Zbrusu nová kapitola britské automobilky McLaren se začala psát v polovině května loňského roku. Z Wokingu vyjel první vůz kategorie GT, který míří na zákazníky vozů  Aston Martin DB11 ,  Bentley Continental GT  či  Ferrari Roma . Nyní, po celkem dlouhé odmlce, se k vozu přihlásil úpravce Novitec, který z něj udělal trochu jiné auto. Foto: Novitec

Zbrusu nová kapitola britské automobilky McLaren se začala psát v polovině května loňského roku. Z Wokingu vyjel první vůz kategorie GT, který míří na zákazníky vozů Aston Martin DB11Bentley Continental GT či Ferrari Roma. Nyní, po celkem dlouhé odmlce, se k vozu přihlásil úpravce Novitec, který z něj udělal trochu jiné auto. | Foto: Novitec

Vůz obalil aerodynamickým paketem, který si poté poctivě otestoval v tunelu. Speciální kovaná kola (pneumatiky 245/30 R20 vpředu a 325/25 R21 vzadu) vyvinul společně s americkým výrobcem ráfků Vossen. Ke kolům patří specificky nastavené pružiny, které mimo jiné sníží světlou výšku vozu o 25 miilimetrů. Foto: Novitec

Vůz obalil aerodynamickým paketem, který si poté poctivě otestoval v tunelu. Speciální kovaná kola (pneumatiky 245/30 R20 vpředu a 325/25 R21 vzadu) vyvinul společně s americkým výrobcem ráfků Vossen. Ke kolům patří specificky nastavené pružiny, které mimo jiné sníží světlou výšku vozu o 25 miilimetrů. | Foto: Novitec

Z hlediska výkonu jsou pro vůz připravené tři tuningové kity. Ten nejvyšší zvedne výkon z 456 kW na 520 kW (707 koní) v 7450 otáčkách za minutu a 714 N.m točivého momentu v 6250 otáčkách. V tomto naladění zvládne McLaren GT sprint na stovku za tři sekundy a vyvine maximální rychlost až 333 km/h. Foto: Novitec

Z hlediska výkonu jsou pro vůz připravené tři tuningové kity. Ten nejvyšší zvedne výkon z 456 kW na 520 kW (707 koní) v 7450 otáčkách za minutu a 714 N.m točivého momentu v 6250 otáčkách. V tomto naladění zvládne McLaren GT sprint na stovku za tři sekundy a vyvine maximální rychlost až 333 km/h. | Foto: Novitec

Aby Novitec podpořil vyšší výkon i zvukově, osadil vůz speciálním výfukovým systémem, který můžete slyšet na videu níže. Vnitřek vám Novitec pokryje na přání kůží či Alcantarou. K dispozici jsou všechny možné barevné kombinace. Pro více informací kontaktujte Novitec. Foto: Novitec

Aby Novitec podpořil vyšší výkon i zvukově, osadil vůz speciálním výfukovým systémem, který můžete slyšet na videu níže. Vnitřek vám Novitec pokryje na přání kůží či Alcantarou. K dispozici jsou všechny možné barevné kombinace. Pro více informací kontaktujte Novitec. | Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

 Foto: Novitec

| Foto: Novitec

Vůz obalil aerodynamickým paketem, který si poté poctivě otestoval v tunelu. Speciální kovaná kola (pneumatiky 245/30 R20 vpředu a 325/25 R21 vzadu) vyvinul společně s americkým výrobcem ráfků Vossen. Ke kolům patří specificky nastavené pružiny, které mimo jiné sníží světlou výšku vozu o 25 miilimetrů. Foto: Novitec
Z hlediska výkonu jsou pro vůz připravené tři tuningové kity. Ten nejvyšší zvedne výkon z 456 kW na 520 kW (707 koní) v 7450 otáčkách za minutu a 714 N.m točivého momentu v 6250 otáčkách. V tomto naladění zvládne McLaren GT sprint na stovku za tři sekundy a vyvine maximální rychlost až 333 km/h. Foto: Novitec
Aby Novitec podpořil vyšší výkon i zvukově, osadil vůz speciálním výfukovým systémem, který můžete slyšet na videu níže. Vnitřek vám Novitec pokryje na přání kůží či Alcantarou. K dispozici jsou všechny možné barevné kombinace. Pro více informací kontaktujte Novitec. Foto: Novitec
 Foto: Novitec
12
Fotogalerie

McLaren GT posílil na 520 kW a zvládne až 333 km/h. Úpravu mají na starosti Němci

Hranice mezi vozy GT a supersporty je občas velmi tenká. Německý úpravce Novitec jí dokonce umí úplně vymazat.

Zbrusu nová kapitola britské automobilky McLaren se začala psát v polovině května loňského roku. Z Wokingu vyjel první vůz kategorie GT, který míří na zákazníky vozů Aston Martin DB11, Bentley Continental GT či Ferrari Roma. Nyní, po celkem dlouhé odmlce, se k vozu přihlásil úpravce Novitec, který z něj udělal trochu jiné auto.

Vůz obalil aerodynamickým paketem, který si poté poctivě otestoval v tunelu. Speciální kovaná kola (pneumatiky 245/30 R20 vpředu a 325/25 R21 vzadu) vyvinul společně s americkým výrobcem ráfků Vossen. Ke kolům patří specificky nastavené pružiny, které mimo jiné sníží světlou výšku vozu o 25 miilimetrů.

Z hlediska výkonu jsou pro vůz připravené tři tuningové kity. Ten nejvyšší zvedne výkon z 456 kW na 520 kW (707 koní) v 7450 otáčkách za minutu a 714 N.m točivého momentu v 6250 otáčkách. V tomto naladění zvládne McLaren GT sprint na stovku za tři sekundy a vyvine maximální rychlost až 333 km/h.

Aby Novitec podpořil vyšší výkon i zvukově, osadil vůz speciálním výfukovým systémem, který můžete slyšet na videu níže. Vnitřek vám Novitec pokryje na přání kůží či Alcantarou. K dispozici jsou všechny možné barevné kombinace. Pro více informací kontaktujte Novitec.

Doporučujeme

Články odjinud