Kia těží z nové generace modelu Ceed maximum. Jen si to shrňme: čtyři karosářská provedení ( hatchback ,  kombi ,  shooting brake ,  crossover ),  sportovní deriváty s výkonem přes 200 koní , luxusně vybavené i lehce sportovně laděné verze... Foto: Kia

Kia těží z nové generace modelu Ceed maximum. Jen si to shrňme: čtyři karosářská provedení (hatchback, kombi, shooting brake, crossover), sportovní deriváty s výkonem přes 200 koní, luxusně vybavené i lehce sportovně laděné verze... | Foto: Kia

Tohle zkrátka jenom tak někdo nenabídne. Nabízí samozřejmě i elektrifikované modely, řada Ceed ale zatím byla vybavena pouze konvenčními spalovacími jednotkami. Brzy se to změní. Foto: Kia

Tohle zkrátka jenom tak někdo nenabídne. Nabízí samozřejmě i elektrifikované modely, řada Ceed ale zatím byla vybavena pouze konvenčními spalovacími jednotkami. Brzy se to změní. | Foto: Kia

 Jenom pár dnů před letošním frankfurtským autosalonem  Kia představila hned dva plug-in hybridy najednou – praktický Ceed SW a crossover Xceed, který se na našem trhu ještě neprodává a v Česku byl poprvé k vidění minulý týden  na výstavě Světa motorů Auta na náplavce . Foto: Kia

Jenom pár dnů před letošním frankfurtským autosalonem Kia představila hned dva plug-in hybridy najednou – praktický Ceed SW a crossover Xceed, který se na našem trhu ještě neprodává a v Česku byl poprvé k vidění minulý týden na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. | Foto: Kia

Kia slibuje, že oba vozy uvede do prodeje začátkem příštího roku a doplní tak  plug-in hybridní crossover Niro  a  manažerský model Optima . Foto: Kia

Kia slibuje, že oba vozy uvede do prodeje začátkem příštího roku a doplní tak plug-in hybridní crossover Niro a manažerský model Optima. | Foto: Kia

S Nirem PHEV sdílejí oba nové Ceedy to nejpodstatnější – pohonné ústrojí. Základem je šestnáctistovka Kappa GDI, kombinovaná výhradně s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou. Foto: Kia

S Nirem PHEV sdílejí oba nové Ceedy to nejpodstatnější – pohonné ústrojí. Základem je šestnáctistovka Kappa GDI, kombinovaná výhradně s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou. | Foto: Kia

Tu si Kia vybrala místo hybridní planetové převodovky e-CVT ( používá ji Toyota ) i z důvodu příjemnějšího projevu při jízdě. Elektromotor má výkon 44,5 kW, li-pol akumulátor má kapacitu 8,9 kWh a všechno dohromady dává 104 kW a 265 N.m. Foto: Kia

Tu si Kia vybrala místo hybridní planetové převodovky e-CVT (používá ji Toyota) i z důvodu příjemnějšího projevu při jízdě. Elektromotor má výkon 44,5 kW, li-pol akumulátor má kapacitu 8,9 kWh a všechno dohromady dává 104 kW a 265 N.m. | Foto: Kia

Kia říká, že vozy ujedou v elektrickém režimu až 60 kilometrů, a protože to legislativa požaduje,  vydávají u toho zvuk, který varuje chodce a cyklisty . Uvádí také, že nové plug-in hybridy ještě budou muset projít homologací, proto zatím neznáme hodnoty spotřeby. Foto: Kia

Kia říká, že vozy ujedou v elektrickém režimu až 60 kilometrů, a protože to legislativa požaduje, vydávají u toho zvuk, který varuje chodce a cyklisty. Uvádí také, že nové plug-in hybridy ještě budou muset projít homologací, proto zatím neznáme hodnoty spotřeby. | Foto: Kia

Opět se ale můžeme odpíchnout od Nira PHEV, které v kombinovaném cyklu jezdí za 1,3 l/100 km a má i podobnou dynamiku. Z nuly na stovku zrychlí za 10,8 sekundy, tedy stejně rychle jako Ceed SW PHEV, a o dvě desetiny sekundy rychleji než Xceed PHEV. Foto: Kia

Opět se ale můžeme odpíchnout od Nira PHEV, které v kombinovaném cyklu jezdí za 1,3 l/100 km a má i podobnou dynamiku. Z nuly na stovku zrychlí za 10,8 sekundy, tedy stejně rychle jako Ceed SW PHEV, a o dvě desetiny sekundy rychleji než Xceed PHEV. | Foto: Kia

Zásuvku pro připojení nabíjecího kabelu najdete v levném předním blatníku, je ale dobré mít na paměti, že možnost jezdit na elektřinu není jen tak. Kvůli zástavbě akumulátoru se nádrž na benzin zmenšila na 37 litrů, kufr kombíku má objem 437 až 1506 litrů (625 až 1694 litrů u běžné verze) a u crossoveru Xceed počítejte s 291 až 1243 litry (426 až 1378 litrů u běžné verze). Foto: Kia

Zásuvku pro připojení nabíjecího kabelu najdete v levném předním blatníku, je ale dobré mít na paměti, že možnost jezdit na elektřinu není jen tak. Kvůli zástavbě akumulátoru se nádrž na benzin zmenšila na 37 litrů, kufr kombíku má objem 437 až 1506 litrů (625 až 1694 litrů u běžné verze) a u crossoveru Xceed počítejte s 291 až 1243 litry (426 až 1378 litrů u běžné verze). | Foto: Kia

Výhody sedmileté záruky s omezením na 150.000 ujetých kilometrů zůstávají, a navíc nepřijdete o možnost táhnout přívěsné vozíky. Kia nabídne i tažné zařízení, a pokud se údaje nebudou lišit od Nira PHEV, máme tady další hybridy schopné utáhnout až 1,3 t! Foto: Kia

Výhody sedmileté záruky s omezením na 150.000 ujetých kilometrů zůstávají, a navíc nepřijdete o možnost táhnout přívěsné vozíky. Kia nabídne i tažné zařízení, a pokud se údaje nebudou lišit od Nira PHEV, máme tady další hybridy schopné utáhnout až 1,3 t! | Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

 Foto: Kia

| Foto: Kia

Tohle zkrátka jenom tak někdo nenabídne. Nabízí samozřejmě i elektrifikované modely, řada Ceed ale zatím byla vybavena pouze konvenčními spalovacími jednotkami. Brzy se to změní. Foto: Kia
 Jenom pár dnů před letošním frankfurtským autosalonem  Kia představila hned dva plug-in hybridy najednou – praktický Ceed SW a crossover Xceed, který se na našem trhu ještě neprodává a v Česku byl poprvé k vidění minulý týden  na výstavě Světa motorů Auta na náplavce . Foto: Kia
Kia slibuje, že oba vozy uvede do prodeje začátkem příštího roku a doplní tak  plug-in hybridní crossover Niro  a  manažerský model Optima . Foto: Kia
S Nirem PHEV sdílejí oba nové Ceedy to nejpodstatnější – pohonné ústrojí. Základem je šestnáctistovka Kappa GDI, kombinovaná výhradně s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou. Foto: Kia
18
Fotogalerie

Kia má další hybridy do zásuvky! Xceed a Ceed SW PHEV to hlavní zatím tají

Kia má už nyní v nabídce řadu elektrifikovaných modelů, včetně plug-in hybridů. Z kraje příštího roku je doplní další dva.

Kia těží z nové generace modelu Ceed maximum. Jen si to shrňme: čtyři karosářská provedení (hatchback, kombi, shooting brake, crossover), sportovní deriváty s výkonem přes 200 koní, luxusně vybavené i lehce sportovně laděné verze... Tohle zkrátka jenom tak někdo nenabídne. Nabízí samozřejmě i elektrifikované modely, řada Ceed ale zatím byla vybavena pouze konvenčními spalovacími jednotkami. Brzy se to změní.

Jenom pár dnů před letošním frankfurtským autosalonem Kia představila hned dva plug-in hybridy najednou – praktický Ceed SW a crossover Xceed, který se na našem trhu ještě neprodává a v Česku byl poprvé k vidění minulý týden na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. Kia slibuje, že oba vozy uvede do prodeje začátkem příštího roku a doplní tak plug-in hybridní crossover Niro a manažerský model Optima.

S Nirem PHEV sdílejí oba nové Ceedy to nejpodstatnější – pohonné ústrojí. Základem je šestnáctistovka Kappa GDI, kombinovaná výhradně s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou. Tu si Kia vybrala místo hybridní planetové převodovky e-CVT (používá ji Toyota) i z důvodu příjemnějšího projevu při jízdě. Elektromotor má výkon 44,5 kW, li-pol akumulátor má kapacitu 8,9 kWh a všechno dohromady dává 104 kW a 265 N.m.

Kia říká, že vozy ujedou v elektrickém režimu až 60 kilometrů, a protože to legislativa požaduje, vydávají u toho zvuk, který varuje chodce a cyklisty. Uvádí také, že nové plug-in hybridy ještě budou muset projít homologací, proto zatím neznáme hodnoty spotřeby. Opět se ale můžeme odpíchnout od Nira PHEV, které v kombinovaném cyklu jezdí za 1,3 l/100 km a má i podobnou dynamiku. Z nuly na stovku zrychlí za 10,8 sekundy, tedy stejně rychle jako Ceed SW PHEV, a o dvě desetiny sekundy rychleji než Xceed PHEV.

Zásuvku pro připojení nabíjecího kabelu najdete v levném předním blatníku, je ale dobré mít na paměti, že možnost jezdit na elektřinu není jen tak. Kvůli zástavbě akumulátoru se nádrž na benzin zmenšila na 37 litrů, kufr kombíku má objem 437 až 1506 litrů (625 až 1694 litrů u běžné verze) a u crossoveru Xceed počítejte s 291 až 1243 litry (426 až 1378 litrů u běžné verze).

Výhody sedmileté záruky s omezením na 150.000 ujetých kilometrů zůstávají, a navíc nepřijdete o možnost táhnout přívěsné vozíky. Kia nabídne i tažné zařízení, a pokud se údaje nebudou lišit od Nira PHEV, máme tady další hybridy schopné utáhnout až 1,3 t!

Kia Ceed

Kia Ceed způsobila při svém příchodu pořádné pozdvižení sedmiletou zárukou, která nadále přetrvává. První generace se stala Autem roku 2008 v České republice, když o jediný bod porazila Ford Mondeo, a dokonce prošla tvrdou školou britského televizního Top Gearu coby auto za rozumnou cenu.

Třetí generace přichází v roce 2018 dokonce ve čtyřech karosářských verzích, zaujal především crossover Kia XCeed.

Ceny a výbava • Test Kia Ceed 1.4 T-GDI  Kia XCeed • Test Kia XCeed • Plug-in hybridy

Doporučujeme

Články odjinud