Odchozí sedmá generace Volkswagenu Golf momentálně doprodává své skladové zásoby. Vrcholem této úspěšné generace byl  ostrý model R  Performance, který produkoval výkon 228 kW a 400 N.m točivého momentu. V této kapesní raketě se pak téměř šedesátilitrová nádrž zdála, jako malé krmítko. Manhart

Odchozí sedmá generace Volkswagenu Golf momentálně doprodává své skladové zásoby. Vrcholem této úspěšné generace byl ostrý model R Performance, který produkoval výkon 228 kW a 400 N.m točivého momentu. V této kapesní raketě se pak téměř šedesátilitrová nádrž zdála, jako malé krmítko. | Manhart

Zatímco nová generace této verze na svůj debut ještě stále čeká, z odchozí sedmičky se stává lákavá nabídka, které se nebojí ani tuningové firmy. Do díla se tak pustil i úpravce Manhart, který se podíval na zoubek ještě  původní verzi vozu , která před nástupem metodiky WLTP produkovala o deset koní více. Manhart

Zatímco nová generace této verze na svůj debut ještě stále čeká, z odchozí sedmičky se stává lákavá nabídka, které se nebojí ani tuningové firmy. Do díla se tak pustil i úpravce Manhart, který se podíval na zoubek ještě původní verzi vozu, která před nástupem metodiky WLTP produkovala o deset koní více. | Manhart

Zvenku proběhly jen decentní změny. Vůz sedí jen o trochu níže a má unikátní 19palcové disky kol. To hlavní kouzlo je ale pod kapotou. Ne nadarmo se totiž tento kousek nazývá Manhart RS450. Díky přemapování motoru 2.0 TSI a většímu turbodmychadlu výsledek produkuje výkon 450 koní a 500 N.m točivého momentu. Manhart

Zvenku proběhly jen decentní změny. Vůz sedí jen o trochu níže a má unikátní 19palcové disky kol. To hlavní kouzlo je ale pod kapotou. Ne nadarmo se totiž tento kousek nazývá Manhart RS450. Díky přemapování motoru 2.0 TSI a většímu turbodmychadlu výsledek produkuje výkon 450 koní a 500 N.m točivého momentu. | Manhart

Oproti standardní verzi jde tedy o nárůst o 140 koní a 100 N.m. Svou výkonovou nadvládu nad standardním modelem vůz dokazuje i novým výfukovým potrubím, které má zajistit odpovídající sportovní orchestr. Ceny jsou dostupné na vyžádání přímo od společnosti Manhart. Manhart

Oproti standardní verzi jde tedy o nárůst o 140 koní a 100 N.m. Svou výkonovou nadvládu nad standardním modelem vůz dokazuje i novým výfukovým potrubím, které má zajistit odpovídající sportovní orchestr. Ceny jsou dostupné na vyžádání přímo od společnosti Manhart. | Manhart

S výkonem 450 koní je Manhart RS450 zajímavou alternativou například k Mercedesu AMG A45 S, který je se svými 421 koňmi považován za nejsilnější sériový čtyřválec světa. Ten ale zase tuningové firmy umí vyroubovat až na 500 koní. Manhart

S výkonem 450 koní je Manhart RS450 zajímavou alternativou například k Mercedesu AMG A45 S, který je se svými 421 koňmi považován za nejsilnější sériový čtyřválec světa. Ten ale zase tuningové firmy umí vyroubovat až na 500 koní. | Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

 Manhart

| Manhart

Zatímco nová generace této verze na svůj debut ještě stále čeká, z odchozí sedmičky se stává lákavá nabídka, které se nebojí ani tuningové firmy. Do díla se tak pustil i úpravce Manhart, který se podíval na zoubek ještě  původní verzi vozu , která před nástupem metodiky WLTP produkovala o deset koní více. Manhart
Zvenku proběhly jen decentní změny. Vůz sedí jen o trochu níže a má unikátní 19palcové disky kol. To hlavní kouzlo je ale pod kapotou. Ne nadarmo se totiž tento kousek nazývá Manhart RS450. Díky přemapování motoru 2.0 TSI a většímu turbodmychadlu výsledek produkuje výkon 450 koní a 500 N.m točivého momentu. Manhart
Oproti standardní verzi jde tedy o nárůst o 140 koní a 100 N.m. Svou výkonovou nadvládu nad standardním modelem vůz dokazuje i novým výfukovým potrubím, které má zajistit odpovídající sportovní orchestr. Ceny jsou dostupné na vyžádání přímo od společnosti Manhart. Manhart
S výkonem 450 koní je Manhart RS450 zajímavou alternativou například k Mercedesu AMG A45 S, který je se svými 421 koňmi považován za nejsilnější sériový čtyřválec světa. Ten ale zase tuningové firmy umí vyroubovat až na 500 koní. Manhart
18
Fotogalerie

Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

Manhart RS450 se teď snadno dotáhne na Mercedes-AMG A 45 S. Jenže ani u něj tuningové firmy nespí.

Sedmou generaci Volkswagenu Golf už v současnosti najdete snad jen ve skladových zásobách. Vrcholem této úspěšné generace byl ostrý model R, který produkoval výkon 228 kW a 400 N.m točivého momentu. V této raketě se pak téměř šedesátilitrová nádrž zdála jako malé krmítko, spotřeba ale nemusela být závratná, jezdilo-li se slušně.

Zatímco nová generace Golfu R na svůj debut ještě stále čeká, z odchozí sedmičky se stává lákavá nabídka, které se nebojí ani tuningové firmy. Do díla se tak pustil i úpravce Manhart, který se podíval na zoubek dřívější verzi vozu. Ta před nástupem metodiky WLTP produkovala o deset koní více, vyšší výkon jí ale nevydržel dlouho.

Zvenku proběhly jen decentní úpravy. Vůz sedí o trochu níže a má unikátní 19palcová kola. To hlavní kouzlo je ale pod kapotou. Ne nadarmo se totiž tento kousek jmenuje Manhart RS450. Díky přemapování motoru 2.0 TSI a většímu turbodmychadlu ve výsledku produkuje výkon 450 koní a 500 N.m točivého momentu.

Oproti standardní verzi jde o nárůst o 140 koní a 100 N.m. Dynamické parametry Manhart zatím nezveřejňuje. Svou nadvládu nad standardním modelem vůz dokazuje i novým výfukovým potrubím, které má zajistit lepší sportovní orchestr. Cena je dostupná na vyžádání přímo u Manhartu, ale vzhledem k tomu, že už standardní erko stálo hodně přes milion, žádnou láci nečekejte.

S výkonem 450 koní je Manhart RS450 zajímavou alternativou například k Mercedesu AMG A 45 S, který je se svými 421 koňmi považován za nejsilnější sériový čtyřválec světa. Ten ale tuningové firmy umí vyšroubovat až na 500 koní.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud