Také u Ferrari je letos celkem rušno. Sice tato italská automobilka nepřivezla takovou bombu, jakou bylo kdysi LaFerrari, ale i GTC4Lusso stojí za pozornost. Výrazně modernizované FF totiž dorazilo s celou řadou novinek, což ostatně demonstruje i jiné jméno.
Nástupce FF dostal přepracovanou aerodynamiku, která má být výrazně lepší, než tomu bylo dříve. Upravoval se taktéž interiér, kam se nastěhoval nový multimediální systém a dost změn se týká i techniky.
O pohon se pořád stará dvanáctiválec o objemu 6,3 litru. Jeho výkon narostl o třicet koní, takže teď vůz nabízí 507 kW (690 k). Točivý moment nemá daleko k hranici 700 Nm. Na stovce je italská novinka za 3,4 s a nejvíce upaluje rychlostí 335 km/h. A aby toho nebylo málo, zadní náprava dostala systém natáčení kol. Očekávejte zatraceně zajímavé chování v zatáčkách.