V krátkodobém horizontu se tedy můžeme těšit nejen na smršť novinek na baterie. Prvním krokem je alespoň částečně elektrifikovat každý vůz v nabídce, k čemuž pomůže nová 48V mild hybridní technika v modelech 208, 2008, 308, 3008, 5008 a 408. Zdroj: Peugeot

V krátkodobém horizontu se tedy můžeme těšit nejen na smršť novinek na baterie. Prvním krokem je alespoň částečně elektrifikovat každý vůz v nabídce, k čemuž pomůže nová 48V mild hybridní technika v modelech 208, 2008, 308, 3008, 5008 a 408. | Zdroj: Peugeot

Co se týče elektromobilů, nasazeny budou modely E-308 a E-308 SW s novým motorem o výkonu 115 kW (156 k) a dojezdem 400 kilometrů dle WLTP. Ty slibují velmi zajímavou spotřebu 12,7 kWh/100 km. Dále se můžeme těšit na E-408, E-3008 a E-5008. Zdroj: Peugeot

Co se týče elektromobilů, nasazeny budou modely E-308 a E-308 SW s novým motorem o výkonu 115 kW (156 k) a dojezdem 400 kilometrů dle WLTP. Ty slibují velmi zajímavou spotřebu 12,7 kWh/100 km. Dále se můžeme těšit na E-408, E-3008 a E-5008. | Zdroj: Peugeot

Nová generace chystaných bateriových vozů hodlá těžit z moderních platforem, které umožní vyladit proporce, zvětšit vnitřní prostor a také nasadit dokonalejší systémy pro asistovanou či autonomní jízdu. Zdroj: Peugeot

Nová generace chystaných bateriových vozů hodlá těžit z moderních platforem, které umožní vyladit proporce, zvětšit vnitřní prostor a také nasadit dokonalejší systémy pro asistovanou či autonomní jízdu. | Zdroj: Peugeot

Za nějaký čas se seznámíme s novým designovým jazykem, který bude zřejmě vycházet z nedávno představeného konceptu Inception. Zdroj: Peugeot

Za nějaký čas se seznámíme s novým designovým jazykem, který bude zřejmě vycházet z nedávno představeného konceptu Inception. | Zdroj: Peugeot

Důraz bude kladen na použití ekologických materiálů a zvýšení životnosti vozů. Ta momentálně u aut se spalovacími motory činí 15 let, u bateriových vozidel se má jednat o 20 až 25 let. Zdroj: Peugeot

Důraz bude kladen na použití ekologických materiálů a zvýšení životnosti vozů. Ta momentálně u aut se spalovacími motory činí 15 let, u bateriových vozidel se má jednat o 20 až 25 let. | Zdroj: Peugeot

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. Zdroj: Peugeot

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. | Zdroj: Peugeot

Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze (na snímku modely 308 a 308 SW) se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.  Zdroj: Peugeot

Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze (na snímku modely 308 a 308 SW) se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.  | Zdroj: Peugeot

Nový hybridní ústrojí pro Peugeoty 3008 a 5008 bude tvořeno novým benzinovým motorem PureTech s výkonem 100 kW (136 k), kombinovaným s rovněž novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou a 48V baterií. Jeho výhodou má být až o 15 procent nižší spotřeba, hodit se bude i vyšší točivý moment ve spodním spektru otáčkoměru. Zdroj: Peugeot

Nový hybridní ústrojí pro Peugeoty 3008 a 5008 bude tvořeno novým benzinovým motorem PureTech s výkonem 100 kW (136 k), kombinovaným s rovněž novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou a 48V baterií. Jeho výhodou má být až o 15 procent nižší spotřeba, hodit se bude i vyšší točivý moment ve spodním spektru otáčkoměru. | Zdroj: Peugeot

Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 - na snímku. Zdroj: Peugeot

Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 - na snímku. | Zdroj: Peugeot

 Peugeot 

| Peugeot 

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Peugeot 

| Peugeot 

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

 Zdroj: Peugeot

| Zdroj: Peugeot

Co se týče elektromobilů, nasazeny budou modely E-308 a E-308 SW s novým motorem o výkonu 115 kW (156 k) a dojezdem 400 kilometrů dle WLTP. Ty slibují velmi zajímavou spotřebu 12,7 kWh/100 km. Dále se můžeme těšit na E-408, E-3008 a E-5008. Zdroj: Peugeot
Nová generace chystaných bateriových vozů hodlá těžit z moderních platforem, které umožní vyladit proporce, zvětšit vnitřní prostor a také nasadit dokonalejší systémy pro asistovanou či autonomní jízdu. Zdroj: Peugeot
Za nějaký čas se seznámíme s novým designovým jazykem, který bude zřejmě vycházet z nedávno představeného konceptu Inception. Zdroj: Peugeot
Důraz bude kladen na použití ekologických materiálů a zvýšení životnosti vozů. Ta momentálně u aut se spalovacími motory činí 15 let, u bateriových vozidel se má jednat o 20 až 25 let. Zdroj: Peugeot
20
Fotogalerie

Peugeot představil plány elektrifikace: Pět modelů na baterky během dvou let, dojezd až 700 km

Automobilka přichází s novou strategií E-Lion. Kromě elektromobilů ve Francii chystají i mild hybridy a zcela nový design.

Plánem Peugeotu je prodávat v Evropě od roku 2030 výhradně elektromobily. Stejně jako ostatní výrobci se k tomuto cíli chce přiblížit produkty i službami. V krátkodobém horizontu se tedy můžeme těšit nejen na smršť novinek na baterie.

Prvním krokem je aspoň částečně elektrifikovat každý vůz v nabídce, k čemuž pomůže 48V mild-hybridní technika v modelech 208, 2008, 308, 3008, 5008 a 408. Pohon zajistí nová generace benzinového motoru PureTech s výkonem 74 kW (100 k) a 100 kW (136 k), kombinovaná s elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou E-DCS6, která díky integrovanému elektromotoru dodá dalších 21 kW (28,5 k). Ústrojí má zajistit o 15 % nižší spotřebu (než u 3008 s emisemi 126 g CO2 na kilometr) a po městech jezdit z více než poloviny jen na elektřinu.

Co se týče elektromobilů, nasazeny budou modely E-308 a E-308 SW s novým motorem o výkonu 115 kW (156 k) a dojezdem 400 kilometrů dle WLTP. Ty slibují velmi zajímavou spotřebu 12,7 kWh/100 km. Dále se můžeme těšit na E-408, E-3008 a E-5008. U posledních dvou vozů si Peugeot klade nemalé cíle, menší SUV přijde v druhé polovině letošního roku s novou generací, která má nabídnout tři konfigurace elektrického pohonu (včetně dvoumotorové) a zcela novou platformu STLA. Dojezd má být až 700 kilometrů. Větší E-5008 dorazí v těsném závěsu.

Nová generace chystaných bateriových vozů hodlá těžit z moderních platforem, které umožní vyladit proporce, zvětšit vnitřní prostor a také nasadit dokonalejší systémy pro asistovanou či autonomní jízdu. Za nějaký čas se seznámíme s novým designovým jazykem - zřejmě po vzoru nedávno představeného konceptu Inception. Důraz bude kladen na použití ekologických materiálů a zvýšení životnosti vozů. Ta momentálně u aut se spalovacími motory činí 15 let, u bateriových vozidel se má jednat o 20 až 25 let.

Zákazníci rovněž mají mít možnost vozy snadno koupit přes internet, dobíjet doma z wallboxů a na cestách kdekoliv díky snadnému přístupu k různým sítím nabíječek.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud