Krátce po oficiálním představení se Porsche 911 GT3 dostalo i do českého konfigurátoru. Stojí  4.695.000 Kč , je tedy levnější než  911 Turbo  (5.278.000 Kč) a o dost levnější než  911 Turbo S  (6.159.000 Kč). Zdroj: Porsche

Krátce po oficiálním představení se Porsche 911 GT3 dostalo i do českého konfigurátoru. Stojí 4.695.000 Kč, je tedy levnější než 911 Turbo (5.278.000 Kč) a o dost levnější než 911 Turbo S (6.159.000 Kč). | Zdroj: Porsche

Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace. Zdroj: Porsche

Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace. | Zdroj: Porsche

V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. Zdroj: Porsche

V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. | Zdroj: Porsche

Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč. Zdroj: Porsche

Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč. | Zdroj: Porsche

Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. Zdroj: Porsche

Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. | Zdroj: Porsche

Prošívání sedadel může být šedé, červené či modré. Na lepší a více polohovatelná sedadla dosáhnete po zaplacení 69.780 Kč, plně skořepinová sedadla pak stojí 152.480 Kč. Zdroj: Porsche

Prošívání sedadel může být šedé, červené či modré. Na lepší a více polohovatelná sedadla dosáhnete po zaplacení 69.780 Kč, plně skořepinová sedadla pak stojí 152.480 Kč. | Zdroj: Porsche

Oproti předchozímu GT3 jde o zlepšení o čtvrt minuty. S manuální převodovkou váží nové GT3 1418 kg, s automatem je o 17 kg těžší. Zdroj: Porsche

Oproti předchozímu GT3 jde o zlepšení o čtvrt minuty. S manuální převodovkou váží nové GT3 1418 kg, s automatem je o 17 kg těžší. | Zdroj: Porsche

Prošívání a různé hraní s barvičkami se nicméně neváže pouze na možnosti v konfigurátoru. Jako u většiny porsche si i zde můžete hrát dle libost v rámci luxusní divize Exclusive Manufaktur.  Zdroj: Porsche

Prošívání a různé hraní s barvičkami se nicméně neváže pouze na možnosti v konfigurátoru. Jako u většiny porsche si i zde můžete hrát dle libost v rámci luxusní divize Exclusive Manufaktur.  | Zdroj: Porsche

Pokud budete chtít závodní ocelovou klec a přípravu na hlavní vypínač baterie, dostanete je zadarmo. Bez plně skořepinových sedadel to ale nepůjde. Zdroj: Porsche

Pokud budete chtít závodní ocelovou klec a přípravu na hlavní vypínač baterie, dostanete je zadarmo. Bez plně skořepinových sedadel to ale nepůjde. | Zdroj: Porsche

Za zmínku určitě stojí i odlehčená střecha z karbonu za 101.300 Kč, nádrž na 90 litrů paliva za 5430 Kč či karbon-keramické brzdy za 261.570 Kč. Zdroj: Porsche

Za zmínku určitě stojí i odlehčená střecha z karbonu za 101.300 Kč, nádrž na 90 litrů paliva za 5430 Kč či karbon-keramické brzdy za 261.570 Kč. | Zdroj: Porsche

Manuální převodovka i automatická převodovka PDK jsou standardem, stačí si jen vybrat. Paket Chrono se stopkami na palubní desce a počítačem pro měření kol na závodních okruzích stojí 13.550 Kč. Zdroj: Porsche

Manuální převodovka i automatická převodovka PDK jsou standardem, stačí si jen vybrat. Paket Chrono se stopkami na palubní desce a počítačem pro měření kol na závodních okruzích stojí 13.550 Kč. | Zdroj: Porsche

I 911 GT3 je pak možné vybavit LED Matrix světlomety, rozpoznáváním dopravních značek, kamerou pro couvání, ambientním osvětlením, lepším zabezpečením či audiosystémem Bose s 12 reproduktory o celkovém výkonu 570 wattů. Zdroj: Porsche

I 911 GT3 je pak možné vybavit LED Matrix světlomety, rozpoznáváním dopravních značek, kamerou pro couvání, ambientním osvětlením, lepším zabezpečením či audiosystémem Bose s 12 reproduktory o celkovém výkonu 570 wattů. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 Zdroj: Porsche

Porsche 911 992 GT3 | Zdroj: Porsche

Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace. Zdroj: Porsche
V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. Zdroj: Porsche
Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč. Zdroj: Porsche
Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. Zdroj: Porsche
23
Fotogalerie

Nové Porsche 911 GT3 má českou cenu. Oproti verzím Turbo je z levného kraje

Mezi silničními vozy má na okruhu jen několik málo konkurentů. Přesto se podařilo cenu natlačit pod pět milionů korun.

Krátce po oficiálním představení se Porsche 911 GT3 dostalo i do českého konfigurátoru. Stojí 4.695.000 Kč, je tedy levnější než 911 Turbo (5.278.000 Kč) a o dost levnější než 911 Turbo S (6.159.000 Kč). Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace.

V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč.

Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. Prošívání sedadel může být šedé, červené či modré. Na lepší a více polohovatelná sedadla dosáhnete po zaplacení 69.780 Kč, plně skořepinová sedadla pak stojí 152.480 Kč.

Prošívání a různé hraní s barvičkami se nicméně neváže pouze na možnosti v konfigurátoru. Jako u většiny vozů Porsche si i zde můžete hrát dle libost v rámci luxusní divize Exclusive Manufaktur. Pokud budete chtít závodní ocelovou klec a přípravu na hlavní vypínač baterie, dostanete je zadarmo. Bez plně skořepinových sedadel to ale nepůjde.

Za zmínku určitě stojí i odlehčená střecha z karbonu za 101.300 Kč, nádrž na 90 litrů paliva za 5430 Kč či karbon-keramické brzdy za 261.570 Kč. Manuální převodovka i automatická převodovka PDK jsou standardem, stačí si jen vybrat. Paket Chrono se stopkami na palubní desce a počítačem pro měření kol na závodních okruzích stojí 13.550 Kč.

I 911 GT3 je pak možné vybavit LED Matrix světlomety, rozpoznáváním dopravních značek, kamerou pro couvání, ambientním osvětlením, lepším zabezpečením či audiosystémem Bose s 12 reproduktory o celkovém výkonu 570 Wattů.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud