Ken Block letos oznámil, že jeho dlouholetá spolupráce s americkou značkou Ford je u konce. Na volné noze tak nedávno  přesedl i do rallyové Škody Fabia R5 , zatímco dále vyklízí svou garáž plnou úžasných vozů. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Ken Block letos oznámil, že jeho dlouholetá spolupráce s americkou značkou Ford je u konce. Na volné noze tak nedávno přesedl i do rallyové Škody Fabia R5, zatímco dále vyklízí svou garáž plnou úžasných vozů. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Hvězda virální série Gymkhana už nabídla k mání  své staré závodní Subaru  i  trojici ikonických Fordů . A teď míří k novému majiteli další pecka. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Hvězda virální série Gymkhana už nabídla k mání své staré závodní Subaru i trojici ikonických Fordů. A teď míří k novému majiteli další pecka. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

I takzvaný Hoonitruck je na prodej. Extrémně upravený pick-up Ford F-150 z roku 1977, který vlastně jen připomíná originál a jinak stojí na novém trubkovém rámu, se objevil na scéně v roce 2018. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

I takzvaný Hoonitruck je na prodej. Extrémně upravený pick-up Ford F-150 z roku 1977, který vlastně jen připomíná originál a jinak stojí na novém trubkovém rámu, se objevil na scéně v roce 2018. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Driftující „pracant“ si střihl roli  v desátém dílu Gymkhany  po boku dalších upravených Fordů z garáže Blocka. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Driftující „pracant“ si střihl roli v desátém dílu Gymkhany po boku dalších upravených Fordů z garáže Blocka. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Asi nejzajímavější částí Hoonitrucku je jeho pohonné ústrojí. Nad kapotu trčící hliníkový box sání částečně odhaluje dvakrát přeplňovaný 3,5litrový šestiválec, původem ze závodního Fordu GT. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Asi nejzajímavější částí Hoonitrucku je jeho pohonné ústrojí. Nad kapotu trčící hliníkový box sání částečně odhaluje dvakrát přeplňovaný 3,5litrový šestiválec, původem ze závodního Fordu GT. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Zde je nicméně motor vyladěn na monstrózních 914 koní (682 kW). Ze světa rallye se poté v autě objevuje pohon všech čtyř kol a šestistupňová sekvenční převodovka. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Zde je nicméně motor vyladěn na monstrózních 914 koní (682 kW). Ze světa rallye se poté v autě objevuje pohon všech čtyř kol a šestistupňová sekvenční převodovka. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Stejně jako u dřívějších vozů Blocka i prodej Hoonitrucku má na starosti  společnost LBI Limited . Za požadovaných 1,1 milionu dolarů (asi 23,1 milionu korun) však zájemce nedostane pouze slavný pick-up. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Stejně jako u dřívějších vozů Blocka i prodej Hoonitrucku má na starosti společnost LBI Limited. Za požadovaných 1,1 milionu dolarů (asi 23,1 milionu korun) však zájemce nedostane pouze slavný pick-up. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Součástí je i celá řada náhradních dílů – sady kol, části karoserie, světla, komponenty podvozku a dokonce i kompletní záložní motor z Le Mans programu Fordu. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

Součástí je i celá řada náhradních dílů – sady kol, části karoserie, světla, komponenty podvozku a dokonce i kompletní záložní motor z Le Mans programu Fordu. | Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited

| Ford F-150 Hoonitruck | Zdroj: LBI Limited

Hvězda virální série Gymkhana už nabídla k mání  své staré závodní Subaru  i  trojici ikonických Fordů . A teď míří k novému majiteli další pecka. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited
I takzvaný Hoonitruck je na prodej. Extrémně upravený pick-up Ford F-150 z roku 1977, který vlastně jen připomíná originál a jinak stojí na novém trubkovém rámu, se objevil na scéně v roce 2018. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited
Driftující „pracant“ si střihl roli  v desátém dílu Gymkhany  po boku dalších upravených Fordů z garáže Blocka. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited
Asi nejzajímavější částí Hoonitrucku je jeho pohonné ústrojí. Nad kapotu trčící hliníkový box sání částečně odhaluje dvakrát přeplňovaný 3,5litrový šestiválec, původem ze závodního Fordu GT. | Ford F-150 Hoonitruck Zdroj: LBI Limited
20
Fotogalerie

Ken Block prodává svůj šílený pick-up! Za milion dolarů, přidá i záložní motor

Další projekt z ukončené spolupráce amerického showmana a Fordu teď hledá nového majitele.

Ken Block letos oznámil, že jeho dlouholetá spolupráce s americkou značkou Ford je u konce. Na volné noze tak nedávno přesedl i do rallyové Škody Fabia R5, zatímco dále vyklízí svou garáž plnou úžasných vozů. Hvězda virální série Gymkhana už nabídla k mání své staré závodní Subaru i trojici ikonických Fordů. A teď míří k novému majiteli další pecka.

I takzvaný Hoonitruck je na prodej. Extrémně upravený pick-up Ford F-150 z roku 1977, který vlastně jen připomíná originál a jinak stojí na novém trubkovém rámu, se objevil na scéně v roce 2018. Driftující „pracant“ si střihl roli v desátém dílu Gymkhany po boku dalších upravených Fordů z garáže Blocka.

Asi nejzajímavější částí Hoonitrucku je jeho pohonné ústrojí. Nad kapotu trčící hliníkový box sání částečně odhaluje dvakrát přeplňovaný 3,5litrový šestiválec, původem ze závodního Fordu GT. Zde je nicméně motor vyladěn na monstrózních 914 koní (682 kW). Ze světa rallye se poté v autě objevuje pohon všech čtyř kol a šestistupňová sekvenční převodovka.

Stejně jako u dřívějších vozů Blocka i prodej Hoonitrucku má na starosti společnost LBI Limited. Za požadovaných 1,1 milionu dolarů (asi 23,1 milionu korun) však zájemce nedostane pouze slavný pick-up. Součástí je i celá řada náhradních dílů – sady kol, části karoserie, světla, komponenty podvozku a dokonce i kompletní záložní motor z Le Mans programu Fordu.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud