Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor

Porsche 911 T (2022) | Zdroj: Porsche konfigurátor

Zrychlení na 100 km/h zabere 4,5 sekundy a maximem je 291 km/h. Funkční výbava pochází z valné míry z Carrery S. Verze T má v základu odpružení PASM, vektorování točivého momentu a mechanický samosvorný diferenciál. Zdroj: Porsche

Zrychlení na 100 km/h zabere 4,5 sekundy a maximem je 291 km/h. Funkční výbava pochází z valné míry z Carrery S. Verze T má v základu odpružení PASM, vektorování točivého momentu a mechanický samosvorný diferenciál. | Zdroj: Porsche

Vůz si můžete objednat již dnes, k prodejcům dorazí v únoru příštího roku. Zdroj: Porsche

Vůz si můžete objednat již dnes, k prodejcům dorazí v únoru příštího roku. | Zdroj: Porsche

Třílitrový přeplňovaný šestiválec pochází ze základní Carrery, ale ta je k dispozici pouze s osmistupňovým automatem. Zde máte v základu sedmistupňový manuál, osmikvalt si samozřejmě můžete dopřát také. Zdroj: Porsche

Třílitrový přeplňovaný šestiválec pochází ze základní Carrery, ale ta je k dispozici pouze s osmistupňovým automatem. Zde máte v základu sedmistupňový manuál, osmikvalt si samozřejmě můžete dopřát také. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

911 Carrera T dostává sportovní GT volant, sportovní výfuk i ve čtyřech směrech stavitelná sportovní sedadla Plus. Zdroj: Porsche

911 Carrera T dostává sportovní GT volant, sportovní výfuk i ve čtyřech směrech stavitelná sportovní sedadla Plus. | Zdroj: Porsche

Připlatit si můžete za adaptivní sportovní sedadla Plus, stavitelná v 18 směrech, nebo extra lehké skořepinové sedačky. Vnitřek na přání ozvláštní kožené čalounění pro loketní opěrky, horní část palubní desky a výplně dveří. Zdroj: Porsche

Připlatit si můžete za adaptivní sportovní sedadla Plus, stavitelná v 18 směrech, nebo extra lehké skořepinové sedačky. Vnitřek na přání ozvláštní kožené čalounění pro loketní opěrky, horní část palubní desky a výplně dveří. | Zdroj: Porsche

Z hlediska designu ji poznáte podle tmavých a šedých exteriérových doplňků typu krytů zrcátek, polepů na dveřích, znáčků vzadu, leskle šedých koncovek výfuku nebo tmavšího pásu v horní části čelního skla. Zdroj: Porsche

Z hlediska designu ji poznáte podle tmavých a šedých exteriérových doplňků typu krytů zrcátek, polepů na dveřích, znáčků vzadu, leskle šedých koncovek výfuku nebo tmavšího pásu v horní části čelního skla. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

S výbavou se Carrera T nedrží zpátky, má například kola Titanium Grey z Carrery S v rozměru 245/35 R20 vpředu a 305/30 R21 vzadu. Zdroj: Porsche

S výbavou se Carrera T nedrží zpátky, má například kola Titanium Grey z Carrery S v rozměru 245/35 R20 vpředu a 305/30 R21 vzadu. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Naopak přišla o zadní sedadla a odhlučnění, což společně s tenčími skly a lehčí baterií znamená o 35 kilogramů nižší hmotnost, než u základní Carrery – verze T váží jen 1470 kilogramů. Zdroj: Porsche

Naopak přišla o zadní sedadla a odhlučnění, což společně s tenčími skly a lehčí baterií znamená o 35 kilogramů nižší hmotnost, než u základní Carrery – verze T váží jen 1470 kilogramů. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Písmeno T znamená „Touring“ a jde o variantu pro nadšené řidiče, kteří se umí zabavit i se střídmou porcí výkonu. Tou je 283 kW (385 k), kombinovaných s 450 Nm točivého momentu. Zdroj: Porsche

Písmeno T znamená „Touring“ a jde o variantu pro nadšené řidiče, kteří se umí zabavit i se střídmou porcí výkonu. Tou je 283 kW (385 k), kombinovaných s 450 Nm točivého momentu. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera T | Zdroj: Porsche

Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor
Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor
Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor
Porsche 911 T (2022) Zdroj: Porsche konfigurátor
31
Fotogalerie

Porsche 911 Carrera T zná českou cenu! Říká se mu GT3 Junior, cena tomu naštěstí odpovídá

Ani hodně nacpané příplatky nepřesáhne hranici čtyř milionů korun. Porsche 911 T je šikovně poskládaný mix, který bude mezi zákazníky určitě oblíbený.

Jednou z největších událostí minulého týdne ve světě automobilů bylo určitě představení nového provedení Porsche 911 T, tedy Touring. Tahle verze je tu pro lidi, kteří by rádi model 911 zaměřený více na řidičské zážitky, ale nechtějí v tom utopit příliš mnoho peněz. Nemusíme totiž ani jít do vod verzí GT3, i obyčejné GTS vás vyjde na 3,9 milionu korun. Verze T nyní dorazila do českého konfigurátoru.

T vyjde na 3.296.338 Kč, základní Carrera na 3.017.275 Kč. Předně si připomeňme, že T pohání základní motor, tedy šestiválec o objemu 3,0 litru naladěný na výkon 283 kW (385 koní) a disponující točivým momentem až 450 N.m. Maximální otáčky motoru jsou 7500. Tímto se od Carrery neliší, základní technické údaje pak uvádí pomalejší zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a menší maximálku 291 km/h.

Je to dáno 7stupňovou manuální převodovkou, se kterou je auto nepatrně pomalejší než výchozí Carrera s výchozím PDK. Automat ale můžete mít i v T, příplatek tam není žádný. Dalším benefitem T je nižší hmotnost, váží jen 1545 kg, tedy o 35 kg méně než Carrera. Standardem pro T je pak vektorování točivého momentu PTV a mechanický samosvorný diferenciál.

Standardem jsou vpředu 20palcová a vzadu 21palcová kola. Interiér je již ve standardu čalouněný tkaninou Race-Tex a získáte anatomicky tvarovaná sedadla s elektrickým nastavením. Připlatit lze zvedání přední nápravy (68.759 Kč), 90litrovou nádrž (5428 Kč), posilovač řízení Plus (7440 Kč) nebo řízení zadní nápravy (64.003 Kč). Tkanina Race-Tex pak může být i na stropě za 33.023 Kč.

Cestování si můžete zpříjemnit třeba vyhřívaným volantem (7623 Kč), vyhřívanými sedadly (13.874 Kč) nebo audiosystémem Burmester se třinácti reproduktory o celkovém výkonu 885 kW (131.085 Kč). Ani se vší zmíněnou výbavou nepřesáhne cena vozu čtyři miliony korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud