K mání bude jako otevřený roadster i jako hardtop RF. Pokryta je oranžovou Racing Orange barvou a touto barvou jsou natřeny i brzdové třmeny, které prosvítají skrze kovaná kola Rays. Mazda ČR - Facebook

K mání bude jako otevřený roadster i jako hardtop RF. Pokryta je oranžovou Racing Orange barvou a touto barvou jsou natřeny i brzdové třmeny, které prosvítají skrze kovaná kola Rays. | Mazda ČR - Facebook

Oranžovou najdete i v interiéru, kde se objevuje na obložení dveří, výdechách z ventilace a také jako prošívání kožených prvků. Mazda ČR - Facebook

Oranžovou najdete i v interiéru, kde se objevuje na obložení dveří, výdechách z ventilace a také jako prošívání kožených prvků. | Mazda ČR - Facebook

Výroční edice je samozřejmě napěchovaná výbavou. Kromě automatické klimatizace, automatické dálkové světlomety nebo navigace. Mazda ČR - Facebook

Výroční edice je samozřejmě napěchovaná výbavou. Kromě automatické klimatizace, automatické dálkové světlomety nebo navigace. | Mazda ČR - Facebook

O limitovanou edici jde proto, že se představí pouze v 3000 kusové sérii. K mání bude jako otevřený roadster i jako hardtop RF. Mazda ČR - Facebook

O limitovanou edici jde proto, že se představí pouze v 3000 kusové sérii. K mání bude jako otevřený roadster i jako hardtop RF. | Mazda ČR - Facebook

Základem bude silnější ze dvou nabízených motorových jednotek. Dvoulitr Skyactiv zůstal beze změn. To znamená, že pořád dává výkon 135 kW (184 koní), na stovku se dostane za 6,5 vteřiny a umí to rozpálit na 219 km/h. Mazda ČR - Facebook

Základem bude silnější ze dvou nabízených motorových jednotek. Dvoulitr Skyactiv zůstal beze změn. To znamená, že pořád dává výkon 135 kW (184 koní), na stovku se dostane za 6,5 vteřiny a umí to rozpálit na 219 km/h. | Mazda ČR - Facebook

České ceny zatím nevíme, čekejte ale částku přesahující 800.000 korun. Za hardtop si pak ještě připlatíte. Mazda ČR - Facebook

České ceny zatím nevíme, čekejte ale částku přesahující 800.000 korun. Za hardtop si pak ještě připlatíte. | Mazda ČR - Facebook

Oranžovou najdete i v interiéru, kde se objevuje na obložení dveří, výdechách z ventilace a také jako prošívání kožených prvků. Mazda ČR - Facebook
Výroční edice je samozřejmě napěchovaná výbavou. Kromě automatické klimatizace, automatické dálkové světlomety nebo navigace. Mazda ČR - Facebook
O limitovanou edici jde proto, že se představí pouze v 3000 kusové sérii. K mání bude jako otevřený roadster i jako hardtop RF. Mazda ČR - Facebook
Základem bude silnější ze dvou nabízených motorových jednotek. Dvoulitr Skyactiv zůstal beze změn. To znamená, že pořád dává výkon 135 kW (184 koní), na stovku se dostane za 6,5 vteřiny a umí to rozpálit na 219 km/h. Mazda ČR - Facebook
6
Fotogalerie

Mazda MX-5 je s námi již třicet let. Oslaví to edicí s nápadnou barvou karoserie

Je to malé, oranžové, jezdí to až 220 km/h a slaví to třicet let. Co je to? Limitovaná edice Mazdy MX-5, která se právě představila na autosalonu v Chicagu.

Někde v hlubinách internetu najdete názor, že malý roadster od Mazdy je autem pro kadeřníky. V první řadě jde ale o hbité auto na zážitky, které slaví již třicet let produkce. Mazda si připravila k tomuto výročí speciální edici, která se právě představila na témže místě, kde první generace před třemi dekádami debutovala, na autosalonu v Chicagu.

O limitovanou edici jde proto, že se představí pouze v 3000kusové sérii. K mání bude jako roadster i jako hardtop RF. Pokryta je barvou Racing Orange a stejně jsou natřeny i brzdové třmeny, které prosvítají skrze kovaná kola Rays. Oranžovou najdete i v uvnitř, kde se objevuje na obložení dveří, výdeších z ventilace a také jako prošívání kožených prvků.

Výroční edice je samozřejmě napěchovaná výbavou. Vedle automatické klimatizace, automatických dálkových světel nebo navigace nabídne také sportovní sedadla Recaro, tlumiče Bilstein či přední brzdy Brembo.

Standardem bude silnější ze dvou nabízených motorových jednotek. Dvoulitr Skyactiv zůstal beze změn. To znamená, že pořád dává výkon 135 kW (184 koní), na stovku se s ním vůz dostane za 6,5 vteřiny a umí to rozpálit na 219 km/h.

České ceny zatím neznáme, ale výroční edice by se sem měla podívat. Čekejte částku přesahující 800.000 korun za roadster. Za hardtop si pak ještě připlatíte. Vůz bude k vidění na blížícím se autosalonu v Ženevě.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud