Hlavní designový prvek, který ještě Jozef Kabaň vozu v rámci modernizace přiřkl, tedy rozdělené hlavní světlomety, zůstává i pro čínský trh.

Hlavní designový prvek, který ještě Jozef Kabaň vozu v rámci modernizace přiřkl, tedy rozdělené hlavní světlomety, zůstává i pro čínský trh.

Mírně modifikován je ale tvar předního nárazníku

Mírně modifikován je ale tvar předního nárazníku

Pro srovnání evropská verze

Pro srovnání evropská verze

Na boku najdete v Číně možná trochu "pouťově" působící ozdobu

Na boku najdete v Číně možná trochu "pouťově" působící ozdobu

Bok evropské verze je bez jakéhokoli rušivého elementu

Bok evropské verze je bez jakéhokoli rušivého elementu

Hlavní rozdíl je v použitých zadních světlmetech

Hlavní rozdíl je v použitých zadních světlmetech

Jsou začleněné i do víka zavazadlového prostoru.

Jsou začleněné i do víka zavazadlového prostoru.

Evropské provedení je opět střízlivější

Evropské provedení je opět střízlivější

Detailní pohled na čínské provedení světel i s označením v čínštině.

Detailní pohled na čínské provedení světel i s označením v čínštině.

Palubní deska má shodné tvary

Palubní deska má shodné tvary

Ovšem po stranách centrálního displeje zůstaly v Asii takovéto ovladače

Ovšem po stranách centrálního displeje zůstaly v Asii takovéto ovladače

V Evropě je čistá hladká skleněný plocha

V Evropě je čistá hladká skleněný plocha

V Číně se liší rovněž použité materiály

V Číně se liší rovněž použité materiály

Rozměry jsou však shodné

Rozměry jsou však shodné

Do motorového prostoru se v Číně montují zážehové motory 1,6 (atmosférický s 81 kW) ) a turbomotory 1,2 (85 kW) a čtrnáctistovka 1,4 TSI 110 kW

Do motorového prostoru se v Číně montují zážehové motory 1,6 (atmosférický s 81 kW) ) a turbomotory 1,2 (85 kW) a čtrnáctistovka 1,4 TSI 110 kW

Mírně modifikován je ale tvar předního nárazníku
Pro srovnání evropská verze
Na boku najdete v Číně možná trochu "pouťově" působící ozdobu
Bok evropské verze je bez jakéhokoli rušivého elementu
15
Fotogalerie

Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Verze modernizované octavie pro největší světový trh s novými auty je od té evropské docela odlišná. Jiné jsou také motory.

Už i v Číně si zákazníci můžou objednávat modernizovanou verzi octavie. Jejím hlavním poznávacím znakem jsou i v této nejlidnatější zemi světa rozdělené hlavní světlomety na přídi.

Odlišností je však více. Například na zádi jsou to protáhlé svítilny, které zasahují také do víka kufru. Zadní partii vozu to opticky rozšiřuje. V interiéru upoutají pozornost "knoflíky" pro ovládání hlasitosti a ladění autorádia po stranách multimediálního displeje.

Evropané musí přímo na displej sahat, i pokud potřebují třeba změnit měřítko mapy nebo ubrat na hlasitosti.

Další jasně viditelnou změnou jsou falešné výdechy vzduchu (vlastně spíše ozdobný prvek na předních blatnících.

Čínská vylepšení v porovnání s evropskou verzí modelu, si prohlédněte ve fotogalerii zde:

a skoc23_59ce1ef7629c0.jpgaa skoc19_59ce1ef61dffa.jpgb Skoda-Octavia-2017-1600-04.jpg

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud