Bytelný off-road do půl milionu? Ano, přesně takový cíl si dala čínská automobilka skupina Cherry, když přenesla do sériové podoby koncept TX. Zdroj: Jetour

Bytelný off-road do půl milionu? Ano, přesně takový cíl si dala čínská automobilka skupina Cherry, když přenesla do sériové podoby koncept TX. | Zdroj: Jetour

Vzhledem k tomu, že jde o plnohodnotné terénní auto konkurující zavedenému Tanku 300, ponese příhodné jméno Jetour Traveller. Zdroj: Wheelsage

Vzhledem k tomu, že jde o plnohodnotné terénní auto konkurující zavedenému Tanku 300, ponese příhodné jméno Jetour Traveller. | Zdroj: Wheelsage

Jetour plánuje širokou nabídku pohonných jednotek se zážehovými motory o objemech 1.5, 1.6 a 2.0 litru. Příznivci ekologie a nízké spotřeby spíše sáhnou po jednom ze dvou  plug-in hybridů . Zdroj: Jetour

Jetour plánuje širokou nabídku pohonných jednotek se zážehovými motory o objemech 1.5, 1.6 a 2.0 litru. Příznivci ekologie a nízké spotřeby spíše sáhnou po jednom ze dvou plug-in hybridů. | Zdroj: Jetour

Základní model je pětimístný, ale verze s prodlouženým rozvorem už nabídne sedm sedadel. Zdroj: Jetour

Základní model je pětimístný, ale verze s prodlouženým rozvorem už nabídne sedm sedadel. | Zdroj: Jetour

Multifunkční volant s plochými stranami má bytelná tlačítka a veškeré jízdní údaje se řidiči zobrazují na digitálním přístrojovém štítu. Samostatným monumentem je velká dotyková obrazovka infotainmentu. Zdroj: Jetour

Multifunkční volant s plochými stranami má bytelná tlačítka a veškeré jízdní údaje se řidiči zobrazují na digitálním přístrojovém štítu. Samostatným monumentem je velká dotyková obrazovka infotainmentu. | Zdroj: Jetour

Najdeme v něm kus  Forda Bronco  i nového  Land Roveru Defender , ale překvapivě ani trochu  Porsche . Zdroj: Land Rover

Najdeme v něm kus Forda Bronco i nového Land Roveru Defender, ale překvapivě ani trochu Porsche. | Zdroj: Land Rover

To je škoda, protože Traveller navrhnul designér Hakan Saracoglu, který pracoval u Porsche na modelech  Cayman  a  918 Spyder . Porsche 

To je škoda, protože Traveller navrhnul designér Hakan Saracoglu, který pracoval u Porsche na modelech Cayman 918 Spyder. | Porsche 

Vzhledem k tomu, že jde o plnohodnotné terénní auto konkurující zavedenému Tanku 300, ponese příhodné jméno Jetour Traveller. Zdroj: Wheelsage
Jetour plánuje širokou nabídku pohonných jednotek se zážehovými motory o objemech 1.5, 1.6 a 2.0 litru. Příznivci ekologie a nízké spotřeby spíše sáhnou po jednom ze dvou  plug-in hybridů . Zdroj: Jetour
Základní model je pětimístný, ale verze s prodlouženým rozvorem už nabídne sedm sedadel. Zdroj: Jetour
Multifunkční volant s plochými stranami má bytelná tlačítka a veškeré jízdní údaje se řidiči zobrazují na digitálním přístrojovém štítu. Samostatným monumentem je velká dotyková obrazovka infotainmentu. Zdroj: Jetour
7
Fotogalerie

Designér od Porsche vykradl slavné značky a vznikl off-road za půl milionu. Nabídka pohonů je více než pestrá

Nejnovější přírůstek skupiny Cherry vypadá slibně. Uveze až sedm cestujících a terénu se rozhodně nezalekne.

Bytelný off-road do půl milionu? Ano, přesně takový cíl si dala čínská automobilka skupina Cherry, když přenesla do sériové podoby koncept TX. Vzhledem k tomu, že jde o plnohodnotné terénní auto konkurující zavedenému Tanku 300, ponese příhodné jméno Jetour Traveller. Na rozdíl od stejnojmenného Peugeotu neodveze devět cestujících, ale i tak vyhoví velké rodině. Základní model je pětimístný, ale verze s prodlouženým rozvorem už nabídne sedm sedadel.

Není překvapením, že čínské auto čerpá po designové stránce z ostatních modelů velkých automobilek. Najdeme v něm kus Forda Bronco i nového Land Roveru Defender, ale překvapivě ani trochu Porsche. To je škoda, protože Traveller navrhnul designér Hakan Saracoglu, který pracoval u Porsche na modelech Cayman 918 Spyder.

Jetour plánuje širokou nabídku pohonných jednotek se zážehovými motory o objemech 1,5, 1,6 a 2,0 litru. Příznivci ekologie a nízké spotřeby spíše sáhnou po jednom ze dvou plug-in hybridů. V závislosti na verzi přenáší výkon na kola klasický osmistupňový, nebo sedmistupňový dvouspojkový automat. Vzhledem k ambicím výletů do terénu nabídne značka velké množství doplňků a příslušenství.

Interiér spojuje digitální minimalismus hodnotným vzhledem a kvalitně vypadajícími materiály. Multifunkční volant s plochými stranami má bytelná tlačítka a veškeré jízdní údaje se řidiči zobrazují na digitálním přístrojovém štítu. Samostatným monumentem je velká dotyková obrazovka infotainmentu.

Cenu můžeme jen závidět. Základní model vyjde v přepočtu na 487.000 Kč. Cena plug-in hybridů by se měla pohybovat mezi 639 až 672 tisíci korunami. Jetour Traveller na trh vstoupí začátkem března.

Doporučujeme

Články odjinud