Muzea jsou sice zavřená, to však neznamená, že by se experti z muzea kopřivnické Tatry nudili. Kromě renovačních prací  na legendárním vlaku Slovenská strela  se dostává péče i dalším modelům z expozice. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Muzea jsou sice zavřená, to však neznamená, že by se experti z muzea kopřivnické Tatry nudili. Kromě renovačních prací na legendárním vlaku Slovenská strela se dostává péče i dalším modelům z expozice. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Před oči budoucím návštěvníkům muzea se tak vrátí i jedna tatrovka, kterou v minulosti potkala nešťastná událost. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Před oči budoucím návštěvníkům muzea se tak vrátí i jedna tatrovka, kterou v minulosti potkala nešťastná událost. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Renovací karoserie nyní prošel vůbec nejmladší exponát tatrovácké sbírky v sekci osobních automobilů, přesněji limuzína T 700-2 z roku 1997. Tedy kousek z poslední modelové řady osobáků vyráběných Tatrou. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Renovací karoserie nyní prošel vůbec nejmladší exponát tatrovácké sbírky v sekci osobních automobilů, přesněji limuzína T 700-2 z roku 1997. Tedy kousek z poslední modelové řady osobáků vyráběných Tatrou. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Z rukou automobilky se přitom tento exemplář s výrobním číslem 012065 vlastně nikdy nedostal. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Z rukou automobilky se přitom tento exemplář s výrobním číslem 012065 vlastně nikdy nedostal. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Nejprve jezdil ve službě obchodního úseku Tatry Příbor, později byl využíván na oddělení dopravy Tatry v Kopřivnici a posléze byl vůz uveden do sbírky muzea. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Nejprve jezdil ve službě obchodního úseku Tatry Příbor, později byl využíván na oddělení dopravy Tatry v Kopřivnici a posléze byl vůz uveden do sbírky muzea. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Bohužel od roku 2004 byla Tatra v poškozeném stavu, a to následkem zřícené střechy bývalého výstavního pavilónu z roku 1967. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Bohužel od roku 2004 byla Tatra v poškozeném stavu, a to následkem zřícené střechy bývalého výstavního pavilónu z roku 1967. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

„Železná konstrukce poškodila karoserii na třech místech: blatník a lemy střechy na straně řidiče,“ dodává muzeum Tatry. A teprve na podzim minulého roku bylo rozhodnuto limuzínu renovovat. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

„Železná konstrukce poškodila karoserii na třech místech: blatník a lemy střechy na straně řidiče,“ dodává muzeum Tatry. A teprve na podzim minulého roku bylo rozhodnuto limuzínu renovovat. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

K postupnému návratu do expozice teď ukazuje Tatra pár fotek vozu po opravě karoserie a lakování. Finální barva respektuje původní odstín zelené metalízy. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

K postupnému návratu do expozice teď ukazuje Tatra pár fotek vozu po opravě karoserie a lakování. Finální barva respektuje původní odstín zelené metalízy. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Interiér zůstal nedotčený a ctí originální stav s použitím béžové kůže. Jedna maličkost však oživené T700 ještě chybí, v současnosti totiž zbývá zajistit restaurování předního a zadního loga Tatry. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Interiér zůstal nedotčený a ctí originální stav s použitím béžové kůže. Jedna maličkost však oživené T700 ještě chybí, v současnosti totiž zbývá zajistit restaurování předního a zadního loga Tatry. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (opravy poničené karoserie) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (opravy poničené karoserie) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (opravy poničené karoserie) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (opravy poničené karoserie) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

 | Tatra T700-2 (původní stav) | Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice

Před oči budoucím návštěvníkům muzea se tak vrátí i jedna tatrovka, kterou v minulosti potkala nešťastná událost. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice
Renovací karoserie nyní prošel vůbec nejmladší exponát tatrovácké sbírky v sekci osobních automobilů, přesněji limuzína T 700-2 z roku 1997. Tedy kousek z poslední modelové řady osobáků vyráběných Tatrou. | Tatra T700-2 (po návratu z lakovny) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice
Z rukou automobilky se přitom tento exemplář s výrobním číslem 012065 vlastně nikdy nedostal. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice
Nejprve jezdil ve službě obchodního úseku Tatry Příbor, později byl využíván na oddělení dopravy Tatry v Kopřivnici a posléze byl vůz uveden do sbírky muzea. | Tatra T700-2 (po zřícení střechy pavilonu v roce 2004) Zdroj: Technické muzeum Kopřivnice
21
Fotogalerie

Takto se renovuje u Tatry. Do muzea se vrátí krásná T700, kterou potkalo neštěstí

Za zavřenými dveřmi muzea v Kopřivnici se pracuje na oživení dalšího významného exempláře.

Muzea jsou sice zavřená, to však neznamená, že by se experti z muzea kopřivnické Tatry nudili. Kromě renovačních prací na legendárním vlaku Slovenská strela se dostává péče i dalším modelům z expozice. Před oči budoucím návštěvníkům muzea se tak vrátí i jedna tatrovka, kterou v minulosti potkala nešťastná událost.

Renovací karoserie prošel vůbec nejmladší exponát tatrovácké sbírky v sekci osobních automobilů, přesněji limuzína T 700-2 z roku 1997. Tedy kousek z poslední modelové řady osobáků vyráběných Tatrou. Z rukou automobilky se tento exemplář s výrobním číslem 012065 vlastně nikdy nedostal. Nejprve jezdil ve službě obchodního úseku Tatry Příbor, později byl využíván na oddělení dopravy Tatry v Kopřivnici a posléze byl vůz uveden do sbírky muzea.

Bohužel od roku 2004 byla Tatra v poškozeném stavu, a to následkem zřícené střechy bývalého výstavního pavilónu z roku 1967. „Železná konstrukce poškodila karoserii na třech místech: blatník a lemy střechy na straně řidiče,“ dodává muzeum Tatry. A teprve na podzim minulého roku bylo rozhodnuto limuzínu renovovat.

K postupnému návratu do expozice teď ukazuje Tatra pár fotek vozu po opravě karoserie a lakování. Finální barva respektuje původní odstín zelené metalízy. Interiér zůstal nedotčený a ctí originální stav s použitím béžové kůže. Jedna maličkost však oživené T700 ještě chybí, v současnosti totiž zbývá zajistit restaurování předního a zadního loga Tatry.

Doporučujeme

Články odjinud