Svižných aut není nikdy dost a po tom, co Korejci dokázali s i20 N a i30 N nás nedostupnost této novinky mrzí o to víc.
Premiéra civilní verze sedmé generace sedanu Elantra proběhla již v loňském roce a zatímco předchozí (a přiznejme si, poměrně ošklivé) verze byly k dispozici evropským zákazníkům, aktuální model si Hyundai suší pro USA a asijské trhy. Což je škoda, protože současná Elantra působí velmi příjemně a v této chystané verzi N o to víc.
Z hlediska designu ostrá Elantra tradičně kombinuje modrý lak s červenými doplňky. Z dvou zveřejněných snímků je jasné, že dostane specifické nárazníky, prahy, zadní křídlo a také dvojici laufů s velkým průměrem. Atraktivní 19“ kola s pneu v rozměru 245/35 jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Sport 4 S.
Pod kapotou se s téměř stoprocentní jistotou nachází přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr, který již známe z i30 N. V ní disponuje v silnějším provedení výkonem 206 kW (280 k) a točivým momentem 392 Nm, není důvod, aby tomu u Elantry N bylo jinak. Stejně tak bude možné vybírat mezi šestistupňovým manuálem a osmistupňovým automatem. Premiéra proběhne již brzy a v duchu doby pouze digitálně.