Dynamického profilu dosáhli designéři snížením linie kapoty o 25 mm, zatímco plocha oken se zvětšila, aby dovnitř pronikalo více světla.  Honda

Dynamického profilu dosáhli designéři snížením linie kapoty o 25 mm, zatímco plocha oken se zvětšila, aby dovnitř pronikalo více světla.  | Honda

Historicky se Civic vymykal konkurenci jedinečnou kombinací praktického hatchbacku se sportovním duchem. Honda

Historicky se Civic vymykal konkurenci jedinečnou kombinací praktického hatchbacku se sportovním duchem. | Honda

Celkový výkon činí zajímavých 135 kW s 315 Nm točivého momentu.  Honda

Celkový výkon činí zajímavých 135 kW s 315 Nm točivého momentu.  | Honda

Při volbě pohonu Honda vsadila na svou osvědčenou konfiguraci e:HEV, kdy se o primární hnací sílu starají dva elektromotory čerpající energii ze 72článkového akumulátoru.  Honda

Při volbě pohonu Honda vsadila na svou osvědčenou konfiguraci e:HEV, kdy se o primární hnací sílu starají dva elektromotory čerpající energii ze 72článkového akumulátoru.  | Honda

 Soustavu doplňuje dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním. Honda

 Soustavu doplňuje dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním. | Honda

Pro vyšší komfort posádky a lepší jízdní vlastnosti má nový Civic širší zadní rozchod, nové kulové klouby a přepracované tlumiče. Honda

Pro vyšší komfort posádky a lepší jízdní vlastnosti má nový Civic širší zadní rozchod, nové kulové klouby a přepracované tlumiče. | Honda

Přední sloupek se posunul více dopředu a je v jedné ose se středy kol. Zpětná zrcátka jsou namontovaná na dveřích a zmenšují mrtvý úhel při výhledu šikmo vpřed.  Honda

Přední sloupek se posunul více dopředu a je v jedné ose se středy kol. Zpětná zrcátka jsou namontovaná na dveřích a zmenšují mrtvý úhel při výhledu šikmo vpřed.  | Honda

Novinka nešetří ani bezpečnostními prvky. Jejich výčet začíná už zesílenou karoserií s přidanými výztuhami ve dveřích a čelní deskou s nosníkem na přídi. Posádku chrání 11 airbagů včetně prostředního, který odděluje prostor mezi řidičem a spolujezdcem. Honda

Novinka nešetří ani bezpečnostními prvky. Jejich výčet začíná už zesílenou karoserií s přidanými výztuhami ve dveřích a čelní deskou s nosníkem na přídi. Posádku chrání 11 airbagů včetně prostředního, který odděluje prostor mezi řidičem a spolujezdcem. | Honda

Hybridní ústrojí má oproti dříve používaným systémům e:HEV o 12 % vyšší vstupní výkon a také umožňuje rychlejší nabíjení a vybíjení elektřiny, což dovoluje elektrickému pohonu pracovat pod větší zátěží. Zdroj: Honda

Hybridní ústrojí má oproti dříve používaným systémům e:HEV o 12 % vyšší vstupní výkon a také umožňuje rychlejší nabíjení a vybíjení elektřiny, což dovoluje elektrickému pohonu pracovat pod větší zátěží. | Zdroj: Honda

Spalovací motor s přímým vstřikem má dosahovat 41% tepelné účinnosti, k nižší spotřebě si pomáhá například nízkoteplotním aktivním katalyzátorem nebo specifickou konstrukcí sacích kanálů. Zdroj: Honda

Spalovací motor s přímým vstřikem má dosahovat 41% tepelné účinnosti, k nižší spotřebě si pomáhá například nízkoteplotním aktivním katalyzátorem nebo specifickou konstrukcí sacích kanálů. | Zdroj: Honda

Oproti předchozím systémům má Civic také o kilogram lehčí a o 23 mm nižší inteligentní napájecí jednotku (rozumějte baterii, měniče a další prvky v jednom balení), která je uložena pod zadními sedadly. Zdroj: Honda

Oproti předchozím systémům má Civic také o kilogram lehčí a o 23 mm nižší inteligentní napájecí jednotku (rozumějte baterii, měniče a další prvky v jednom balení), která je uložena pod zadními sedadly. | Zdroj: Honda

Historicky se Civic vymykal konkurenci jedinečnou kombinací praktického hatchbacku se sportovním duchem. Honda
Celkový výkon činí zajímavých 135 kW s 315 Nm točivého momentu.  Honda
Při volbě pohonu Honda vsadila na svou osvědčenou konfiguraci e:HEV, kdy se o primární hnací sílu starají dva elektromotory čerpající energii ze 72článkového akumulátoru.  Honda
 Soustavu doplňuje dvoulitrový čtyřválec s přímým vstřikováním. Honda
11
Fotogalerie

Nová Honda Civic má české ceny. K dostání je pouze jako hybrid a s bohatou základní výbavou

Jedenáctá generace světového bestselleru chce zaujmout úsporným motorem, bezpečností i dobrou hodnotou za vaše peníze.

Civic letos slaví 50 let od vstupu první generace na trh. Nyní jde k českým zákazníkům 11. pokračování modelu, který celkem vznikl ve více než 27,5 milionu exemplářích.

Ceny startují na 769.000 Kč za provedení Elegance, které automaticky dostává přední a zadní parkovací senzory, zadní kameru, 17“ litá kola, 7“ displej v přístrojovém štítu, infotainment s navigací, duální automatickou klimatizaci i komplexní asistenční a bezpečnostní systém Honda Sensing s adaptivním tempomatem, udržením v jízdním pruhu a varováním před jeho opuštěním, asistentem do kolon a dopravních zácp, protikolizním systémem nebo rozpoznáváním dopravních značek.

Prostřední výbava Sport za 799.900 Kč přidává sedadla v kombinaci látky a umělé kůže, sportovní pedály, LED mlhovky, 18“ litá kola a lesklé černé doplňky interiéru. Vrcholná specifikace Advance za 879.900 Kč nabídne panoramatickou střechu, adaptivní dálkové světlomety, 10,2“ digitální přístrojový štít, kožená sedadla, vyhřívaný volant a audiosystém Bose s 12 reproduktory.

U všech výbav si můžete připlatit pouze za laky – 15.900 Kč za metalický/perleťový nebo 19.900 Kč za prémiový. Nový Civic je prodáván pouze s hybridním ústrojím e:HEV o výkonu 135 kW (184 k), které v základní výbavě Elegance slibuje spotřebu 4,7 l/100 km a u vyšších specifikací 5,0 l/100 km.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud