Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic

Mototechna Classic
Mototechna Classic
Mototechna Classic
Mototechna Classic
27
Fotogalerie

Mototechna nyní nabízí i veterány a investiční vozy. Jsou to krasavci!

Jedná se o jeden z největších projektů na investiční vozy a vzácné veterány v České republice. V nabídce jsou supersporty Ferrari i socialistické vozy.

Ať už za to můžou dnešní přetechnizovaná auta, nostalgie či fakt, že během posledních desítek let vzniklo nespočet automobilových ikon, investice do klasických vozů jsou čím dál tím populárnější. Tohoto trendu se snaží chytit AAA Auto se svoji značkou Mototechna. Ta byla obnovena za účelem prodeje zánovních vozů, ovšem nyní dostala přídomek Classic. Nabízí investiční vozy, veterány.

Tvrdí, že k investici do sběratelského automobilu nebo veterána není potřeba mít miliony, k pořízení zajímavého kusu s potenciálem finančního zhodnocení leckdy stačí pár desítek tisíc. Vždy záleží na preferencích konkrétního zákazníka.

„Vlastnictví veterána je pro majitele především koníček, a ve většině případů se o investici jedná až v druhé řadě. Výhodou investice do veteránů ale je, že si vlastnictví auta můžete užívat, což se třeba o akciích asi říct nedá,“ říká Petr Vaněček, provozní ředitel sítě autocenter AAA Auto. Nabídka Mototechny Classic by do budoucna měla čítat mezi 30 a 50 vozy různých značek rozdělených do čtyřech základních kategorií.

Vrchol nabídky tvoří auta prestižních značek v cenách nad milion korun. Druhou kategorií jsou americké klasiky jako Ford Mustang nebo Chevrolet Corvette, třetí pak klasická auta z dob socialismu. Poslední skupinou jsou pak vozy, které ještě nedosáhly veteránského věku, ale již dnes k tomu mají dobře nakročeno vzhledem ke svému mimořádnému stavu, historii nebo třeba enormně nízkému nájezdu,“ vysvětluje manažer výkupu AAA Auto Jindřich Topol. Již při spuštění značky je k dispozici 15 automobilů.

Model Obvyklá cena 2013 Obvyklá cena 2018 Zhodnocení
Tatra 603 500.000 Kč 800.000 Kč 60 %
Škoda 110 R 150.000 Kč 250.000 Kč 66,7 %
Škoda Rapid 80.000 Kč 130.000 Kč 62,5 %
Škoda Felicia Cabrio 250.000 Kč 400.000 Kč 60 %
Zdroj: AAA Auto​

Mezi největší taháky Mototechny patří dvě Ferrari Testarossa, z čehož jedno má najeto pouhých 9.000 km a stojí 4.000.000 Kč, nebo Ferrari 550 Maranello za 3.350.000 Kč. Na cestě je pak Jaguar XK 120 Alloy Roadster z roku 1949 s očekávanou cenou okolo osmi milionů korun.

Z amerických klasiků je v nabídce třeba Ford Ranchero z roku 1972 za 450.000 Kč nebo Ford Thunderbird (1967) za tutéž cenu. Socialistické vozy jsou zastoupeny dvěma Škodami 100, Ladou VAZ 2101 nebo Škodou Favorit s nájezdem pouhých 22.666 km.

Škoda Rapid

Škoda Rapid vyplňovala v nabídce české značky mezeru mezi Fabií a Octavií. Zákazníky oslovila zejména zavazadlovým prostorem. V nabídce byl pětidveřový liftback nebo stylové kombi Rapid Spaceback. S nástupem modelu Škoda Scala se v České republice, stejně jako ve velké části evropského trhu, Škoda Rapid již neprodává. Dále se vyrábí například pro Rusko a Čínu.

Škoda Rapid versus Renault Mégane • Facelift

Doporučujeme

Články odjinud