Americkým vlastníkům automobilů značky Tesla přichází do poštovních schránek velmi vtipné letáky. Ty rozesílá texaský dealer značky Lexus a nabádá je, aby přijeli vyměnit svůj vůz právě za Lexus. Na letáku stojí: „Srandy jste si užili už dost, teď je čas na nulové kompromisy.“

Americkým vlastníkům automobilů značky Tesla přichází do poštovních schránek velmi vtipné letáky. Ty rozesílá texaský dealer značky Lexus a nabádá je, aby přijeli vyměnit svůj vůz právě za Lexus. Na letáku stojí: „Srandy jste si užili už dost, teď je čas na nulové kompromisy.“

Zatím není jisté, jak se dealer dostal k citlivým údajům majitelů Tesly a získal tak jejich adresy. Pokud se podíváme do minulosti, je souboj Japonců a Američanů už poměrně starou křivdou. V roce 2018 totiž Tesla zveřejnila, kdo si k nim jezdí vyměnit své auto nejčastěji.

Zatím není jisté, jak se dealer dostal k citlivým údajům majitelů Tesly a získal tak jejich adresy. Pokud se podíváme do minulosti, je souboj Japonců a Američanů už poměrně starou křivdou. V roce 2018 totiž Tesla zveřejnila, kdo si k nim jezdí vyměnit své auto nejčastěji.

Na prvním místě byli majitelé  Toyoty Prius . Pokud vás to zajímá i dále, tak celkové pořadí je následující - Toyota Prius,  BMW řady 3  , Honda Accord,  Honda Civic  a  Nissan Leaf . Toyota sama poté přiznala, že nástup Tesly Model 3 na trh byl silně znát na jejích prodejích. Stejné to bylo i příchodem Tesly Model S, která vrazila klín do prodejů luxusního sedanu  Lexus LS . Foto: Ondřej Lilling

Na prvním místě byli majitelé Toyoty Prius. Pokud vás to zajímá i dále, tak celkové pořadí je následující - Toyota Prius, BMW řady 3 , Honda Accord, Honda Civic a Nissan Leaf. Toyota sama poté přiznala, že nástup Tesly Model 3 na trh byl silně znát na jejích prodejích. Stejné to bylo i příchodem Tesly Model S, která vrazila klín do prodejů luxusního sedanu Lexus LS. | Foto: Ondřej Lilling

Toyota, a také její luxusní divize Lexus, se tak agresivních reklamních kampaní nebojí. Na konci roku 2018 například Lexus uvedl reklamu, ve které označil své hybridní vozy jako „samonabíjecí“, bez nutnosti měnit jízdní návyky či potřebou něco někam připojovat.

Toyota, a také její luxusní divize Lexus, se tak agresivních reklamních kampaní nebojí. Na konci roku 2018 například Lexus uvedl reklamu, ve které označil své hybridní vozy jako „samonabíjecí“, bez nutnosti měnit jízdní návyky či potřebou něco někam připojovat.

Současná letáková kampaň má pro zákazníky Tesly navíc připravenou slevu ve výši tisíc dolarů (22.700 Kč).  Foto: Ondřej Lilling

Současná letáková kampaň má pro zákazníky Tesly navíc připravenou slevu ve výši tisíc dolarů (22.700 Kč).  | Foto: Ondřej Lilling

Automobilky nyní všelijak ladí optimální zvuk, který budou jejich elektromobily vyluzovat. Většinou alespoň vzdáleně připomíná zvuk spalovacího motoru, někdy zní spíše jako vrnění v trolejbusu. Předepsaná pravidla na to nejsou, zvuk má mít jen určitou hlasitost a musí se měnit v závislosti na rychlosti. Foto: Tesla

Automobilky nyní všelijak ladí optimální zvuk, který budou jejich elektromobily vyluzovat. Většinou alespoň vzdáleně připomíná zvuk spalovacího motoru, někdy zní spíše jako vrnění v trolejbusu. Předepsaná pravidla na to nejsou, zvuk má mít jen určitou hlasitost a musí se měnit v závislosti na rychlosti. | Foto: Tesla

Lexus LS 500 AWD Foto: Ondřej Lilling

Lexus LS 500 AWD | Foto: Ondřej Lilling

Výrobci proto do svých elektromobilů instalují generátory vnějšího zvuku, které mají na pohyb automobilu upozornit.  V EU, ale i jinde ve světě, bude taková výbava dokonce povinná . Foto: Tesla

Výrobci proto do svých elektromobilů instalují generátory vnějšího zvuku, které mají na pohyb automobilu upozornit. V EU, ale i jinde ve světě, bude taková výbava dokonce povinná. | Foto: Tesla

Zatím není jisté, jak se dealer dostal k citlivým údajům majitelů Tesly a získal tak jejich adresy. Pokud se podíváme do minulosti, je souboj Japonců a Američanů už poměrně starou křivdou. V roce 2018 totiž Tesla zveřejnila, kdo si k nim jezdí vyměnit své auto nejčastěji.
Na prvním místě byli majitelé  Toyoty Prius . Pokud vás to zajímá i dále, tak celkové pořadí je následující - Toyota Prius,  BMW řady 3  , Honda Accord,  Honda Civic  a  Nissan Leaf . Toyota sama poté přiznala, že nástup Tesly Model 3 na trh byl silně znát na jejích prodejích. Stejné to bylo i příchodem Tesly Model S, která vrazila klín do prodejů luxusního sedanu  Lexus LS . Foto: Ondřej Lilling
Toyota, a také její luxusní divize Lexus, se tak agresivních reklamních kampaní nebojí. Na konci roku 2018 například Lexus uvedl reklamu, ve které označil své hybridní vozy jako „samonabíjecí“, bez nutnosti měnit jízdní návyky či potřebou něco někam připojovat.
Současná letáková kampaň má pro zákazníky Tesly navíc připravenou slevu ve výši tisíc dolarů (22.700 Kč).  Foto: Ondřej Lilling
8
Fotogalerie

Dealer Lexusu si vystřelil z majitelů Tesel. Chce je přetáhnout, nabízí směšnou slevu

Masivní letáková kampaň zastihla majitele vozů Tesla hlavně v Texasu. Prodejce Lexusů pro ně má zajímavou slevu.

Americkým vlastníkům automobilů Tesla přichází do poštovních schránek vtipné letáky. Ty rozesílá texaský dealer značky Lexus a nabádá je, aby přijeli vyměnit svůj vůz právě za Lexus. Na letáku stojí: „Srandy jste si užili už dost, teď je čas na nulové kompromisy.“

Zatím není jisté, jak se dealer dostal k citlivým údajům majitelů Tesly a získal tak jejich adresy. Pokud se podíváme do minulosti, je souboj Japonců a Američanů už poměrně starou křivdou. V roce 2018 totiž Tesla zveřejnila, kdo si k nim jezdí vyměnit své auto nejčastěji.

Na prvním místě byli majitelé Toyoty Prius. Pokud vás to zajímá i dále, celkové pořadí je následující: Toyota Prius, BMW řady 3 , Honda Accord, Honda Civic a Nissan Leaf. Toyota poté přiznala, že nástup Tesly Model 3 na trh byl silně znát na jejích prodejích. Stejné to bylo i příchodem Tesly Model S, která vrazila klín do prodejů luxusního sedanu Lexus LS.

Toyota a její luxusní divize Lexus se agresivních reklamních kampaní nebojí. Na konci roku 2018 například Lexus uvedl reklamu, ve které označil své hybridní vozy jako „samonabíjecí“, bez nutnosti měnit jízdní návyky či potřebou něco někam připojovat. Současná letáková kampaň má pro zákazníky Tesly navíc připravenou slevu ve výši tisíc dolarů (22.700 Kč). Vzhledem k tomu, že nejlevnější Lexus v Texasu stojí okolo 35.000 dolarů (asi 800.000 Kč), se tedy moc nepředal.

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

Doporučujeme

Články odjinud