Po loňské upoutávce se už SsangYong zdá být připraven nastoupit do trendu elektromobility. Na veřejnost tak automobilka uvádí podobu očekávaného SUV Korando ve verzi s čistě elektrickým ústrojím e-Motion. | SsangYong Korando e-Motion Zdroj: SsangYong

Po loňské upoutávce se už SsangYong zdá být připraven nastoupit do trendu elektromobility. Na veřejnost tak automobilka uvádí podobu očekávaného SUV Korando ve verzi s čistě elektrickým ústrojím e-Motion. | SsangYong Korando e-Motion | Zdroj: SsangYong

Svůj první elektromobil plánuje SsangYong uvést na evropském trhu už letos v říjnu. | SsangYong Korando e-Motion Zdroj: SsangYong

Svůj první elektromobil plánuje SsangYong uvést na evropském trhu už letos v říjnu. | SsangYong Korando e-Motion | Zdroj: SsangYong

Po stránce designu se bude Korando e-Motion držet zavedeného stylu, s ohledem na snížení odporu vzduchu bude ale vybaveno zahlazenou maskou a jinak tvarovaným nárazníkem. | SsangYong Korando e-Motion Zdroj: SsangYong

Po stránce designu se bude Korando e-Motion držet zavedeného stylu, s ohledem na snížení odporu vzduchu bude ale vybaveno zahlazenou maskou a jinak tvarovaným nárazníkem. | SsangYong Korando e-Motion | Zdroj: SsangYong

Aerodynamice pomohou i nová kola. Elektromotor a baterky uvnitř pak zvýrazní modré doplňky na karoserii. | SsangYong J100 Zdroj: SsangYong

Aerodynamice pomohou i nová kola. Elektromotor a baterky uvnitř pak zvýrazní modré doplňky na karoserii. | SsangYong J100 | Zdroj: SsangYong

O technice zatím SsangYong nezveřejňuje žádné nové informace. Dle předchozích zpráv má ovšem SUV pohánět jeden elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní), představující nejsilnější verzi v nabídce. Více v článku... | SsangYong J100 Zdroj: SsangYong

O technice zatím SsangYong nezveřejňuje žádné nové informace. Dle předchozích zpráv má ovšem SUV pohánět jeden elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní), představující nejsilnější verzi v nabídce. Více v článku... | SsangYong J100 | Zdroj: SsangYong

Svůj první elektromobil plánuje SsangYong uvést na evropském trhu už letos v říjnu. | SsangYong Korando e-Motion Zdroj: SsangYong
Po stránce designu se bude Korando e-Motion držet zavedeného stylu, s ohledem na snížení odporu vzduchu bude ale vybaveno zahlazenou maskou a jinak tvarovaným nárazníkem. | SsangYong Korando e-Motion Zdroj: SsangYong
Aerodynamice pomohou i nová kola. Elektromotor a baterky uvnitř pak zvýrazní modré doplňky na karoserii. | SsangYong J100 Zdroj: SsangYong
O technice zatím SsangYong nezveřejňuje žádné nové informace. Dle předchozích zpráv má ovšem SUV pohánět jeden elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní), představující nejsilnější verzi v nabídce. Více v článku... | SsangYong J100 Zdroj: SsangYong
5
Fotogalerie

SsangYong odhaluje elektrické Korando. Další SUV na baterky už chystá

Korejská značka odhaluje podobu Koranda na baterky. Na oficiální premiéru nebudeme čekat dlouho.

Po loňské upoutávce se už SsangYong zdá být připraven nastoupit do trendu elektromobility. Na veřejnost tak automobilka uvádí podobu očekávaného SUV Korando ve verzi s čistě elektrickým ústrojím e-Motion. Svůj první elektromobil plánuje SsangYong uvést na evropském trhu už letos v říjnu.

Po stránce designu se bude Korando e-Motion držet zavedeného stylu, s ohledem na snížení odporu vzduchu bude ale vybaveno zahlazenou maskou a jinak tvarovaným nárazníkem. Aerodynamice pomohou i nová kola. Elektromotor a baterky uvnitř pak zvýrazní modré doplňky na karoserii.

O technice zatím SsangYong nezveřejňuje žádné nové informace. Dle předchozích zpráv má ovšem SUV pohánět jeden elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní), představující nejsilnější verzi v nabídce. Baterie o kapacitě 61,5 kWh by poté zajistila dojezd okolo 420 km.

V nejnovější tiskové zprávě nakonec SsangYong odhaluje plány do budoucna. Automobilka už chystá druhé elektrické SUV v nabídce. Středně velký model s kódovým označením J100 je vyobrazen na ilustracích v galerii. Zapadnout má velikostně pod současný Rexton. Uvedení se máme dočkat v roce 2022.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud