Jednou možná, ovšem nyní ten správný čas ještě nepřišel. Porsche potřebuje potěšit všechny své zákazníky, včetně těch, kteří ctí tradici.
V nedávné době se začalo nad automobilkou Porsche přimhuřovat nejedno petrolheadské oko. Po oznámení Taycanu, prvního elektromobilu značky, a také po uveřejnění nové 911, která je připravena na hybridizaci, se čistokrevní puristé už chtěli začít bouřit.
Naštěstí tu ale pořád je divize GT, kterou vede Andreas Preuninger. Podle něj prý elektrifikace v současné době rozhodně není v plánu. Varianty GT od Porsche tak zůstanou čistokrevnými sporťáky, bez elektrických zkrášlovadel. Alespoň prozatím.
Preuninger prozradil britskému magazínu Autocar, že je v rámci značky Porsche důležité se soustředit na tři pilíře - hybridní, kompletně elektrický a samozřejmě ten čistokrevný, typický pro sportovní vozy Porsche. Že to myslí opravdu vážně, dokazuje i poslední počin automobilky, Porsche 718 GT4 s atmosférickým šestiválcem.
Preuninger se zdá, jako neústupný nadšenec a tudíž člověk na svém místě. Dává si proto pozor, aby si vedení značky moc dobře uvědomovalo, jak je tato divize pro budoucnost značky důležitá. Přeci jen, sportovní vozy v té nejčistší definici patří k DNA Porsche již od nepaměti.
Na závěr dodal: „Nabízíme různá auta, abychom uspokojili potřeby různých zákazníků, a to alespoň na tak dlouho, dokud si naše vozy budou chtít kupovat a užívat. Proč bychom s tím tedy měli přestat?“