpředu za úrovní přední nápravy. | Ginetta G55 GT3 (2011) | Zdroj: Ginetta

Sekvenční převodovku prý Ginetta vyvine ve spolupráci s dosud nejmenovanou firmou z Británie a skříň bude muset zvládnout výkon přes 441 kW (600 koní). | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta

Sekvenční převodovku prý Ginetta vyvine ve spolupráci s dosud nejmenovanou firmou z Británie a skříň bude muset zvládnout výkon přes 441 kW (600 koní). | Ginetta G55 GT3 (2011) | Zdroj: Ginetta

S tímto rozvržením a výkonem by se tak mohla Ginetta postavit například proti Astonu Martin DBS Superleggera. | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta

S tímto rozvržením a výkonem by se tak mohla Ginetta postavit například proti Astonu Martin DBS Superleggera. | Ginetta G55 GT3 (2011) | Zdroj: Ginetta

Podvozek si chce mimochodem značka postavit také vlastní, přičemž nízkou hmotnost celého vozu má zajistit řada postupů z motorsportu. Zatím se mluví o pohotovostní hmotnosti okolo 1200 kg. | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta

Podvozek si chce mimochodem značka postavit také vlastní, přičemž nízkou hmotnost celého vozu má zajistit řada postupů z motorsportu. Zatím se mluví o pohotovostní hmotnosti okolo 1200 kg. | Ginetta G55 GT3 (2011) | Zdroj: Ginetta

Superauto využije lehkého karbonového šasi, ze stejného materiálu bude karoserie a vozidlo nabídne pokročilé aerodynamické vlastnosti.  Zdroj: Ginetta
Značka si tak zajistí i vlastní konstrukci motoru, kterým má být šestilitrový atmosféricky plněný osmiválec s hliníkovým blokem.  Zdroj: Ginetta
Nečekejte ovšem umístění motoru uprostřed, ve výsledku totiž půjde spíše o super-GT s motorem vpředu za úrovní přední nápravy. | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta
Sekvenční převodovku prý Ginetta vyvine ve spolupráci s dosud nejmenovanou firmou z Británie a skříň bude muset zvládnout výkon přes 441 kW (600 koní). | Ginetta G55 GT3 (2011) Zdroj: Ginetta
7
Fotogalerie

Nové superauto přiveze do Ženevy i britská Ginetta. Inspiruje se motorsportem

Do Ženevy přijede s novým superautem i malosériová britská značka Ginetta. U svého vozu chce výrazně těžit ze zkušeností z motorsportu.

Po boku menších značek se na autosalonu v Ženevě ukáže i britská Ginetta. Výrobce známý hlavně produkcí hbitých sporťáků či založením vlastní závodní série chce však do boje vyzvat mnohem silnější konkurenci. Na výstavišti tak představí své vlastní superauto inspirované závodní technikou a schopné rychlosti přes 320 km/h.

Nejnovější projekt značky by měl rovněž propagovat očekávaný vstup automobilky do nejvyšší třídy vytrvalostních závodů LMP1, ve kterých se od roku 2020 mění pravidla a startovní rošt mají zaplnit automobily vycházející ze silničních hyperaut. V tomto směru Ginetta rapidně zvětšila své výrobní prostory a vylepšila používané technologie.

Britský Autocar zmiňuje, že superauto využije lehkého karbonového šasi, ze stejného materiálu bude karoserie a vozidlo nabídne pokročilé aerodynamické vlastnosti. Novinka má být navržena a vyrobena přímo v prostorách Ginetty. Značka si tak zajistí i vlastní konstrukci motoru, kterým má být šestilitrový atmosféricky plněný osmiválec s hliníkovým blokem.

Sekvenční převodovku prý Ginetta vyvine ve spolupráci s dosud nejmenovanou firmou z Británie a skříň bude muset zvládnout výkon přes 441 kW (600 koní). Nečekejte ovšem umístění motoru uprostřed, ve výsledku totiž půjde spíše o super-GT s motorem vpředu za úrovní přední nápravy.

S tímto rozvržením a výkonem by se tak mohla Ginetta postavit například proti Astonu Martin DBS Superleggera. Podvozek si chce mimochodem značka postavit také vlastní, přičemž nízkou hmotnost celého vozu má zajistit řada postupů z motorsportu. Zatím se mluví o pohotovostní hmotnosti okolo 1200 kg.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud