V dnešní době vyhrává ten, kdo dokáže oslovit mladé skrz sociální sítě. Hyundai proto zvolil čtveřici skvělých ambasadorů, kteří budou mezi omladinu tlačit vodík.
Automobilka Hyundai spustila globální osvětově podpůrný program H2U (Hydrogen to You). Cílem této kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti o vedoucím postavení korejské automobilky na poli vodíkových pohonů. Hlavním hrdinou této akce je pochopitelně Hyundai Nexo, elektromobil napájaný vodíkovými palivovými články.
Hyundai oslovil v rámci tohoto programu několik influencerů a vytvořil z nich své ambasadory. Ti mají za úkol přímo oslovovat mladé spotřebitele, kteří hledají nové technologie. Konkrétně jde o čtyři osoby ze světa módy, hudby, fotografie a vědy.
Muziku zastupuje německá diskžokejka korejského původu Peggy Gou, která je známá především na berlínské klubové scéně. Za módu mluví vítězka soutěže Německo hledá topmodelku Toni Dreher-Adenuga. Vědu zastupuje youtuber Jacob Beautemps, jehož kanál Breaking Lab má přes 230 tisíc odběratelů. A nakonec Konrad Langer, úspěšný berlínský fotograf.
„Program H2U vyjadřuje vizi naší společnosti: Pokrok pro lidstvo,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor Company. „Touto platformou zvýšíme povědomí o významu vodíkové technologie pro řešení ekologických výzev naší doby.“