Infotainment v nových generacích mainstreamových kompaktů koncernu Volkswagen ( Škoda Octavia ,  Seat Leon ,  Volkswagen Golf ) vzbudil rozruch ještě dříve, než jsme vůbec měli možnost ho pořádně vyzkoušet. | Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

Infotainment v nových generacích mainstreamových kompaktů koncernu Volkswagen (Škoda Octavia, Seat Leon, Volkswagen Golf) vzbudil rozruch ještě dříve, než jsme vůbec měli možnost ho pořádně vyzkoušet. | Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

Vývoj nešel podle plánu, systém vykazoval chyby a údajně kvůli tomu muselo být pozdrženo představení osmého vydání golfu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Vývoj nešel podle plánu, systém vykazoval chyby a údajně kvůli tomu muselo být pozdrženo představení osmého vydání golfu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

Dnes je, zdá se, už všech v pořádku, jako každý od základu nový systém je ale potřeba MIB3 dostat pod kůži, což se mně osobně díky několika testům octavie, leonu a golfu podařilo. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Dnes je, zdá se, už všech v pořádku, jako každý od základu nový systém je ale potřeba MIB3 dostat pod kůži, což se mně osobně díky několika testům octavie, leonu a golfu podařilo. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

Ne každý má ale možnost si systém vyzkoušet dříve, než usedne za volant nového vozu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Ne každý má ale možnost si systém vyzkoušet dříve, než usedne za volant nového vozu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

Ve Škodovce se na to připravili a srozumitelnou formou vám ukážou, jak systém spárovat s mobilním telefonem ( Apple CarPlay funguje i bez kabelu , Android Auto bohužel ne), jak si nastavit klimatizaci či oblíbené funkce, jak ovládat pokročilejší systémy vozu a tak dále. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Ve Škodovce se na to připravili a srozumitelnou formou vám ukážou, jak systém spárovat s mobilním telefonem (Apple CarPlay funguje i bez kabelu, Android Auto bohužel ne), jak si nastavit klimatizaci či oblíbené funkce, jak ovládat pokročilejší systémy vozu a tak dále. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

Video se ale zaměřuje jen na infotainment a nikoliv na nastavení zobrazení v digitálním přístrojovém štítu. S tím jsem měl podstatně více starostí, které jsem se následně shrnul  v rámci redakčního testu . | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Video se ale zaměřuje jen na infotainment a nikoliv na nastavení zobrazení v digitálním přístrojovém štítu. S tím jsem měl podstatně více starostí, které jsem se následně shrnul v rámci redakčního testu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

Na konci videa je uvedeno, že více přijde už brzy. Třeba se dočkáme i instruktáže k virtuálnímu kokpitu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

Na konci videa je uvedeno, že více přijde už brzy. Třeba se dočkáme i instruktáže k virtuálnímu kokpitu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

| TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

| TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

| TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil

| TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) | Foto: Ondřej Kroutil

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG Foto: Petr Homolka

| Škoda Octavia LB 2.0 TDI Evo DSG | Foto: Petr Homolka

Vývoj nešel podle plánu, systém vykazoval chyby a údajně kvůli tomu muselo být pozdrženo představení osmého vydání golfu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil
Dnes je, zdá se, už všech v pořádku, jako každý od základu nový systém je ale potřeba MIB3 dostat pod kůži, což se mně osobně díky několika testům octavie, leonu a golfu podařilo. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil
Ne každý má ale možnost si systém vyzkoušet dříve, než usedne za volant nového vozu. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil
Ve Škodovce se na to připravili a srozumitelnou formou vám ukážou, jak systém spárovat s mobilním telefonem ( Apple CarPlay funguje i bez kabelu , Android Auto bohužel ne), jak si nastavit klimatizaci či oblíbené funkce, jak ovládat pokročilejší systémy vozu a tak dále. | TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW) Foto: Ondřej Kroutil
15
Fotogalerie

Připadá vám infotainment Škody Octavia nepřehledný? České video vám pomůže

Infotainment v nových generacích Škody Octavia, Seatu Leon a Volkswagenu Golf vzbuzuje spoustu různých názorů. Pokud při jeho ovládání tápete, možná jsme našli řešení.

Kdybych měl od pasu trefit národ, který v posledních letech asi nejvíce udával trendy ve vývoji aut, zřejmě to budou Francouzi. Nevím jak vy, ale já si falešných koncovek výfuku všimnul už u minulé generace Renaultu Megane a dnes toto řešení nepřehlédnete nejen v mainstreamu, ale také u luxusních vozů.

Už před více než sedmi lety rozproudil diskuse i-Cockpit v Peugeotu 308, který se vedle malinkého volantu a vyvýšeného přístrojového štítu vyznačoval také větším božstvím funkcí ukrytým v menu infotainmentu. Dneska podobné řešení vidíte v drtivé většině nových vozů a pořád je na co si zvykat.

Infotainment v nových generacích mainstreamových kompaktů koncernu Volkswagen (Škoda Octavia, Seat Leon, Volkswagen Golf) vzbudil rozruch ještě dříve, než jsme vůbec měli možnost ho pořádně vyzkoušet. Vývoj nešel podle plánu, systém vykazoval chyby a údajně kvůli tomu muselo být pozdrženo představení osmého vydání golfu. Dnes je, zdá se, už všech v pořádku, jako každý od základu nový systém je ale potřeba MIB3 dostat pod kůži, což se mně osobně díky několika testům octavie, leonu a golfu podařilo.

Ne každý má ale možnost si systém vyzkoušet dříve, než usedne za volant nového vozu. Ve Škodovce se na to připravili a srozumitelnou formou vám ukážou, jak systém spárovat s mobilním telefonem (Apple CarPlay funguje i bez kabelu, Android Auto bohužel ne), jak si nastavit klimatizaci či oblíbené funkce, jak ovládat pokročilejší systémy vozu a tak dále.

Video se ale zaměřuje jen na infotainment a nikoliv na nastavení zobrazení v digitálním přístrojovém štítu. S tím jsem měl podstatně více starostí, které jsem se následně shrnul v rámci redakčního testu. Na konci videa je uvedeno, že více přijde už brzy. Třeba se dočkáme i instruktáže k virtuálnímu kokpitu.

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud