Lakování Bugatti neprobíhá na tradiční lince a už vůbec ne za pomoci průmyslových robotů. Zdroj: Bugatti

Lakování Bugatti neprobíhá na tradiční lince a už vůbec ne za pomoci průmyslových robotů. | Zdroj: Bugatti

Práci mají na starost specialisté a mistři svého oboru, kteří znají vlastnosti každé vrstvy a typu laku, díky čemuž je výsledek vždy dokonalý. Zdroj: Bugatti

Práci mají na starost specialisté a mistři svého oboru, kteří znají vlastnosti každé vrstvy a typu laku, díky čemuž je výsledek vždy dokonalý. | Zdroj: Bugatti

Samotné lakování se provádí po jednotlivých dílech, které jsou ještě před začátkem procesu důkladně zkontrolovány. Teprve pak dostanou první základní vrstvu, která je posléze broušena, aby byl povrch hladký a jednolitý. Zdroj: Bugatti

Samotné lakování se provádí po jednotlivých dílech, které jsou ještě před začátkem procesu důkladně zkontrolovány. Teprve pak dostanou první základní vrstvu, která je posléze broušena, aby byl povrch hladký a jednolitý. | Zdroj: Bugatti

Následuje druhá vrstva základního laku, po jejím nanesení již práce zabrala minimálně sto hodin. Pokračuje se bezbarvým lakem, opět broušením, a poté je tento krok opakován. Příprava povrchu tímto časově náročným způsobem, při němž se nespěchá, zaručuje hloubku a sytost výsledné povrchové úpravy. Zdroj: Bugatti

Následuje druhá vrstva základního laku, po jejím nanesení již práce zabrala minimálně sto hodin. Pokračuje se bezbarvým lakem, opět broušením, a poté je tento krok opakován. Příprava povrchu tímto časově náročným způsobem, při němž se nespěchá, zaručuje hloubku a sytost výsledné povrchové úpravy. | Zdroj: Bugatti

Po lakování barvou jsou všechny panely karoserie důkladně analyzovány kvůli odchylkám v odstínu, kterou experti s desítkami let zkušeností poznají pouhým okem. Zdroj: Bugatti

Po lakování barvou jsou všechny panely karoserie důkladně analyzovány kvůli odchylkám v odstínu, kterou experti s desítkami let zkušeností poznají pouhým okem. | Zdroj: Bugatti

Díky různým barevným kombinacím kapotáže i prvkům odhaleného karbonu je práce extrémně náročná a musí být vždy dokonalá. Zdroj: Bugatti

Díky různým barevným kombinacím kapotáže i prvkům odhaleného karbonu je práce extrémně náročná a musí být vždy dokonalá. | Zdroj: Bugatti

Posledními kroky jsou čtyři dny leštění a finální kontrola ve světelném tunelu – ta zabere celých deset hodin a provádí se nejen okem, ale i hmatem. Zdroj: Bugatti

Posledními kroky jsou čtyři dny leštění a finální kontrola ve světelném tunelu – ta zabere celých deset hodin a provádí se nejen okem, ale i hmatem. | Zdroj: Bugatti

Celkem zabere kompletní proces lakování 600 až 700 hodin – za tuto dobu i prémioví výrobci postaví od A až do Z čtyři až pět vozů. Zdroj: Bugatti

Celkem zabere kompletní proces lakování 600 až 700 hodin – za tuto dobu i prémioví výrobci postaví od A až do Z čtyři až pět vozů. | Zdroj: Bugatti

„Lakování sportovních vozů Bugatti vyžaduje nejen neuvěřitelné odborné znalosti, ale také odhodlání a ambice vždy splnit vysoké standardy kvality značky, týden co týden, vůz za vozem,“ říká Simon Vetterling, specialista na karoserie a lakování Bugatti. Zdroj: Bugatti

„Lakování sportovních vozů Bugatti vyžaduje nejen neuvěřitelné odborné znalosti, ale také odhodlání a ambice vždy splnit vysoké standardy kvality značky, týden co týden, vůz za vozem,“ říká Simon Vetterling, specialista na karoserie a lakování Bugatti. | Zdroj: Bugatti

Každé Bugatti se chlubí extrémní technikou, které musí odpovídat i zpracování vnitřku a vnějšku. Zdroj: Bugatti

Každé Bugatti se chlubí extrémní technikou, které musí odpovídat i zpracování vnitřku a vnějšku. | Zdroj: Bugatti

Práci mají na starost specialisté a mistři svého oboru, kteří znají vlastnosti každé vrstvy a typu laku, díky čemuž je výsledek vždy dokonalý. Zdroj: Bugatti
Samotné lakování se provádí po jednotlivých dílech, které jsou ještě před začátkem procesu důkladně zkontrolovány. Teprve pak dostanou první základní vrstvu, která je posléze broušena, aby byl povrch hladký a jednolitý. Zdroj: Bugatti
Následuje druhá vrstva základního laku, po jejím nanesení již práce zabrala minimálně sto hodin. Pokračuje se bezbarvým lakem, opět broušením, a poté je tento krok opakován. Příprava povrchu tímto časově náročným způsobem, při němž se nespěchá, zaručuje hloubku a sytost výsledné povrchové úpravy. Zdroj: Bugatti
Po lakování barvou jsou všechny panely karoserie důkladně analyzovány kvůli odchylkám v odstínu, kterou experti s desítkami let zkušeností poznají pouhým okem. Zdroj: Bugatti
10
Fotogalerie

Samotné lakování Bugatti zabere stovky hodin. Než získá správnou barvu, jiní postaví pět aut

Maximální pečlivost provází každý vůz z Molsheimu od prvního šroubku až po předání zákazníkovi. Lak dostává pomalu a pečlivě.

Každé Bugatti se chlubí extrémní technikou, které musí odpovídat i zpracování vnitřku a vnějšku. Není proto divu, že lakování neprobíhá na tradiční lince a už vůbec ne za pomoci průmyslových robotů. Práci mají na starost specialisté a mistři svého oboru, kteří znají vlastnosti každé vrstvy a typu laku, díky čemuž je výsledek vždy dokonalý. Samotné lakování se provádí po jednotlivých dílech, které jsou ještě před začátkem procesu důkladně zkontrolovány. Teprve pak dostanou první základní vrstvu, která je posléze broušena, aby byl povrch hladký a jednolitý.

Následuje druhá vrstva základního laku, po jejím nanesení již práce zabrala minimálně sto hodin. Pokračuje se bezbarvým lakem, opět broušením, a poté je tento krok opakován. Příprava povrchu tímto časově náročným způsobem, při němž se nespěchá, zaručuje hloubku a sytost výsledné povrchové úpravy.

Po lakování barvou jsou všechny panely karoserie důkladně analyzovány kvůli odchylkám v odstínu, kterou experti s desítkami let zkušeností poznají pouhým okem. Díky různým barevným kombinacím kapotáže i prvkům odhaleného karbonu je práce extrémně náročná a musí být vždy dokonalá. Posledními kroky jsou čtyři dny leštění a finální kontrola ve světelném tunelu – ta zabere celých deset hodin a provádí se nejen okem, ale i hmatem.

Celkem zabere kompletní proces lakování 600 až 700 hodin – za tuto dobu i prémioví výrobci postaví od A až do Z čtyři až pět vozů. „Lakování sportovních vozů Bugatti vyžaduje nejen neuvěřitelné odborné znalosti, ale také odhodlání a ambice vždy splnit vysoké standardy kvality značky, týden co týden, vůz za vozem,“ říká Simon Vetterling, specialista na karoserie a lakování Bugatti.

Doporučujeme

Články odjinud