„Fanoušci Jeepu se za poslední roky dožadovali produkčního Wrangleru s V8 a nový koncept Wrangler Rubicon 392 je náznakem, že by se jejich sen mohl brzo splnit,“ komentoval letos v červenci Jeep  svůj počin s osmiválcem pod kapotou . | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

„Fanoušci Jeepu se za poslední roky dožadovali produkčního Wrangleru s V8 a nový koncept Wrangler Rubicon 392 je náznakem, že by se jejich sen mohl brzo splnit,“ komentoval letos v červenci Jeep svůj počin s osmiválcem pod kapotou. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

A sen nakonec americká značka opravdu plní, jelikož nyní představuje sériovou verzi Wrangleru Rubicon 392 jakožto vrcholnou verzi ikonického off-roadu. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

A sen nakonec americká značka opravdu plní, jelikož nyní představuje sériovou verzi Wrangleru Rubicon 392 jakožto vrcholnou verzi ikonického off-roadu. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

Určitě potěší, že od konceptu se mnoho nezměnilo, a když už, tak k lepšímu. Rubicon 392 tedy pohání stejný 6,4litrový, atmosféricky plněný V8 Hemi jako v konceptu... | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

Určitě potěší, že od konceptu se mnoho nezměnilo, a když už, tak k lepšímu. Rubicon 392 tedy pohání stejný 6,4litrový, atmosféricky plněný V8 Hemi jako v konceptu... | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

...teď však produkuje celých 470 koní (346 kW), tedy o dalších 20 koní (15 kW) více, a točivý moment 637 N.m (původně 610 N.m). | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

...teď však produkuje celých 470 koní (346 kW), tedy o dalších 20 koní (15 kW) více, a točivý moment 637 N.m (původně 610 N.m). | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s redukcí. Stálý pohon 4x4 se čtyřmi jízdními režimy nechybí, stejně jako uzamykatelné diferenciály nebo elektricky odpojitelný přední stabilizátor. | Jeep Wrangler Rubicon 392  Zdroj: Jeep

Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s redukcí. Stálý pohon 4x4 se čtyřmi jízdními režimy nechybí, stejně jako uzamykatelné diferenciály nebo elektricky odpojitelný přední stabilizátor. | Jeep Wrangler Rubicon 392  | Zdroj: Jeep

Ačkoliv osmiválcový Wrangler stále hledí na jízdu mimo zpevněné silnice, Jeep zmiňuje schopnost akcelerace z nuly na 96 km/h za 4,5 sekundy a pokoření čtvrt míle za rovných 13 sekund. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

Ačkoliv osmiválcový Wrangler stále hledí na jízdu mimo zpevněné silnice, Jeep zmiňuje schopnost akcelerace z nuly na 96 km/h za 4,5 sekundy a pokoření čtvrt míle za rovných 13 sekund. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

Rubiconu 392 nicméně zůstávají z konceptu i vysokopevnostní nápravy Dana 44, tlumiče Fox, o dalších 50 mm vyšší světlá výška a posílená brzdová soustava. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

Rubiconu 392 nicméně zůstávají z konceptu i vysokopevnostní nápravy Dana 44, tlumiče Fox, o dalších 50 mm vyšší světlá výška a posílená brzdová soustava. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

Standardem jsou také 33palcové off-road pneumatiky obuté na 17palcových kolech. Průchodnost terénem je tedy dále zlepšena a Jeep uvádí možnost brodění vodou do hloubky 825 mm. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep 

Standardem jsou také 33palcové off-road pneumatiky obuté na 17palcových kolech. Průchodnost terénem je tedy dále zlepšena a Jeep uvádí možnost brodění vodou do hloubky 825 mm. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep 

Jako vrchol nabídky se dočkal Rubicon 392 kromě vizuálních změn na exteriéru také nového přístrojového štítu a výbavy doplněné o prvky... | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

Jako vrchol nabídky se dočkal Rubicon 392 kromě vizuálních změn na exteriéru také nového přístrojového štítu a výbavy doplněné o prvky... | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

...za které byste u nižších úrovní Wrangleru museli připlácet, a to včetně posledních asistenčních a bezpečnostních funkcí. Dále si budou moci zákazníci vylepšit osmiválcový Jeep i řadou doplňků divize Mopar. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

...za které byste u nižších úrovní Wrangleru museli připlácet, a to včetně posledních asistenčních a bezpečnostních funkcí. Dále si budou moci zákazníci vylepšit osmiválcový Jeep i řadou doplňků divize Mopar. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

Cenovku Rubiconu 392 zatím Jeep nezveřejnil a rovněž není jasné, zda bude osmiválec dostupný i pro kratší třídveřovou karoserii. Do prodeje se model chystá na začátku příštího roku. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

Cenovku Rubiconu 392 zatím Jeep nezveřejnil a rovněž není jasné, zda bude osmiválec dostupný i pro kratší třídveřovou karoserii. Do prodeje se model chystá na začátku příštího roku. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

V Evropské nabídce bychom ho nečekali, individuální import by však mohl chtíč po osmiválcovém Jeepu uspokojit. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

V Evropské nabídce bychom ho nečekali, individuální import by však mohl chtíč po osmiválcovém Jeepu uspokojit. | Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep

| Jeep Wrangler Rubicon 392 | Zdroj: Jeep

A sen nakonec americká značka opravdu plní, jelikož nyní představuje sériovou verzi Wrangleru Rubicon 392 jakožto vrcholnou verzi ikonického off-roadu. | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep
Určitě potěší, že od konceptu se mnoho nezměnilo, a když už, tak k lepšímu. Rubicon 392 tedy pohání stejný 6,4litrový, atmosféricky plněný V8 Hemi jako v konceptu... | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep
...teď však produkuje celých 470 koní (346 kW), tedy o dalších 20 koní (15 kW) více, a točivý moment 637 N.m (původně 610 N.m). | Jeep Wrangler Rubicon 392 Zdroj: Jeep
Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s redukcí. Stálý pohon 4x4 se čtyřmi jízdními režimy nechybí, stejně jako uzamykatelné diferenciály nebo elektricky odpojitelný přední stabilizátor. | Jeep Wrangler Rubicon 392  Zdroj: Jeep
28
Fotogalerie

Jeep Wrangler V8 je realitou. Rubicon 392 míří do výroby s výkonem 470 koní

Myšlenka uvedená původním konceptem jde opravdu do výroby. Samozřejmě ale potěší hlavně zájemce v USA.

„Fanoušci Jeepu se za poslední roky dožadovali produkčního Wrangleru s V8 a nový koncept Wrangler Rubicon 392 je náznakem, že by se jejich sen mohl brzo splnit,“ komentoval letos v červenci Jeep svůj počin s osmiválcem pod kapotou. A sen nakonec americká značka opravdu plní, jelikož nyní představuje sériovou verzi Wrangleru Rubicon 392 jakožto vrcholnou verzi ikonického off-roadu.

Určitě potěší, že od konceptu se mnoho nezměnilo, a když už, tak k lepšímu. Rubicon 392 tedy pohání stejný 6,4litrový, atmosféricky plněný V8 Hemi jako v konceptu, teď však produkuje celých 470 koní (346 kW), tedy o dalších 20 koní (15 kW) více, a točivý moment 637 N.m (původně 610 N.m).

Motor je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou s redukcí. Stálý pohon 4x4 se čtyřmi jízdními režimy nechybí, stejně jako uzamykatelné diferenciály nebo elektricky odpojitelný přední stabilizátor. Ačkoliv osmiválcový Wrangler stále hledí na jízdu mimo zpevněné silnice, Jeep zmiňuje schopnost akcelerace z nuly na 96 km/h za 4,5 sekundy a pokoření čtvrt míle za rovných 13 sekund.

Rubiconu 392 nicméně zůstávají z konceptu i vysokopevnostní nápravy Dana 44, tlumiče Fox, o dalších 50 mm vyšší světlá výška a posílená brzdová soustava. Standardem jsou také 33palcové off-road pneumatiky obuté na 17palcových kolech. Průchodnost terénem je tedy dále zlepšena a Jeep uvádí možnost brodění vodou do hloubky 825 mm.

Jako vrchol nabídky se dočkal Rubicon 392 kromě vizuálních změn na exteriéru také nového přístrojového štítu a výbavy doplněné o prvky, za které byste u nižších úrovní Wrangleru museli připlácet, a to včetně posledních asistenčních a bezpečnostních funkcí. Dále si budou moci zákazníci vylepšit osmiválcový Jeep i řadou doplňků divize Mopar.

Cenovku Rubiconu 392 zatím Jeep nezveřejnil a rovněž není jasné, zda bude osmiválec dostupný i pro kratší třídveřovou karoserii. Do prodeje se model chystá na začátku příštího roku. V Evropské nabídce bychom ho nečekali, individuální import by však mohl chtíč po osmiválcovém Jeepu uspokojit.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud