Nyní už se však chystá na první dodávky k zákazníkům, takže je na čase přejít k finálnímu testování. Zdroj: Drako Motors
Značka se tak s námi dělí o záběry z testování na sněhu, kde ukazuje schopnost vozu v režimu Ice. Zdroj: Drako Motors
Drako Motors GTE je čtyřdveřový supersport se čtyřmi elektromotory, které pracují nezávisle na sobě. Zdroj: Drako Motors
Výsledkem má být dokonalá ovladatelnost. Vůz také umožňuje otočku na místě, kterou nám kdysi ukázal i  Rivian . Zdroj: Drako Motors
21
Fotogalerie

Elektrické Drako GTE prochází finálním testováním. Má být dokonale ovladatelné

Čtyři elektromotory o celkovém výkonu 1200 koní a 90kWh baterie. Tohle auto vypadá hodně zajímavě.

Kalifornský start-up Drako Motors se po představení elektrického supersportu GTE v roce 2019 trochu odmlčel. Nyní už se však chystá na první dodávky k zákazníkům, takže je na čase přejít k finálnímu testování. Značka se tak s námi dělí o záběry z testování na sněhu, kde ukazuje schopnost vozu v režimu Ice.

Drako Motors GTE je čtyřdveřový supersport se čtyřmi elektromotory, které pracují nezávisle na sobě. Výsledkem má být dokonalá ovladatelnost. Vůz také umožňuje otočku na místě, kterou nám kdysi ukázal i Rivian. Vůz má baterii o kapacitě 90 kWh, která má na jedno nabití vydržet k ujetí 320 km.

Na rychlé nabíječce se kapacita baterie naplní za 30 minut. Kombinovaný výkon elektromotorů činí 1200 koní a maximální rychlost vozu je 332 km/h. Drako GTE používá lehce upravenou karoserii z automobilu Fisker Karma. Vyrobí se pouze 25 kusů a každý z nich stojí 1,25 milionů dolarů, tedy v přepočtu 27.675.000 korun. První kousky dorazí k zákazníkům v tomto roce.

Doporučujeme

Články odjinud