Podpořit charakter vozu znamená v případě Defenderu řádně zpevnit podvozek a dodat pěknou porci síly pod kapotou. Pohodlný interiér je už třešničkou na dortu.
Obliba klasického Land Roveru Defender neutichá. Zatímco někteří zkoušeli moderní konverze na elektrický pohon, Osprey Custom Cars zůstal u klasického pojetí, které bychom asi všichni chtěli. Jak tomu u starších kusů bývá, vše začalo kompletním odstrojením na holý základ. Panely karoserie dostaly nádherný stříbrný lak Corris doplněný detaily s černým eloxováním. Hliníkové dveře mají černé panty i kliky, zatímco kabinu chrání externí rám.
Tmavé provedení zvolil úpravce i pro oblast světel, oba nárazníky a masku chladiče. Celkový dojem dotváří sladěná kola a plátěná střecha s odnímatelnými okny pomocí zipu. V noci cestu projasní LED světlomety, přičemž vzadu mají leštěné provedení. V případě defektu je na pevném rámu rezerva a když byste zapadli v bahně, pomůžou pevná tažná oka.
V Osprey Custom Cars očividně pracuje tým vyžadující pohodlí. Dokonce tu najdeme vyhřívané čelní sklo spolu se sedačkami, které už takovou raritou nejsou. Mají ale krásné kožené čalounění s diamantovým prošíváním kontrastní nití. Dotek moderny prezentuje 7palcové multimediální zařízení vybavené bezdrátovou komunikací s chytrými telefony. Další kamarádi se vejdou dozadu na sklopné lavice, takže s vámi mohou sdílet zážitek z osmireproduktorové audiosoustavy Rockford Fosgate.
Zcela určitě budete chtít s tímto Defederem vyrazit do terénu, kam samozřejmě potřebujete výkon. Tady je vše v pořádku, protože pod kapotu tým umístil obrovskou šestilitrovou V8 LS3 spojenou se šestistupňovým automatem. Vůz má rozsáhle upravený podvozek, jehož základ tvoří zesílené nápravy s redukční převodovkou LT230. Motor má na zakázku vyrobené svody i celý nový výfuk. Udržení správné teploty při zátěži má na starost chladič Grin s elektrickými ventilátory a nerezové potrubí chlazení oleje i brzdové kapaliny.