Denní svícení, mlhovky a parkovací světla zastupuje šachovnice v předním nárazníku. Podobně jako u Clia R.S. po faceliftu

Denní svícení, mlhovky a parkovací světla zastupuje šachovnice v předním nárazníku. Podobně jako u Clia R.S. po faceliftu

Zadní část vypadá díky rozšíření skvěle

Zadní část vypadá díky rozšíření skvěle

Nejvýraznější je..

Nejvýraznější je..

...mohutná koncovka výfuku a difuzor

...mohutná koncovka výfuku a difuzor

Na Méganu je také inovované logo Renaultsportu

Na Méganu je také inovované logo Renaultsportu

Takové sedačky nabídne

Takové sedačky nabídne

Volant také připomíná ostré Clio

Volant také připomíná ostré Clio

Na stánku novinku doprovodila jak klasická formule 1...

Na stánku novinku doprovodila jak klasická formule 1...

...tak elektrická verze, ale i...

...tak elektrická verze, ale i...

...koncept budoucnosti...

...koncept budoucnosti...

Pro kompletní info se podívejte do článku

Pro kompletní info se podívejte do článku

Zadní část vypadá díky rozšíření skvěle
Nejvýraznější je..
...mohutná koncovka výfuku a difuzor
Na Méganu je také inovované logo Renaultsportu
11
Fotogalerie

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Renault po zdlouhavém poutání konečně úplně odhalil Mégane R.S.

Třetí generace Méganu R.S. navazuje na velice povedeného předchůdce, což mu příchod na trh úplně neusnadňuje. Někteří fanoušci rychlých hatchbacků se obávali, že podobně jako menší Clio bude k dispozici jen s dvouspojkovou převodovkou. Ta nakonec bude spolu s několika režimy užití za příplatek, protože v základu novinka nabídne tři pedály.

Nově a ve třídě ostrých hatchbacků vůbec poprvé, bude vůz vybaven řízením všech kol, u Renaultu obchodně nazýván 4Control. Dobrou zprávou je, že zůstala zachována sofistikovaná přední náprava PerfoHub, která potlačuje zásahy točivého momentu do řízení.

Již tradičně bude Mégane k dispozici v několika verzích, které jej postupně přibližují reálnému použití na závodních okruzích. Od začátku bude na výběr mezi standardní verzí Sport a ostřejší Cup. Základ bude mít klasický otevřený diferenciál, zatímco Cup nabídne samosvor a tužší naladění. S malým zpožděním přijde i verze Trophy. Ta nabídne výkon 300 koní, zatímco předchozí dvě varianty disponují 280 koni.

Taková čísla ze sebe vymáčkne nový motor 1,8 TCe, který už byl představen v novodobé Alpine. Standardní verze má točivý moment 390 N.m při 2400 až 5000 otáčkách za minutu. U výkonnější Trophy bude točivý moment vrcholit 400 N.m.

Podívejte se na komentovanou galerii:

DSC03776.JPGDSC03777.JPGDSC03778.JPG

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud