Nové ilustrace dále potvrzují, že malé SUV Korando bude vůči současné generaci (viz galerie) působit o něco robustnějším, ostřejším dojmem a dostane řadu výrazných linií na karoserii. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Nové ilustrace dále potvrzují, že malé SUV Korando bude vůči současné generaci (viz galerie) působit o něco robustnějším, ostřejším dojmem a dostane řadu výrazných linií na karoserii. | Upoutávka na nový SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Hlavní LED světlomety pak na přídi doplní další pár světel níže v předním nárazníku. Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Hlavní LED světlomety pak na přídi doplní další pár světel níže v předním nárazníku. Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. | Upoutávka na nový SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Konkurent Nissanu Qashqai, Kie Sportage nebo Škody Karoq ale také odhaluje svůj interiér. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Konkurent Nissanu Qashqai, Kie Sportage nebo Škody Karoq ale také odhaluje svůj interiér. | Upoutávka na nový SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

A ani jihokorejský SsangYong nechce zůstat pozadu, takže se dočkáme plně digitální přístrojové desky, velkého dotykového displeje infotainmentu a ke všemu bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

A ani jihokorejský SsangYong nechce zůstat pozadu, takže se dočkáme plně digitální přístrojové desky, velkého dotykového displeje infotainmentu a ke všemu bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. | Upoutávka na nový SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří. | Upoutávka na nový SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Co se týče techniky, kromě očekávané elektrické verze, kterou SsangYong chystá uvést již příští rok, se pod kapotou Koranda objeví i zástup klasických spalovacích motorů. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Co se týče techniky, kromě očekávané elektrické verze, kterou SsangYong chystá uvést již příští rok, se pod kapotou Koranda objeví i zástup klasických spalovacích motorů. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Čeká se naftový čtyřválec o objemu 1.6 litru, sdílený s modely XLV a Tivoli, a taky nová benzinová patnáctistovka, jež má později využít i pomoci elektromotoru pro zahrnutí hybridní varianty na trhu. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Čeká se naftový čtyřválec o objemu 1.6 litru, sdílený s modely XLV a Tivoli, a taky nová benzinová patnáctistovka, jež má později využít i pomoci elektromotoru pro zahrnutí hybridní varianty na trhu. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Ostatně do nového Koranda se má dostat i mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1.2 litru. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Ostatně do nového Koranda se má dostat i mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1.2 litru. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Po premiéře na autosalonu v Ženevě se nové Korando podívá i na český trh. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Po premiéře na autosalonu v Ženevě se nové Korando podívá i na český trh. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Zde doplní současnou nabídku crossoveru Tivoli, většího XLV a vrcholného SUV Rexton. V polovině roku se má navíc objevit i pick-up Musso. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Zde doplní současnou nabídku crossoveru Tivoli, většího XLV a vrcholného SUV Rexton. V polovině roku se má navíc objevit i pick-up Musso. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Hlavní LED světlomety pak na přídi doplní další pár světel níže v předním nárazníku. Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
Konkurent Nissanu Qashqai, Kie Sportage nebo Škody Karoq ale také odhaluje svůj interiér. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
A ani jihokorejský SsangYong nechce zůstat pozadu, takže se dočkáme plně digitální přístrojové desky, velkého dotykového displeje infotainmentu a ke všemu bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří. | Upoutávka na nový SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
10
Fotogalerie

SsangYong pokračuje v odhalování Koranda. Bude mít revoluční interiér

Ještě před odhalením na březnovém autosalonu v Ženevě nám SsangYong dopřává další várku ilustrací nového Koranda.

Nové ilustrace dále potvrzují, že SUV Korando bude vůči současné generaci (viz galerie) působit o něco robustnějším, ostřejším dojmem a dostane řadu výrazných vnějších linií. Hlavní LED světlomety pak na přídi doplní další pár světel níže v předním nárazníku. Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV.

Konkurent Nissanu Qashqai, Kie Sportage nebo Škody Karoq ale odhaluje i svůj interiér. A ani jihokorejský SsangYong nechce zůstat pozadu, takže se dočkáme plně digitální přístrojové desky, velkého dotykového displeje infotainmentu a ke všemu bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří.

Co se týče techniky, kromě očekávané elektrické verze, kterou SsangYong chystá uvést již příští rok, se pod kapotou Koranda objeví i zástup klasických spalovacích motorů. Čeká se naftový čtyřválec o objemu 1.6 litru, sdílený s modely XLV a Tivoli, a také nová benzinová patnáctistovka, jež má později využít i pomoci elektromotoru pro zahrnutí hybridní varianty na trhu. Ostatně do nového Koranda se má dostat i mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1.2 litru.

Co bude pod kapotou, respektive pod podlahou elektrické verze, zatím nevíme. Koncept z loňského roku ale nabídnul výkon 140 kW, baterii o kapacitě 61,5 kWh a dojezd mezi 320 až 450 kilometry. Maximální rychlost byla omezena na 150 km/h a ve výbavě byl teoreticky i 2. stupeň autonomního řízení.

Po premiéře na autosalonu v Ženevě se nové Korando podívá i na český trh. Zde doplní současnou nabídku crossoveru Tivoli, většího XLV a vrcholného SUV Rexton. V polovině roku se má navíc objevit i pick-up Musso.

Galerie doplněna o dosavadní generaci SsangYongu Korando.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud