Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Tesla musí vyrábět více aut a také se musí dařit je prodávat. Již poněkolikáté totiž nenaplnila roční plán a investoři jsou z toho nesví. Nicméně rok 2019 vypadá pro Teslu zatím dobře. Zahájili výstavbu továrny  v Číně  a na řadě je Evropa.

Tesla musí vyrábět více aut a také se musí dařit je prodávat. Již poněkolikáté totiž nenaplnila roční plán a investoři jsou z toho nesví. Nicméně rok 2019 vypadá pro Teslu zatím dobře. Zahájili výstavbu továrny v Číně a na řadě je Evropa.

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Podle Muska nemá Tesla jinou možnost. Je potřeba snížit personální náklady, aby se Tesla  Model 3  mohla nabízet levněji než doposud. Pálit to bude i některé dodavatele, kteří se prý seškrtají jen na ty nejnutnější. Hned poté plánuje Musk zrychlit produkci Modelu 3.

Podle Muska nemá Tesla jinou možnost. Je potřeba snížit personální náklady, aby se Tesla Model 3 mohla nabízet levněji než doposud. Pálit to bude i některé dodavatele, kteří se prý seškrtají jen na ty nejnutnější. Hned poté plánuje Musk zrychlit produkci Modelu 3.

I přes  rekordní rok  má Tesla stále mizivé zisky. Elon Musk se proto rozhodl jednat a budou padat hlavy. V situaci, ve které jinde snižují výrobní a provozní náklady, bude Tesla redukovat počet zaměstnanců na hlavní poměr, konkrétně o sedm procent. Při současném počtu okolo 45.000 zaměstnanců to tedy dělá přes 3000 lidí bez práce. Seškrtat stravenky zřejmě nestačí.

I přes rekordní rok má Tesla stále mizivé zisky. Elon Musk se proto rozhodl jednat a budou padat hlavy. V situaci, ve které jinde snižují výrobní a provozní náklady, bude Tesla redukovat počet zaměstnanců na hlavní poměr, konkrétně o sedm procent. Při současném počtu okolo 45.000 zaměstnanců to tedy dělá přes 3000 lidí bez práce. Seškrtat stravenky zřejmě nestačí.

Model 3 lze objednávat už i v Evropě

Model 3 lze objednávat už i v Evropě

V současné době to vypadá, že ani již objednané baterie nedostanou mnozí výrobci elektromobilů dříve než v polovině příštího roku.

V současné době to vypadá, že ani již objednané baterie nedostanou mnozí výrobci elektromobilů dříve než v polovině příštího roku.

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Zřejmě jim tedy nezbyde nic jiného, než urychlit své záměry na vybudování vlastních továren na baterie.

Zřejmě jim tedy nezbyde nic jiného, než urychlit své záměry na vybudování vlastních továren na baterie.

Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
23
Fotogalerie

Výroba Tesly Model 3 se snad už opravdu rozběhla. Sklady se plní

U distribučního centra ve Fremontu v Kalifornii se podařilo nafilmovat stovky zaparkovaných vozů Tesla Model 3, které jsou připraveny k distribuci zákazníkům.

I když se Tesle podařilo během prvních pěti měsíců od zahájení výroby vozu Model 3 jen 580 kusů, nyní se zdá, že aut, která si objednali třeba už v roce 2016, se první tisícovky zákazníků dočkají ještě do konce tohoto roku. A údajně to mají být opravdoví reální zákazníci, tedy ne pouze zaměstnanci firmy a jejich rodinní příslušníci.

Videa natočená v distribučních centrech Tesly ukazují, že tamější plochy jsou již zaplněná stovkami hotových aut. Tesla slibuje, že ještě do konce roku se podaří docílit výrobního tempa 1000 aut za týden. Na konci prvního čtvrtletí roku 2018 to pak má být dokonce 5000 kusů týdně.

Tesla Model 3 je nejmenším a nejlevnějším vozem této americké značky. Dojezd základního provedení činí 346 kilometrů a zrychlení z nuly na stovku nastane za šest sekund.

Prohlédněte si oficiální snímky vozu:

01.jpg02.jpg03.jpg

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud