Ani Citroën nechybí na aktuálním autosalonu, kde prezentuje studii crossoveru budoucnosti. Opět se jedná o hybridní vůz, který slibuje (opět) pohádkovou spotřebu. Aircross, jak se novinka jmenuje, si údajně vystačí v kombinovaném cyklu pouze s přídělem necelých dvou litrů. A k tomu přidá jednoduchý přístup do interiéru.
Aircross totiž nemá, podobně jako třeba BMW i3 nebo Ford B-Max, středový sloupek a jeho dveře se otevírají proti sobě. Znamená to na jedné straně fakt, že se na zadní sedadla dostanete velmi snadno, ale na straně druhé se na ně vůbec nedostanete, pokud budete parkovat kolmo k vozovce v řadě blízko zaparkovaných automobilů.
Hybrid tentokrát kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP (165 kW/218 k) s elektromotorem, který pohání samostatně zadní nápravu. Ten přidá dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. I Aircross umí jezdit jenom na elektromotor. Slibovaný maximální dojezd v takovém případě činí 50 km.