Moderní interpretaci Porsche 911 964 Turbo si objednalo již 70 zákazníků. Zdroj: Singer Vehicle Design

Moderní interpretaci Porsche 911 964 Turbo si objednalo již 70 zákazníků. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Jak je u Singer Vehicle Design zvykem, jejich 911 ohromí karbonovou kapotáží. Zdroj: Singer Vehicle Design

Jak je u Singer Vehicle Design zvykem, jejich 911 ohromí karbonovou kapotáží. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Interiéru v retro nádechu nechybí moderní vymoženosti - klimatizace ani bezdrátové dobíjení chytrých zařízení. Zdroj: Singer Vehicle Design

Interiéru v retro nádechu nechybí moderní vymoženosti - klimatizace ani bezdrátové dobíjení chytrých zařízení. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Pohon má na starost vzduchem chlazený šestiválec o objemu 3,8 litru, dopovaný dvěma turbínami. Zdroj: Singer Vehicle Design

Pohon má na starost vzduchem chlazený šestiválec o objemu 3,8 litru, dopovaný dvěma turbínami. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Motor dostal zakázkové mezichladiče i elektronicky řízené obtokové ventily turbodmychadel, vzduch bere ze sacích otvorů před zadními koly. Zdroj: Singer Vehicle Design

Motor dostal zakázkové mezichladiče i elektronicky řízené obtokové ventily turbodmychadel, vzduch bere ze sacích otvorů před zadními koly. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Výkon startuje na 335 kW (455 k), ale zákazník si bude moci sám zvolit, na jakou sílu se cítí – tento konkrétní kousek má 380 kW (517 k). Zdroj: Singer Vehicle Design

Výkon startuje na 335 kW (455 k), ale zákazník si bude moci sám zvolit, na jakou sílu se cítí – tento konkrétní kousek má 380 kW (517 k). | Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo | Zdroj: Singer Vehicle Design

Svobodu má také po stránce výběru převodovky nebo poháněných náprav, vůz může mít manuál nebo automat, pohon zadních kol či čtyřkolku. Zdroj: Singer Vehicle Design

Svobodu má také po stránce výběru převodovky nebo poháněných náprav, vůz může mít manuál nebo automat, pohon zadních kol či čtyřkolku. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Nechybí zde účinný brzdový systém s ABS a kontrola trakce. Zdroj: Singer Vehicle Design

Nechybí zde účinný brzdový systém s ABS a kontrola trakce. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Ladit se dá mnoho aspektů dle individuálních přání, postavit se dá okruhová střela nebo pohodlné cestovní GT. Zdroj: Singer Vehicle Design

Ladit se dá mnoho aspektů dle individuálních přání, postavit se dá okruhová střela nebo pohodlné cestovní GT. | Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo | Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo Zdroj: Singer Vehicle Design

Singer Vehicle Design Porsche 911 964 Turbo | Zdroj: Singer Vehicle Design

Jak je u Singer Vehicle Design zvykem, jejich 911 ohromí karbonovou kapotáží. Zdroj: Singer Vehicle Design
Interiéru v retro nádechu nechybí moderní vymoženosti - klimatizace ani bezdrátové dobíjení chytrých zařízení. Zdroj: Singer Vehicle Design
Pohon má na starost vzduchem chlazený šestiválec o objemu 3,8 litru, dopovaný dvěma turbínami. Zdroj: Singer Vehicle Design
Motor dostal zakázkové mezichladiče i elektronicky řízené obtokové ventily turbodmychadel, vzduch bere ze sacích otvorů před zadními koly. Zdroj: Singer Vehicle Design
12
Fotogalerie

Singer skutečně postaví znovuzrozenou 964 Turbo. Bude mít minimálně 455 koní

Do nabídky tvůrců karbonových zázraků míří moderní interpretace klasického přeplňovaného Porsche. Zákazník si může naspecifikovat každý detail.

Na jaře letošního roku nás američtí Singer Vehicle Design ohromili studií moderní verze Porsche 911 generace 964 ve verzi Turbo. A evidentně nejen nás – sesypalo se na ně rovnou 70 objednávek, takže projekt dostává oficiálně zelenou. Takto by měla vypadat finální verze: jak je u této dílny zvykem samozřejmě s karbonovou kapotáží a bezchybně zpracovaným interiérem v retro nádechu, ale se všemi moderními vymoženostmi. Nechybí zde klimatizace ani bezdrátové dobíjení chytrých zařízení.

Pohon má na starost vzduchem chlazený šestiválec o objemu 3,8 litru, dopovaný dvěma turbínami. Dostal zakázkové mezichladiče i elektronicky řízené obtokové ventily turbodmychadel, vzduch bere ze sacích otvorů před zadními koly. Výkon startuje na 335 kW (455 k), ale zákazník si bude moci sám zvolit, na jakou sílu se cítí – tento konkrétní kousek má 380 kW (517 k).

Zákazník má svobodu také po stránce výběru převodovky nebo poháněných náprav, vůz může mít manuál nebo automat, pohon zadních kol či čtyřkolku. Nechybí zde účinný brzdový systém s ABS a kontrola trakce. Ladit se dá mnoho aspektů dle individuálních přání, postavit se dá okruhová střela nebo pohodlné cestovní GT.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud