Můžete se na Ferrari dívat jakýmkoliv pohledem, příchod prvního SUV italské značky to ale nezastaví. Nejnovější model s kódovým označením Purosangue (plnokrevník) je stále blíže k produkci. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Můžete se na Ferrari dívat jakýmkoliv pohledem, příchod prvního SUV italské značky to ale nezastaví. Nejnovější model s kódovým označením Purosangue (plnokrevník) je stále blíže k produkci. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Britský AutoExpress tak na nedávné  premiéře GT Roma  zjišťoval o SUV další podrobnosti přímo od technického ředitele značky Michaela Lieterse. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Britský AutoExpress tak na nedávné premiéře GT Roma zjišťoval o SUV další podrobnosti přímo od technického ředitele značky Michaela Lieterse. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Ačkoliv si tedy Ferrari drží design SUV pořádně v tajnosti, teď se dozvídáme, že velkou inspiraci si model vezme právě z Romy. Ostatně na její modulární platformě s motorem vpředu bude také Purosangue postaven. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Ačkoliv si tedy Ferrari drží design SUV pořádně v tajnosti, teď se dozvídáme, že velkou inspiraci si model vezme právě z Romy. Ostatně na její modulární platformě s motorem vpředu bude také Purosangue postaven. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Nejspíše bychom se tedy mohli dočkat poměrně elegantního designu, na rozdíl od silně agresivního stylu konkurenčního Lamborghini Urus. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Nejspíše bychom se tedy mohli dočkat poměrně elegantního designu, na rozdíl od silně agresivního stylu konkurenčního Lamborghini Urus. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Jako nejpreferovanější pohonné ústrojí vidí Ferrari cestu plug-in hybridu, přičemž s pohonem všech kol je prý možné na této platformě využít jakkoliv velkého motoru od V6, V8 po V12. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Jako nejpreferovanější pohonné ústrojí vidí Ferrari cestu plug-in hybridu, přičemž s pohonem všech kol je prý možné na této platformě využít jakkoliv velkého motoru od V6, V8 po V12. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Dvanáctiválec pod kapotou Purosangue se však neočekává. Mnohem pravděpodobněji se jeví už dříve zmiňovaný vývoj nové hybridní šestiválcové motorizace nebo varianta elektrifikovaného V8 z modelu  SF90 Stradale . | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Dvanáctiválec pod kapotou Purosangue se však neočekává. Mnohem pravděpodobněji se jeví už dříve zmiňovaný vývoj nové hybridní šestiválcové motorizace nebo varianta elektrifikovaného V8 z modelu SF90 Stradale. | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

Oficiální premiéra SUV od Ferrari se plánuje na rok 2021. V rozhovoru s britskou publikací nicméně Lieterse prozradil i další zajímavou informaci: „Ano, již pracujeme na dalším hyperautě, které přijede po roce 2022.“ | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari

Oficiální premiéra SUV od Ferrari se plánuje na rok 2021. V rozhovoru s britskou publikací nicméně Lieterse prozradil i další zajímavou informaci: „Ano, již pracujeme na dalším hyperautě, které přijede po roce 2022.“ | Ferrari Roma | Zdroj: Ferrari

S neustálým pronásledováním vyšších výkonů ale nejspíš Ferrari vyrazí trochu jiným směrem. Novinka by totiž neměla silou překonat nedávno uvedené SF90 Stradale a jeho 735 kW (1000 koní). | Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Ferrari

S neustálým pronásledováním vyšších výkonů ale nejspíš Ferrari vyrazí trochu jiným směrem. Novinka by totiž neměla silou překonat nedávno uvedené SF90 Stradale a jeho 735 kW (1000 koní). | Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Ferrari

Místo toho se zaměří na lehčí konstrukci, ovladatelnost a účinnou aerodynamiku. | Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Ferrari

Místo toho se zaměří na lehčí konstrukci, ovladatelnost a účinnou aerodynamiku. | Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Ferrari

Potěšením nakonec je, že Ferrari chce pokračovat ve vývoji svého 6,5litrového atmosférického V12, dokud to jen půjde. A s elektřinou ho kombinovat nechce pro zajištění ideální hmotnosti. | Ferrari SF90 Stradale Zdroj: Ferrari

Potěšením nakonec je, že Ferrari chce pokračovat ve vývoji svého 6,5litrového atmosférického V12, dokud to jen půjde. A s elektřinou ho kombinovat nechce pro zajištění ideální hmotnosti. | Ferrari SF90 Stradale | Zdroj: Ferrari

Britský AutoExpress tak na nedávné  premiéře GT Roma  zjišťoval o SUV další podrobnosti přímo od technického ředitele značky Michaela Lieterse. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari
Ačkoliv si tedy Ferrari drží design SUV pořádně v tajnosti, teď se dozvídáme, že velkou inspiraci si model vezme právě z Romy. Ostatně na její modulární platformě s motorem vpředu bude také Purosangue postaven. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari
Nejspíše bychom se tedy mohli dočkat poměrně elegantního designu, na rozdíl od silně agresivního stylu konkurenčního Lamborghini Urus. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari
Jako nejpreferovanější pohonné ústrojí vidí Ferrari cestu plug-in hybridu, přičemž s pohonem všech kol je prý možné na této platformě využít jakkoliv velkého motoru od V6, V8 po V12. | Ferrari Roma Zdroj: Ferrari
10
Fotogalerie

Další detaily o prvním SUV Ferrari. Inspiruje se v modelu Roma, čekejte plug-in hybrid

Vedení Ferrari se krátce rozpovídalo o svém prvním SUV. Známe designové směřování i možnou techniku pod kapotou.

Můžete se na Ferrari dívat jakýmkoliv pohledem, příchod prvního SUV italské značky to ale nezastaví. Nejnovější model s kódovým označením Purosangue (plnokrevník) je stále blíže k produkci. Britský AutoExpress tak na nedávné premiéře GT Roma zjišťoval o SUV další podrobnosti přímo od technického ředitele značky Michaela Lieterse.

Ačkoliv si tedy Ferrari drží design SUV pořádně v tajnosti, teď se dozvídáme, že velkou inspiraci si model vezme právě z Romy. Ostatně na její modulární platformě s motorem vpředu bude také Purosangue postaven. Nejspíše bychom se tedy mohli dočkat poměrně elegantního designu, na rozdíl od silně agresivního stylu konkurenčního Lamborghini Urus.

Jako nejpreferovanější pohonné ústrojí vidí Ferrari cestu plug-in hybridu, přičemž s pohonem všech kol je prý možné na této platformě využít jakkoliv velkého motoru od V6, V8 po V12. Dvanáctiválec pod kapotou Purosangue se však neočekává. Mnohem pravděpodobněji se jeví už dříve zmiňovaný vývoj nové hybridní šestiválcové motorizace nebo varianta elektrifikovaného V8 z modelu SF90 Stradale.

Oficiální premiéra SUV od Ferrari se plánuje na rok 2021. V rozhovoru s britskou publikací nicméně Lieterse prozradil i další zajímavou informaci: „Ano, již pracujeme na dalším hyperautě, které přijede po roce 2022.“

S neustálým pronásledováním vyšších výkonů ale nejspíš Ferrari vyrazí trochu jiným směrem. Novinka by totiž neměla silou překonat nedávno uvedené SF90 Stradale a jeho 735 kW (1000 koní). Místo toho se zaměří na lehčí konstrukci, ovladatelnost a účinnou aerodynamiku. Potěšením nakonec je, že Ferrari chce pokračovat ve vývoji svého 6,5litrového atmosférického V12, dokud to jen půjde. A s elektřinou ho kombinovat nechce pro zajištění ideální hmotnosti.

V galerii Ferrari Roma a SF90 Stradale.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud