Pokud jste měli štěstí a dostali se začátkem měsíce na výstavu SEMA do Las Vegas, mohli jste mít šanci potkat hereckou hvězdu Kevina Harta. Salvaggio Design

Pokud jste měli štěstí a dostali se začátkem měsíce na výstavu SEMA do Las Vegas, mohli jste mít šanci potkat hereckou hvězdu Kevina Harta. | Salvaggio Design

Ten se sem přijel osobně podívat na svůj nejnovější přírůstek do sbírky. Salvaggio Design

Ten se sem přijel osobně podívat na svůj nejnovější přírůstek do sbírky. | Salvaggio Design

Úpravce Salvaggio Design mu postavil vytouženého Buicka Regal Grand National T-Top. Salvaggio Design

Úpravce Salvaggio Design mu postavil vytouženého Buicka Regal Grand National T-Top. | Salvaggio Design

Ten sice dostal moderní techniku, ale ve velké míře se dbalo na zachování původního ducha. Salvaggio Design

Ten sice dostal moderní techniku, ale ve velké míře se dbalo na zachování původního ducha. | Salvaggio Design

Například na karoserii nenajdeme žádné výstřelky. Salvaggio Design

Například na karoserii nenajdeme žádné výstřelky. | Salvaggio Design

Naopak, designéři se snažili nechat vyniknout čistě linie originálu, které podpořili vkusnými detaily. Salvaggio Design

Naopak, designéři se snažili nechat vyniknout čistě linie originálu, které podpořili vkusnými detaily. | Salvaggio Design

Nový přední nárazník si uchovává hranatý tvar, ale byl upraven pro zlepšení aerodynamiky a účinnější chlazení nového motoru. Salvaggio Design

Nový přední nárazník si uchovává hranatý tvar, ale byl upraven pro zlepšení aerodynamiky a účinnější chlazení nového motoru. | Salvaggio Design

Černý lak si zbytečně nehraje s odlesky ani perletí, čímž opět podporuje autenticitu. Salvaggio Design

Černý lak si zbytečně nehraje s odlesky ani perletí, čímž opět podporuje autenticitu. | Salvaggio Design

Dotek moderny prezentují na míru vyrobené kliky dveří a díly z karbonu. Salvaggio Design

Dotek moderny prezentují na míru vyrobené kliky dveří a díly z karbonu. | Salvaggio Design

Konkrétně se jedná o část kapoty, zpětná zrcátka a zadní spoiler. Salvaggio Design

Konkrétně se jedná o část kapoty, zpětná zrcátka a zadní spoiler. | Salvaggio Design

Karbonové vlákno se skvěle hodí, protože je lehké a při tmavém schématu vozu nenápadné. Salvaggio Design

Karbonové vlákno se skvěle hodí, protože je lehké a při tmavém schématu vozu nenápadné. | Salvaggio Design

Proto se Salvaggio rozhodl pro jeho rozsáhlé použití také v interiéru. Salvaggio Design

Proto se Salvaggio rozhodl pro jeho rozsáhlé použití také v interiéru. | Salvaggio Design

Ten je čalouněn modro-béžovou kůží s perforací. Salvaggio Design

Ten je čalouněn modro-béžovou kůží s perforací. | Salvaggio Design

Dále zde najdeme dekory z hliníku doprovázené bronzovými detaily, jejichž odstín byl inspirován Batmanovou přezkou opasku. Salvaggio Design

Dále zde najdeme dekory z hliníku doprovázené bronzovými detaily, jejichž odstín byl inspirován Batmanovou přezkou opasku. | Salvaggio Design

Hart svému Buicku Regal přezdívá „Dark Knight“ a asi chápete, že palebná síla bude oproti osmdesátkám náležitě posílená. Salvaggio Design

Hart svému Buicku Regal přezdívá „Dark Knight“ a asi chápete, že palebná síla bude oproti osmdesátkám náležitě posílená. | Salvaggio Design

Samozřejmě by stavbu usnadnilo vsadit dopředu V8 LS jak tomu bývá v drtivé většině úprav. Salvaggio Design

Samozřejmě by stavbu usnadnilo vsadit dopředu V8 LS jak tomu bývá v drtivé většině úprav. | Salvaggio Design

Práce na pohonné jednotce byly ale svěřeny specialistům z Gearhead Fabrications, kteří zvolili bi-turbo šestiválec LF4 o objemu 3.6 litru z  Cadillacu ATS-V. Salvaggio Design

Práce na pohonné jednotce byly ale svěřeny specialistům z Gearhead Fabrications, kteří zvolili bi-turbo šestiválec LF4 o objemu 3.6 litru z  Cadillacu ATS-V. | Salvaggio Design

Temný rytíř má tak správný počet válců i přeplňování. Salvaggio Design

Temný rytíř má tak správný počet válců i přeplňování. | Salvaggio Design

Původní sestavu totiž nahradilo jediné turbodmychadlo od Boost Labs. Salvaggio Design

Původní sestavu totiž nahradilo jediné turbodmychadlo od Boost Labs. | Salvaggio Design

Technici na motoru strávili 45 hodin jen pečlivou izolací elektrické soustavy. Salvaggio Design

Technici na motoru strávili 45 hodin jen pečlivou izolací elektrické soustavy. | Salvaggio Design

V základu měl motor výkon 346 kW se 603 N.m. Salvaggio Design

V základu měl motor výkon 346 kW se 603 N.m. | Salvaggio Design

Nyní je vyladěn na 485 kW při použití 103oktanového paliva. Salvaggio Design

Nyní je vyladěn na 485 kW při použití 103oktanového paliva. | Salvaggio Design

To je přibližně dvojnásobek oproti původnímu vozu z roku 1987. Salvaggio Design

To je přibližně dvojnásobek oproti původnímu vozu z roku 1987. | Salvaggio Design

Gearhead Fabrications tvrdí, že instalací speciální vačky by šlo hranici posunout až na 522 kW. Salvaggio Design

Gearhead Fabrications tvrdí, že instalací speciální vačky by šlo hranici posunout až na 522 kW. | Salvaggio Design

Soustava je spojená s osmistupňovým automatem Cadillac a výkon je posílán na zadní nápravu. Salvaggio Design

Soustava je spojená s osmistupňovým automatem Cadillac a výkon je posílán na zadní nápravu. | Salvaggio Design

Ta je čtyřprvková s panhardskou tyčí. Vpředu najdeme modul X-Gen 595 od Detroit Speed ​​& Engineering. Salvaggio Design

Ta je čtyřprvková s panhardskou tyčí. Vpředu najdeme modul X-Gen 595 od Detroit Speed ​​& Engineering. | Salvaggio Design

Udržet koně na uzdě a ve správném směru pomáhá na zakázku vyrobené šasi pomocí metody TIG svařování. Salvaggio Design

Udržet koně na uzdě a ve správném směru pomáhá na zakázku vyrobené šasi pomocí metody TIG svařování. | Salvaggio Design

Hlavní práce ale zůstává na šestipístkových brzdách Brembo GT a čtyřpístkové sadě vzadu. Salvaggio Design

Hlavní práce ale zůstává na šestipístkových brzdách Brembo GT a čtyřpístkové sadě vzadu. | Salvaggio Design

Kola HRE obouvají pneumatiky Toyo v rozměrech  265/30 R19 vpředu a 325/30 R19 vzadu. Salvaggio Design

Kola HRE obouvají pneumatiky Toyo v rozměrech  265/30 R19 vpředu a 325/30 R19 vzadu. | Salvaggio Design

Je to řešení jeho dilema, jak si užít oblíbený model, aniž by jakkoliv utrpěl jeho zcela originální Buick GNX, který si nadále hoví v bezpečí garáže. Salvaggio Design

Je to řešení jeho dilema, jak si užít oblíbený model, aniž by jakkoliv utrpěl jeho zcela originální Buick GNX, který si nadále hoví v bezpečí garáže. | Salvaggio Design

V této sestavě může Kevin Hart využívat vůz k dennímu ježdění. Salvaggio Design

V této sestavě může Kevin Hart využívat vůz k dennímu ježdění. | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart Salvaggio Design

Buicka Regal Grand National T-Top, Kevin Hart | Salvaggio Design

Ten se sem přijel osobně podívat na svůj nejnovější přírůstek do sbírky. Salvaggio Design
Úpravce Salvaggio Design mu postavil vytouženého Buicka Regal Grand National T-Top. Salvaggio Design
Ten sice dostal moderní techniku, ale ve velké míře se dbalo na zachování původního ducha. Salvaggio Design
Například na karoserii nenajdeme žádné výstřelky. Salvaggio Design
39
Fotogalerie

Americký komik se pochlubil svým novým restomodem. Speciální Buick Regal se pyšní výkonem 485 kW

Kevin Hart vyřešil dilema. Originálního Biucka může nechat v garáží a užívat si moderní restomod.

Pokud jste měli štěstí a dostali se začátkem měsíce na výstavu SEMA do Las Vegas, mohli jste mít šanci potkat hereckou hvězdu Kevina Harta. Ten se sem přijel osobně podívat na svůj nejnovější přírůstek do sbírky. Úpravce Salvaggio Design mu postavil vytouženého Buicka Regal Grand National T-Top.

Ten sice dostal moderní techniku, ale ve velké míře se dbalo na zachování původního ducha. Například na karoserii nenajdeme žádné výstřelky. Naopak, designéři se snažili nechat vyniknout čisté linie originálu, které podpořili vkusnými detaily.

Nový přední nárazník si uchovává hranatý tvar, ale byl upraven pro zlepšení aerodynamiky a účinnější chlazení nového motoru. Černý lak si zbytečně nehraje s odlesky ani perletí, čímž opět podporuje autenticitu. Dotek moderny prezentují na míru vyrobené kliky dveří a díly z karbonu. Konkrétně se jedná o část kapoty, zpětná zrcátka a zadní spoiler.

Karbonové vlákno se skvěle hodí, protože je lehké a při tmavém schématu vozu nenápadné. Proto se Salvaggio rozhodl pro jeho rozsáhlé použití také v interiéru. Ten je čalouněn modro-béžovou kůží s perforací. Dále zde najdeme dekory z hliníku doprovázené bronzovými detaily, jejichž odstín byl inspirován Batmanovou přezkou opasku.

Hart svému Buicku Regal přezdívá „Dark Knight“ a asi chápete, že palebná síla bude oproti osmdesátkám náležitě posílená. Samozřejmě by stavbu usnadnilo vsadit dopředu V8 LS jak tomu bývá v drtivé většině úprav. Práce na pohonné jednotce byly ale svěřeny specialistům z Gearhead Fabrications, kteří zvolili bi-turbo šestiválec LF4 o objemu 3.6 litru z Cadillacu ATS-V.

Temný rytíř má tak správný počet válců i přeplňování. Původní sestavu totiž nahradilo jediné turbodmychadlo od Boost Labs. Technici na motoru strávili 45 hodin jen pečlivou izolací elektrické soustavy. V základu měl motor výkon 346 kW se 603 N.m. Nyní je vyladěn na 485 kW při použití 103oktanového paliva. To je přibližně dvojnásobek oproti původnímu vozu z roku 1987. Gearhead Fabrications tvrdí, že instalací speciální vačky by šlo hranici posunout až na 522 kW.

Soustava je spojená s osmistupňovým automatem Cadillac a výkon je posílán na zadní nápravu. Ta je čtyřprvková s panhardskou tyčí. Vpředu najdeme modul X-Gen 595 od Detroit Speed ​​& Engineering. Udržet koně na uzdě a ve správném směru pomáhá na zakázku vyrobené šasi pomocí metody TIG svařování. Hlavní práce ale zůstává na šestipístkových brzdách Brembo GT a čtyřpístkové sadě vzadu. Kola HRE obouvají pneumatiky Toyo v rozměrech 265/30 R19 vpředu a 325/30 R19 vzadu.

V této sestavě může Kevin Hart využívat vůz k dennímu ježdění. Je to řešení jeho dilema, jak si užít oblíbený model, aniž by jakkoliv utrpěl jeho zcela originální Buick GNX, který si nadále hoví v bezpečí garáže.

Doporučujeme

Články odjinud