Představení Škody Karoq ve švédském Stockholmu se účastnilo přes 400 novinářů z celého světa a my jsme nemohli chybět. Kompletní odhalení jsme vám už přinesli zde: http://www.autorevue.cz/karoq-uz-nema-zadna-tajemstvi-hlavni-letosni-novinku-skody-odhalili

Představení Škody Karoq ve švédském Stockholmu se účastnilo přes 400 novinářů z celého světa a my jsme nemohli chybět. Kompletní odhalení jsme vám už přinesli zde: http://www.autorevue.cz/karoq-uz-nema-zadna-tajemstvi-hlavni-letosni-novinku-skody-odhalili

Zajímavé je však také podívat se na rozdíly mezi maskovaným Karoqem, který vybraní novináři zkoušeli ještě před premiérou...

Zajímavé je však také podívat se na rozdíly mezi maskovaným Karoqem, který vybraní novináři zkoušeli ještě před premiérou...

...a sériovým provedením.

...a sériovým provedením.

Maskovaný prototyp byl naháněn po celé České republice a nakonec jej Škoda ještě záměrně prezentovala při cestě na stockholmskou premiéru. Jak důmyslné maskování bylo, čím se nás snažili zmást a změnili ještě na poslední chvíli mladoboleslavští něco?

Maskovaný prototyp byl naháněn po celé České republice a nakonec jej Škoda ještě záměrně prezentovala při cestě na stockholmskou premiéru. Jak důmyslné maskování bylo, čím se nás snažili zmást a změnili ještě na poslední chvíli mladoboleslavští něco?

Největší špekem bylo umístění předních mlhových světlometů. S tím, že bude Karoq "čtyřoký", se už počítalo, ale prototyp nabízel dvě možná umístění...

Největší špekem bylo umístění předních mlhových světlometů. S tím, že bude Karoq "čtyřoký", se už počítalo, ale prototyp nabízel dvě možná umístění...

...sériové provedení však ukazuje, že  těmi pravými byly od začátku vnější světlomety.

...sériové provedení však ukazuje, že těmi pravými byly od začátku vnější světlomety.

Maskovaný karoq také působil o něco naštvaněji, a to díky zčásti zaslepeným hlavním světlometů...

Maskovaný karoq také působil o něco naštvaněji, a to díky zčásti zaslepeným hlavním světlometů...

...které ve skutečnosti má o něco umírněnější.

...které ve skutečnosti má o něco umírněnější.

Maskáčový karoq jezdil na osmnáctipalcových kolech...

Maskáčový karoq jezdil na osmnáctipalcových kolech...

...kdežto vystavený exemplář měl tu největší z možností: devatenáctky. Už teď můžeme říci, že ta o palec menší jistě nabídnou lepší jízdní vlastnosti, dvojnásob když pro ně byl karoq laděn.

...kdežto vystavený exemplář měl tu největší z možností: devatenáctky. Už teď můžeme říci, že ta o palec menší jistě nabídnou lepší jízdní vlastnosti, dvojnásob když pro ně byl karoq laděn.

Umístění zpětných zrcátek...

Umístění zpětných zrcátek...

...Karoq odlišuje od Seatu Ateca a prototyp to nijak neskrýval.

...Karoq odlišuje od Seatu Ateca a prototyp to nijak neskrýval.

Zajímavé je, jak černo-šedo-bílé maskování dokáže skrýt linie...

Zajímavé je, jak černo-šedo-bílé maskování dokáže skrýt linie...

...které lze odhalit až po jejím sundání. Jiný tvar mají i nádechy vespod předního nárazníku.

...které lze odhalit až po jejím sundání. Jiný tvar mají i nádechy vespod předního nárazníku.

Dalším velkým chytákem byly zadní svítilny...

Dalším velkým chytákem byly zadní svítilny...

...které na sériovce mají daleko odvážnější a Karoq odlišují od většího Kodiaqu. Na prototypu úplně chyběla výrazná "nožička", která výrazně sahá na víko zavazadelníku...

...které na sériovce mají daleko odvážnější a Karoq odlišují od většího Kodiaqu. Na prototypu úplně chyběla výrazná "nožička", která výrazně sahá na víko zavazadelníku...

...což ve výsledku dělá velký rozdíl,...

...což ve výsledku dělá velký rozdíl,...

...co myslíte?

...co myslíte?

Zcela odlišně umístěny jsou také spodní odrazky...

Zcela odlišně umístěny jsou také spodní odrazky...

...jinak také ve finále působí celý zadní nárazník.

...jinak také ve finále působí celý zadní nárazník.

V muzeu moderního umění jsme si však mohli prohlédnout zejména detaily, které na prototypu nikdy neuvidíte. Třeba svítící zadní svítilny, která mají výrazný designový podpis...

V muzeu moderního umění jsme si však mohli prohlédnout zejména detaily, které na prototypu nikdy neuvidíte. Třeba svítící zadní svítilny, která mají výrazný designový podpis...

...a tam, kde nesvítí, jsou také zajímavé.

...a tam, kde nesvítí, jsou také zajímavé.

Přední světlomety pak nemají jen jednu linku denního svícení, ale jakési řasy...

Přední světlomety pak nemají jen jednu linku denního svícení, ale jakési řasy...

...které se společně s linkou dokážou proměnit ve směrovku.

...které se společně s linkou dokážou proměnit ve směrovku.

Zajímavý detail je pokračování okenní linie...

Zajímavý detail je pokračování okenní linie...

...nebo dvě velká "U" na kapotě.

...nebo dvě velká "U" na kapotě.

Zadní parkovací kamera je umístěna pod hranou na zavazadelníku. Bude se špinit.

Zadní parkovací kamera je umístěna pod hranou na zavazadelníku. Bude se špinit.

Ostřikovač zadního okna je skryt ve třetím brzdovém světle.

Ostřikovač zadního okna je skryt ve třetím brzdovém světle.

Anténa navigace je začerněna, jinak je to klasická "ploutev".

Anténa navigace je začerněna, jinak je to klasická "ploutev".

Do interiéru nasedám skrze dveře s výplní z plastu, který není z nejměkčích...

Do interiéru nasedám skrze dveře s výplní z plastu, který není z nejměkčích...

...ale jinak je vnitřek na poměry třídy prostorný.

...ale jinak je vnitřek na poměry třídy prostorný.

Toto není napůl vyklopený stoleček. Tento kus plastu slouží na knihu či tablet...

Toto není napůl vyklopený stoleček. Tento kus plastu slouží na knihu či tablet...

...který lze připnout i do tohoto držáku.

...který lze připnout i do tohoto držáku.

Zavazadelník se otevírá elektricky těmito masivními vzpěrami.

Zavazadelník se otevírá elektricky těmito masivními vzpěrami.

Zavírá se klasicky tlačítkem či kopnutím pod nárazník.

Zavírá se klasicky tlačítkem či kopnutím pod nárazník.

Nabídne 610 litrů...

Nabídne 610 litrů...

...při posunutí zadních sedadel. Podívejte se také na kompletní odhalení novinky: http://www.autorevue.cz/karoq-uz-nema-zadna-tajemstvi-hlavni-letosni-novinku-skody-odhalili

...při posunutí zadních sedadel. Podívejte se také na kompletní odhalení novinky: http://www.autorevue.cz/karoq-uz-nema-zadna-tajemstvi-hlavni-letosni-novinku-skody-odhalili

Zajímavé je však také podívat se na rozdíly mezi maskovaným Karoqem, který vybraní novináři zkoušeli ještě před premiérou...
...a sériovým provedením.
Maskovaný prototyp byl naháněn po celé České republice a nakonec jej Škoda ještě záměrně prezentovala při cestě na stockholmskou premiéru. Jak důmyslné maskování bylo, čím se nás snažili zmást a změnili ještě na poslední chvíli mladoboleslavští něco?
Největší špekem bylo umístění předních mlhových světlometů. S tím, že bude Karoq "čtyřoký", se už počítalo, ale prototyp nabízel dvě možná umístění...
37
Fotogalerie

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Maskovaný prototyp byl naháněn po celé České republice a nakonec jej Škoda ještě záměrně prezentovala při cestě na stockholmskou premiéru. Jak důmyslné maskování bylo, čím se nás snažili zmást a změnili ještě na poslední chvíli mladoboleslavští něco?

Kompletní informace o nové Škodě Karoq najdete zde:

Projděte si komentovanou galerii:

DSC01821.JPGIMG_8770.JPGDSC01819.JPG

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud